Gillar du analsex?
Är du som jag och älskar analsex, eller tycker du inte alls om det?
Är du som jag och älskar analsex, eller tycker du inte alls om det?
Jag har inget emot analsex, men det kan vara bra att bli lite uppvärmd :)
Nej det gillar jag inte. Det är skitäckligt.
Nej det gillar jag inte. Det är skitäckligt.
Om killen är snygg får tan ta mig i rumpan eller göra ungefär vad han vill med mig.
Om killen är snygg får tan ta mig i rumpan eller göra ungefär vad han vill med mig.
Har ju knullat några damer i skruven men inte gett så mycket. Trångt och lite förbjudet som sagt men inget mer.
Fick under en avsugning av ett o.n.s helt plötsligt ett finger i personalingången ... helt utan förvarning och det kändes jävligt stelt och inte alls ok.
Älskar att få. Fast bara med tungan, inte snoppen. Snoppen är ok typ, för hans skull nån gång ibland men inte mer än så. Dubbelmoralen är dock stark då jag aldrig skulle vilja slicka min man i stjärten.
Det är min absoluta favorit att bli slickad där. Fast inte om han försöker pussas efteråt.
Jag skulle gärna få, har gillat det förut men min nya kille verkar inte våga eller så gillar han det inte? Jag tog upp det och sa att han kan göra det om han är försiktig i början, men då frågar han bara mig om jag vill ha det. Jag sa att jag vill det inte om inte han vill men han vill inte säg. Det känns ju så himla äckligt och säga att man vill bli knullad i röven av nån om man inte vet att han är,sugen liksom. Stoppa in din grej där bak tack. Eller hur gör man?
Jag skulle gärna få, har gillat det förut men min nya kille verkar inte våga eller så gillar han det inte? Jag tog upp det och sa att han kan göra det om han är försiktig i början, men då frågar han bara mig om jag vill ha det. Jag sa att jag vill det inte om inte han vill men han vill inte säg. Det känns ju så himla äckligt och säga att man vill bli knullad i röven av nån om man inte vet att han är,sugen liksom. Stoppa in din grej där bak tack. Eller hur gör man?
Har aldrig gillat tunga i röven konstigt nog, vill ha tunga på klingan istället där det känns mer. Jag fattar inte varför vissa vill slicka mig i röven, jag vill bara ha kuk där...
Jag älskar att få, men jag ger gärna också. Kanske vi kunde turas om? .
Jag skulle ha en skön stund i duschen med dildon, men jag fick inte in den. Jag är så trång! Skulle behöva något lite mindre. Gärna något som vibrerar!