• Anonym (Kaffedraken)

De flesta unga tjejer är inte intresserade av äldre män

Jag tror inte heller att dom flesta unga tjejer är det.
    Men det verkar som att det finns en del unga tjejer som tänder på äldre män.

Jag har personligen bara erfarenhet av en tjej, som kontaktade mig.

Ni män som också har träffat unga tjejer, hur gamla var ni, och hur gammal var tjejen?

• Svar på tråden De flesta unga tjejer är inte intresserade av äldre män
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Japp) skrev 2022-04-01 20:12:11 följande:
    Acceptera verkligheten. Acceptera att du inte kan ändra den genom att omformulera samma fråga tusen gånger. Acceptera din egen ålder och gå vidare.
    Vad är det jag tror att jag kan ändra?
    Accepterar jag inte min egen ålder?
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-01 20:19:21 följande:
    Vad är det jag tror att jag kan ändra?
    Accepterar jag inte min egen ålder?
    Om du inte förstår vad jag menar så kanske du ska söka hjälp.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Japp) skrev 2022-04-01 20:26:24 följande:
    Om du inte förstår vad jag menar så kanske du ska söka hjälp.
    Hjälp mig.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-01 20:28:18 följande:
    Hjälp mig.
    Det hade jag gärna gjort men du bör söka professionell hjälp. Jag har inte den kompetensen.  
  • Anonym (Johanna)

Min bästa vän är 30 och hennes kk är en man på 64 år. Jag känner båda och de är väldigt nöjda med sin Kk-relation. En del tjejer gillar äldre män. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Japp) skrev 2022-04-01 21:10:53 följande:
    Det hade jag gärna gjort men du bör söka professionell hjälp. Jag har inte den kompetensen.  
    Hjälp mig att förstå.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Johanna) skrev 2022-04-01 21:15:38 följande:

Min bästa vän är 30 och hennes kk är en man på 64 år. Jag känner båda och de är väldigt nöjda med sin Kk-relation. En del tjejer gillar äldre män. 

Ja.
    Men jag tänker mer på unga tjejer. Vid 30 så är en kvinna vuxen.
  • Anonym (Ove)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-01 22:58:44 följande:
    Ja.
    Men jag tänker mer på unga tjejer. Vid 30 så är en kvinna vuxen.
    Vilken ålder menar du är unga tjejer?
    Vad är yngre för dig?
    Vilken ålder på tjejer är du intresserad av?
    Du verkar inte tycka att 30 är tillräckligt ungt men det beror ju på ålder, en 70 åring brukar yngre kvinna om 30 åring.
    Är man 40 år ju inte 30 direkt yngre tjej.

Vilken ålder tycker du är ung tjej och vilken ålder är du intresserad av?
    Är det just att hon är yngre som triggar dig?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ove) skrev 2022-04-02 08:31:59 följande:
    Vilken ålder menar du är unga tjejer?
    Vad är yngre för dig?
    Vilken ålder på tjejer är du intresserad av?
    Du verkar inte tycka att 30 är tillräckligt ungt men det beror ju på ålder, en 70 åring brukar yngre kvinna om 30 åring.
    Är man 40 år ju inte 30 direkt yngre tjej.

Vilken ålder tycker du är ung tjej och vilken ålder är du intresserad av?
    Är det just att hon är yngre som triggar dig?
    Jag tänker mer åldrarna 20-26 ungefär.
    Jag är öppen för att träffa nån oavsett ålder.

Ja, det kan vara spännande och upphetsande att hon är yngre. Många unga tjejer är sexiga.
    Sen kan det vara olika. En del tjejer är man mest tänd på, andra kanske man får känslor för.
  • Anonym (Anna)

Kaffedraken är inte intresserade av era svar, han vill bara ha lite kommunikation med människor men har inte lärt sig något annat sätt än att skriva provocerande inlägg.

Han har läst alla varianter av svar, det finns inget nytt ni kan skriva som han inte redan har läst, och han bryr sig inte om svaren.

Han vill se siffran uppe i högra hörnet eftersom det visar att han finns, han syns. Tyvärr kunde han ju få samma respons men om riktiga saker men det blir väl för känsligt och jobbigt så han väljer tramsrubriker istället.

• Shameless

Vet inte inte om jag räknas som "äldre man" men jag blir 40 i år. Det var två olika yngre tjejer som jag träffade förra året, den ena dejtade jag och den andre låg jag bara med. Bägge tjejerna var 25 år gamla. 

• Anonym (Hin håle)

Min nuvarande är 15 år yngre än mig, jag är 42 fyllda. 
    Som 39 åring hade jag en 17 årig kk i lite mindre än ett år. 

• Anonym (Draken)

Jag ångrar inte att jag försökte, men kan känna nu i efterhand att det kanske inte var helt rätt. Jag lät känslorna ta överhanden. Jag visste nog innerst inne att jag skulle få nej, men var rädd att jag skulle ångra sen att jag inte ens försökte. Jag skulle inte göra nåt sånt nu. Jag var intresserad av en annan yngre kvinna, hon var 12 år yngre. Men det kanske också är för stor åldersskillnad. Jag vet inte hur mycket yngre hon kan vara för att det ska kännas ok om man vill försöka. 5 år kanske?

Svar på tråden De flesta unga tjejer är inte intresserade av äldre män