Sover du naken?
Precis som frågan lyder.
Jag sov naken tills barnen kom. Nu är de ju stora och sover i sina egna sängar så nu kanske jag återgår.
Precis som frågan lyder.
Jag sov naken tills barnen kom. Nu är de ju stora och sover i sina egna sängar så nu kanske jag återgår.
Sover naken (eller med trosor när jag har mens) hemma, i stor tshirt och trosor om jag sover borta
Sover alltid naken
Jag naken, hon med trosor tyvärr.
Hur gamla är ni?? "Gubbe" och spontana nattknull låter ju lite ...motsägelsefullt även om man kan vara nykär och i kaninperioden även i ålder komna typ...
Sover naken hemmavid. Har ingen Familjelivs-anakonda i kallingarna men det känns bättre att den får veckla ut sig på natten när man får stånd. För det får man ju flera gånger per natt. Jag är rätt övertygad om att det är bättre för potensen på sikt.
Jag sover naken gjort det i 15år, bästa jag gjort att börja sova naken skönaste sömnen ever.
Sen så är det ju en å annan som inte kunnat låta bli att gnugga baken mot en så man somnat i sked, å så lätt det går då ;)
Normalt alltid i kallingar men som nyknullad oftast naken..
Beror på att man - A- somnar när man rullar av. B- inte orkar leta efter kallingarna efteråt.
Lite så ......
Normalt alltid i kallingar men som nyknullad oftast naken..
Beror på att man - A- somnar när man rullar av. B- inte orkar leta efter kallingarna efteråt.
Lite så ......
Jag har tom. sovit naken i en soffa, en halvmeter innanför ett skyltfönster, i samband med mässbesök i Stockholm. ...
Mvh,
Pentra
Aldrig gjort, kommer aldrig göra. Obekvämt och skulle fullkomligt frysa ihjäl!
Alltid, och alltid gjort.
Jag sover alltid naken. Tycker det är skönast. Skönare om man hade sällskap dock. .
Nix. Har alltid trivts bäst med pyjamas och alltid trosor.
Många killar har klagat men de har fått gilla läget