• Anonym (Kaffedraken)

    Messenger

    Sedan messenger hade problem häromdagen har min flippat ur
    Jag kan inte se vilka som är aktiva utom min dotter, hon har grönprick och jag kan se när hon senast var inne!
    Ingen annan testat med kompisar i luren men dom kommer ej upp som online inte heller då något om när dom senast var inloggade.

    Har installerat om mm
    Men Inger hjälper!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-03-25 20:35
    Någon som har tips hur detta skall lösas???

  • Svar på tråden Messenger
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jo dom hade jätteproblem här om dagen!
    Jag har både startat om mobilen, installerat om appen mm.
    Fungerar ju inte på datan heller...

  • Anonym (Kaffedraken)

    När jag skall skriva med vänner här och nu så är det ju bra om dom är online...
    Vi använder det rätt flitigt som kommunikationssätt o ja vi brukar då ha koll när den andre är online så kan vi "prata". Alla använder väl det på olika sätt,

  • Anonym (Kaffedraken)
    Tanta skrev 2022-03-26 15:34:23 följande:

    När jag skall skriva med vänner här och nu så är det ju bra om dom är online...
    Vi använder det rätt flitigt som kommunikationssätt o ja vi brukar då ha koll när den andre är online så kan vi "prata". Alla använder väl det på olika sätt,


    Men om någon vill mig något plingar det ju och då kollar jag telefonen? 
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja det gör det också om man vill någon något så där bara...
    Men vi brukar avvakta till att man ser att man är online o kan prata mm barn sover o dylikt, då vet man att alla har tid!
    Ja som sagt vi använder just det gröna pricken som en signal mellan oss inom min vänskapsgrupp.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Alltså vi skriver inte bara typ ett meddelande utan pratar som man pratar i telefon läääänge med varandra!!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Vad jag vet så har messenger aldrig fungerar särskilt bra när det gäller att visa vem som är online eller inte.
    T ex påstår mitt ex att jag alltid har en grön prick i hennes messenger lista, vilket är helt omöjligt att jag är.
    Sen så kan jag få ett meddelande av någon nu, trots messenger påstår att den som skriver till mig var aktiv för 2 timmar sedan.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Här har den fungerat bra, aldrig haft problem tidigare.
    Haha så har min kille, den lyser alltid grön o han sa nej jag är inte inloggad till han kom på att datan i studion står typ alltid på o där har han Facebook sidan igång i bakgrunden. 

    Men men e det är vanligt med fel så är det väl bara o avvakta och så kanske det hoppar rätt själv så småningom om. ????

Svar på tråden Messenger