Vaginal orgasm? Får du eller ej?
Får du vaginal orgasm genom penetrering? (Med kuk el. dildo)
Får du vaginal orgasm genom penetrering? (Med kuk el. dildo)
Varför har du inte med alternativet "aldrig"? Varför står det " i princip aldrig"?
Antingen kan man väl eller inte.
Jag har aldrig fått vaginal orgamsm men det är inget problem för jag har så trevliga orgasmer ändå
Finns inget alternativ för mig att rösta på: Det har aldrig nånsin hänt, inte ens i närheten.
Finns inget alternativ för mig att rösta på: Det har aldrig nånsin hänt, inte ens i närheten.
Jag får orgasm vid penetrering om killen knullar mig hårt
Det är ingen skillnad i känsla. Orgasmerna bara uppkommer på lite olika sätt.
Vet inte om jag ska svara ja eller nej. Jag har aldrig fått orgasm av att knulla. Jag kan inte få orgasm om inte klitoris stimuleras. Däremot får jag bäst orgasmer av att bli slickad och pullad samtidigt. Kan inte komma av att endast bli pullad.
Så tunga och fingrar är bäst. Kuken ger inget alls.
Jag tror det är en manlig åsikt.
Har fått vaginal orgasm två gånger i mitt 40åriga liv. Första var jag runt 20 och andra gången runt 28.
Båda killarna var små i kukstorleken. Var även väldigt kär i båda.
Tror att en stor kuk töjer ut mig för mycket och därmed inte ger rätt stimulans för mig, medan det för andra kan vara tvärtom.
Min fru får det i princip alltid
Jag var över 50 när det hände första gången.
//
Aldrig
För mig känns det väldigt olika. Klitorisorgasm är en intensiv explosion i ett begränsat område. Vaginal orgasm (som jag får om killen kommer åt g-punkten vid penetration) är mer som varma vågor som går genom större delen av kroppen.
Japp vid ägglossning kan enkelt att få till. Ca 3 dagar när kroppen är på gång inför det, och man går runt och är som en brunstig häst el nåt. Herregud det är otroligt.
Annars krävs kombination av klitoris stimulans därtill.
så hur märker du skillnad mellan vaginal och klitorisorgasm?