• Anonym (Anonym pytt)

Vem av dessa två skulle du satsa på?

Bara män får rösta!

Om du var singel och dejtade, vem av följande två skulle du då helst satsa på (om du måste välja en av dem):

Kvinna 1: 21 årig kvinna som håller på att utbilda sig. Mogen för sin ålder, trevlig, rolig, klok, snygg och attraktiv. Inga barn men vill ha om något/några år.

Kvinna 2: 40 årig kvinna med två barn varannan vecka. Mogen, trevlig, rolig, klok, snygg och attraktiv (fast kvinna 1 är snyggare). Vill inte ha fler barn. Har heltidsjobb och bor i en lägenhet.

Vem skulle du satsa på och varför? Hur gammal är du som svarar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av dessa två skulle du satsa på?
  • Doc H

Tvåan

Om jag måste välja, ganska lite detaljer för ett val

Men är 55år

Gillar barn, mina är utflugna

Vill ha en kvinna, inte något flickebarn

Eller mer, någon mogen, intelligent och intressant person att dela mitt liv med

• Anonym (Ingen)

Tror jag avstår från att välja.

• Tecum

Eftersom jag är så gammal att jag inte vill ha fler barn är det ett lätt val. Ser inte att jag har mycket gemensamt med en 21-åring heller.

Men om jag varit 25 och barnlös hade valet blivit motsatt.

• Anonym (Noname)

Hade sett mig om efter andra alternativ!

• Anonym (Mambo)

Hade lätt dejtat bägge om det funnits chans till sex. Måste jag välja en blir det den med störst bröst.

• Anonym (Hm)

På vilket sätt är kvinna 1 snyggare?

• Anonym (Ingen...de är för bra för mig)

Ingen av dem, då bägge två verkar vara normala, fullt fungerande kvinnor som jag skulle kunna blivit lycklig tillsammans med.

Bra tjejer helt enkelt. Sånt är jag alldeles för självdestruktiv för att palla med.

Finns det ett alternativ 3 med en personlighetsstörd, manipulativ, svartsjuk och omogen (tänk kanske 35 men beter sig som 15) så väljer jag henne istället.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Ingen...de är för bra för mig) skrev 2022-01-09 16:38:29 följande:

Ingen av dem, då bägge två verkar vara normala, fullt fungerande kvinnor som jag skulle kunna blivit lycklig tillsammans med.

Bra tjejer helt enkelt. Sånt är jag alldeles för självdestruktiv för att palla med.

Finns det ett alternativ 3 med en personlighetsstörd, manipulativ, svartsjuk och omogen (tänk kanske 35 men beter sig som 15) så väljer jag henne istället.

Haha! Roligaste jag läst idag!

På ett sätt har du ju faktiskt en poäng! Men samtidigt så medför det en hel del problem!!! Då oftast de är egoister och leker "dumma" fast det är världens lättaste sak att förstå. Som ex, att man inte gillar att de åker o bastar naken med sina gamla x o kk samtidigt och har ingen som helst förståelse då dom bara "umgås med vänner som dom alltid har gjort"!
  • Anonym (Jahaja ....)

Hahahaha, sicken mupptråd .....

• Anonym (E)

Vad ska denna omröstning ge?

• Anonym (A)
    Anonym (E) skrev 2022-01-09 19:24:13 följande:
    Vad ska denna omröstning ge?
    Undrar jag med
  • prospicientia

Nr. 2, men inget av det lät särskilt lockande. Jag vill ha någon som är lite smått galen och sticker ut lite.

• Anonym (Kille)
    prospicientia skrev 2022-01-09 20:30:40 följande:

Nr. 2, men inget av det lät särskilt lockande. Jag vill ha någon som är lite smått galen och sticker ut lite.

Ta mitt x. Fick magsår av henne typ.
  • Anonym (J)

Frågade min man, han vill inte ha någon av dem p.g.a. barn/barnönskan.

Svar på tråden Vem av dessa två skulle du satsa på?