• Anonym (Undrar)

    Tycker ni killar om andras sats?

    Jag är en man som blivit intresserad utav mäns kön och sats. Och undrar helt enkelt vad tycker ni män om att ta satsen från andra män i munnen?

  • Svar på tråden Tycker ni killar om andras sats?
  • Anonym (Ekerökille)
    Anonym (Man) skrev 2022-06-05 22:14:07 följande:

    Flera här inne har redan varit inne på det men att få slicka min sambo när någon annan sprutat i eller på henne är något jag ibland fantiserar om. Aldrig tänkt tanken att få en kuk i munnen som kommer om det nu inte är så att den först knullat min tjej och hon säger till mig att hon vill se mig suga kuk, då skulle jag göra det. 


    Är det något som du diskuterat med din tjej, och vad var i så fall reaktionen?

    Har frågat min fru men det var tvärnej. Hon skulle tycka det var ok om jag var den extra killen till ett annat par, men hon vill tyvärr inte vara med alls. Annars skulle jag helst vilja ha det åt det hållet.
  • Anonym (Ekerökille)
    Anonym (Man) skrev 2022-06-05 22:14:07 följande:

    Flera här inne har redan varit inne på det men att få slicka min sambo när någon annan sprutat i eller på henne är något jag ibland fantiserar om. Aldrig tänkt tanken att få en kuk i munnen som kommer om det nu inte är så att den först knullat min tjej och hon säger till mig att hon vill se mig suga kuk, då skulle jag göra det. 


    Är det något som du diskuterat med din tjej, och vad var i så fall reaktionen?

    Har frågat min fru men det var tvärnej. Hon skulle tycka det var ok om jag var den extra killen till ett annat par, men hon vill tyvärr inte vara med alls. Annars skulle jag helst vilja ha det åt det hållet.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ekerökille) skrev 2022-06-05 22:32:39 följande:
    Är det något som du diskuterat med din tjej, och vad var i så fall reaktionen?

    Har frågat min fru men det var tvärnej. Hon skulle tycka det var ok om jag var den extra killen till ett annat par, men hon vill tyvärr inte vara med alls. Annars skulle jag helst vilja ha det åt det hållet.
    Jag har sagt att jag skulle vilja se någon spruta i henne och det tyckte hon faktiskt var rätt hett. Hon frågade om jag fantiserat om att suga av någon och jag erkände att jag tänkt tanken men att jag samtidigt har svårt att göra det om jag ser mannens ansikte. Kuken har jag inga problem med men just ansiktet är mitt dilemma. Jag har inte berättat att jag skulle vilja slicka henne ren efter någon annan, det kanske kommer upp i framtiden men hitintills inte. 
  • Anonym (Ekerökille)
    Anonym (Man) skrev 2022-06-05 22:45:26 följande:
    Jag har sagt att jag skulle vilja se någon spruta i henne och det tyckte hon faktiskt var rätt hett. Hon frågade om jag fantiserat om att suga av någon och jag erkände att jag tänkt tanken men att jag samtidigt har svårt att göra det om jag ser mannens ansikte. Kuken har jag inga problem med men just ansiktet är mitt dilemma. Jag har inte berättat att jag skulle vilja slicka henne ren efter någon annan, det kanske kommer upp i framtiden men hitintills inte. 
    Kul att hon reagerade positivt.

    Förstår det där med ansiktet. Det är ju kuken man vill ha, inte resten av killen.
    Man skulle lätt kunna lösa det genom att killen t.ex. har på sig någon form av mask/huva så att han blir anonym.

    Har du några planer på att ta upp det igen och kanske förverkliga idén?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ekerökille) skrev 2022-06-05 22:52:03 följande:
    Kul att hon reagerade positivt.

    Förstår det där med ansiktet. Det är ju kuken man vill ha, inte resten av killen.
    Man skulle lätt kunna lösa det genom att killen t.ex. har på sig någon form av mask/huva så att han blir anonym.

    Har du några planer på att ta upp det igen och kanske förverkliga idén?

    Kul att du känner igen dig på att själva ansiktet stör ut känslan. Vi har pratat om trekant och då med en extra man eftersom jag berättat att jag skulle vilja se någon som knullar henne. Hon tycker det låter spännande och har sagt att jag kommer få vara med om det innan jag dör, men hon vill att jag är med dels för att få se detta men även som säkerhet skulle jag tippa. 


    Det var när vi pratade trekant hon frågade om jag någon gång funderat på att suga av någon, hon blev inte äcklad av mitt svar men tyckte kanske det var lite konstigt att ansiktet var så laddat att jag nästan hellre skulle suga av en shemale som ser ut som en kvinna men har kuk. Det tyckte hon var lite konstigt men jag använde det för att visualisera att jag skulle ha svårt att suga av någon med två dagars skäggstubb. Skulle vi hitta någon som vi båda gillar så förutsätter det ju också att han vill bli avsugen och jag vet inte hur vanligt det är? 

  • Anonym (Ekerökille)
    Anonym (Man) skrev 2022-06-06 08:12:44 följande:

    Kul att du känner igen dig på att själva ansiktet stör ut känslan. Vi har pratat om trekant och då med en extra man eftersom jag berättat att jag skulle vilja se någon som knullar henne. Hon tycker det låter spännande och har sagt att jag kommer få vara med om det innan jag dör, men hon vill att jag är med dels för att få se detta men även som säkerhet skulle jag tippa. 


    Det var när vi pratade trekant hon frågade om jag någon gång funderat på att suga av någon, hon blev inte äcklad av mitt svar men tyckte kanske det var lite konstigt att ansiktet var så laddat att jag nästan hellre skulle suga av en shemale som ser ut som en kvinna men har kuk. Det tyckte hon var lite konstigt men jag använde det för att visualisera att jag skulle ha svårt att suga av någon med två dagars skäggstubb. Skulle vi hitta någon som vi båda gillar så förutsätter det ju också att han vill bli avsugen och jag vet inte hur vanligt det är? 


    Ah, där har du förklaringen till varför någon vill ha en shemale. Har aldrig blivit klok på det tidigare, har tänkt att antingen vill man väl ha en kille eller en tjej. Men där har du förstås svaret, nu slipper jag grubbla mer på det. Tack.

    Vet inte vad jag skulle föredra, en shemale eller en kille som man inte kan se ansiktet på. Spontant skulle jag välja killen tror jag, men det är nog mest för att jag inte ens tänkt på det andra alternativet. Tänker nog bort resten av kroppen i största allmänhet, han kan gärna ha tröja på också. Eller kanske kostym och något som täcker ansiktet.

    Vet inte hur vanligt det är att någon som är extrakille tycker det är ok att den andre mannen suger. Själv skulle jag inte ha några problem med det trots att jag är helt straight. Den andre mannen är ju en del av själva upplevelsen, annars kan man ju lika gärna träffa enbart kvinnan. Så det skulle vara en kul grej. Men jag tror att många skulle ha svårt för det, eller också är det mest den jargongen killar kör sinsemellan för att inte verka "bögiga". 

    Kul att din tjej är med på detta. Bara att gratulera. Ni behöver ju inte stressa fram något utan ta er tid att hitta rätt man. Kan bli svårt att hitta någon man båda gillar utan att se ansiktet men det går säkert att lösa. 
  • Man26

    Väldigt spännande ämne ;)

    Har tänt mig länge men är lite tabu..

    Jag tänder inte på killar alls men i en trekant hade det vart väldigt hett, är nog samma sak här, tänder inte alls på ansiktet.. 

    Hade vart spännande att testa!

  • Anonym (hetero)

    Är man straight, finns det över huvud taget inte något sexigt eller fräscht med en annan mans kroppsvätskor. 

    Om en man som påstår sig vara straight tycker att det är okej att sörpla i sig en annan mans sperma, så tycker jag att det dags att ta sig ut ut garderoben.

  • Anonym (Man)
    Anonym (hetero) skrev 2022-06-07 10:04:58 följande:

    Är man straight, finns det över huvud taget inte något sexigt eller fräscht med en annan mans kroppsvätskor. 

    Om en man som påstår sig vara straight tycker att det är okej att sörpla i sig en annan mans sperma, så tycker jag att det dags att ta sig ut ut garderoben.


    Det har inte att göra huruvida man är i garderoben eller ej. Skulle inte överväga någon form av sex med en annan man om nu min tjej inte samtidigt var med och vi gjorde detta tillsammans. 
  • Anonym (hetero)
    Anonym (Man) skrev 2022-06-07 12:38:29 följande:
    Det har inte att göra huruvida man är i garderoben eller ej. Skulle inte överväga någon form av sex med en annan man om nu min tjej inte samtidigt var med och vi gjorde detta tillsammans. 
    Du missförstår mig, det var inte menat en pik mot någon som är gay. Bara ett konstaterande att även i en trekant om man har sexuella handlingar med den andra killen, kysses eller suger, så är man antingen latent homosexuell eller bisexuell. Inget konstigt med det, men enklast att kalla det för vad det är.
Svar på tråden Tycker ni killar om andras sats?