• Anonym (Funderar på det)

Sover du naken?

Precis som frågan lyder.

Jag sov naken tills barnen kom. Nu är de ju stora och sover i sina egna sängar så nu kanske jag återgår.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sover du naken?
  • Anonym (F)

Sover naken (eller med trosor när jag har mens) hemma, i stor tshirt och trosor om jag sover borta

• Anonym (J)
    Anonym (Sömntuta) skrev 2022-01-10 21:17:46 följande:

Hur gamla är ni?? "Gubbe" och spontana nattknull låter ju lite ...motsägelsefullt även om man kan vara nykär och i kaninperioden även i ålder komna typ...

Jag är 22 och han 37. Vi har båda stor sexlust så vi passar på när vi kan :) nu sker det ju långtifrån varje natt men det händer :)
  • Anonym (Bäst)
    Anonym (Svålen) skrev 2022-01-10 21:19:09 följande:

Sover naken hemmavid. Har ingen Familjelivs-anakonda i kallingarna men det känns bättre att den får veckla ut sig på natten när man får stånd. För det får man ju flera gånger per natt. Jag är rätt övertygad om att det är bättre för potensen på sikt. 

Haha! Visst är man trött på alla dessa familjelivs-anakondor
  • Anonym (Morw)

Jag sover naken gjort det i 15år, bästa jag gjort att börja sova naken skönaste sömnen ever.

Sen så är det ju en å annan som inte kunnat låta bli att gnugga baken mot en så man somnat i sked, å så lätt det går då ;)

• Anonym (Tvärtom)
    Anonym (Sömntuta) skrev 2022-01-10 20:51:34 följande:

Normalt alltid i kallingar men som nyknullad oftast naken..

Beror på att man  - A- somnar när man rullar av. B- inte orkar leta efter kallingarna efteråt.

Lite så ......

Tvärtom här.

Oknullad = Sover naken

Nyknullad = Underkläder på

Är ju inte alltid man är kissnödig efter sex, ofräscht när zagget zipprar ut i sängen efter?
  • Mattias69
    Anonym (Sömntuta) skrev 2022-01-10 20:51:34 följande:

Normalt alltid i kallingar men som nyknullad oftast naken..

Beror på att man  - A- somnar när man rullar av. B- inte orkar leta efter kallingarna efteråt.

Lite så ......

Haha, stor igenkänningsfaktor på den!
  • Pentra

Jag har tom. sovit naken i en soffa, en halvmeter innanför ett skyltfönster, i samband med mässbesök i Stockholm. ... 

Mvh,
    Pentra 

• Anonym (Icke sa Nicke)
    Anonym (Huvva!) skrev 2022-01-10 20:35:41 följande:

Aldrig gjort, kommer aldrig göra. Obekvämt och skulle fullkomligt frysa ihjäl! 

Instämmer på den. Sover bara naken om jag nyss haft sex och har en stor het björnfamn att krypa in i för att ev vara tillgänglig för lite mer skönt sex vid senare tillfälle.  Men aldrig själv!
  • Freddie K

Jag sover alltid naken. Tycker det är skönast. Skönare om man hade sällskap dock. .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • sextiotalist

Nix. Har alltid trivts bäst med pyjamas och alltid trosor.
    Många killar har klagat men de har fått gilla läget 

Svar på tråden Sover du naken?