• Anonym (O)

Min man ligga med min bästa vän

Drömt minst 7-8 gånger att min man har sex med min kompis. Eller försöker ha sex och blir kåt på henne. inget av det har hänt i verkligheten. Min kompis skulle aldrig göra nåt sånt, och min man är inte heller hennes typ av kille. Men min man däremot gillar smala brunetter. Men han har dock aldrig försökt nåt eller smickrat henne. men min man har försökt vara otrogen förut med en smal brunett. verkar som han attraheras av det. jag Är blond och några exktra kg efter graviditeten. vad betyder denna dröm? Är inte orolig att dethär ska hända i verkligheten men ändå tänker jag på det när jag sover?? 

• Svar på tråden Min man ligga med min bästa vän
  • Anonym (Tveksam)
    Anonym ((R)) skrev 2022-04-19 13:02:54 följande:
    Korrekt, när man dött så är livet över.
    Du vet det eftersom du pratat med någon död som ändå lever?
  • Anonym ((R))
    Anonym (Tveksam) skrev 2022-04-19 13:05:11 följande:
    Milt uttryckt finner jag tro på tomtar och troll "förvånande".

• Anonym (jaha)
    Anonym (Tveksam) skrev 2022-04-19 13:05:11 följande:
    Personen skrev att när man dör så är livet ÖVER som i att man inte längre lever... hur lyckas du få det till att vara att "man pratar med någon som dött men ändå lever"?

Vetenskap bygger på bevis, dvs ingen teori anses vara sann tills den bevisats.
    Religion och all slags tro bygger på motsatsen... det är sant för att ingen kunna bevisa att det är falskt. Dvs man kan hitta på precis vilken teori man vill och så länge ingen kan bevisa att den är falsk så anser man att den är sann. 
  • Anonym (Tveksam)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-19 13:37:01 följande:
    Personen skrev att när man dör så är livet ÖVER som i att man inte längre lever... hur lyckas du få det till att vara att "man pratar med någon som dött men ändå lever"?

Vetenskap bygger på bevis, dvs ingen teori anses vara sann tills den bevisats.
    Religion och all slags tro bygger på motsatsen... det är sant för att ingen kunna bevisa att det är falskt. Dvs man kan hitta på precis vilken teori man vill och så länge ingen kan bevisa att den är falsk så anser man att den är sann. 
    Ska du vara sådär knepig så måste du isåfall börja med att definiera liv. Annars har du ingen teori överhuvudtaget.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tveksam) skrev 2022-04-19 13:46:38 följande:
    Ska du vara sådär knepig så måste du isåfall börja med att definiera liv. Annars har du ingen teori överhuvudtaget.
    Ska du diskutera så gör det sakligt, flum och allmän BS är inte sakligt.
  • Anonym (Tveksam)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-19 13:53:48 följande:
    Ska du diskutera så gör det sakligt, flum och allmän BS är inte sakligt.
    Du pratar med dig själv låter det som. Utmärkt lösning.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tveksam) skrev 2022-04-19 14:06:06 följande:
    Du pratar med dig själv låter det som. Utmärkt lösning.
    Och du flummar runt och kallas det diskussion
    Har du något sakligt att ta upp öht eller ville du bara kommentera andras åsikter?
  • Anonym (Tveksam)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-19 15:32:15 följande:
    Och du flummar runt och kallas det diskussion
    Har du något sakligt att ta upp öht eller ville du bara kommentera andras åsikter?
    Du fortsätter prata med dig själv. Roande möjligen, men du tillför verkligen ingenting.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tveksam) skrev 2022-04-19 15:46:06 följande:
    Du fortsätter prata med dig själv. Roande möjligen, men du tillför verkligen ingenting.
    Ok, så vad är din poäng då?
    Vad vill du ha sagt?
  • Anonym (Tveksam)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-19 15:54:16 följande:
    Ok, så vad är din poäng då?
    Vad vill du ha sagt?
    Du får väl lära dig läsa. Det är en bra början. Sen läser du inläggen. Resten kommer automatiskt.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tveksam) skrev 2022-04-19 15:56:46 följande:
    Du får väl lära dig läsa. Det är en bra början. Sen läser du inläggen. Resten kommer automatiskt.
    Ok, du kan alltså inte ens förklara vad du vill ha sagt men projicerar det på andra... jag förstår.
  • Anonym (Tveksam)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-19 16:06:42 följande:
    Ok, du kan alltså inte ens förklara vad du vill ha sagt men projicerar det på andra... jag förstår.
    Du vet nog inte vad projektion betyder. Men för att göra det enkelt för dig, om du inte förstår ett inlägg så bör du inte försöka argumentera då du bara gör det svårt och pinsamt för dig.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tveksam) skrev 2022-04-19 16:11:08 följande:
    Du vet nog inte vad projektion betyder. Men för att göra det enkelt för dig, om du inte förstår ett inlägg så bör du inte försöka argumentera då du bara gör det svårt och pinsamt för dig.
    Projicering är när man projicerar sina egna brister på andra vilket är vad du gör när du anklagar andra för att inte ha någon poäng men när du ombeds förklara vad du vill ha sagt så vill du inte göra det heller utan hänvisar till ditt tidigare intetsägande svammel.

Så jag provar igen, vad är det du vill ha sagt?
    Har du någon egen åsikt i det som diskuteras och vad är det i så fall?
  • Anonym (Tveksam)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-19 16:18:52 följande:
    Projicering är när man projicerar sina egna brister på andra vilket är vad du gör när du anklagar andra för att inte ha någon poäng men när du ombeds förklara vad du vill ha sagt så vill du inte göra det heller utan hänvisar till ditt tidigare intetsägande svammel.

Så jag provar igen, vad är det du vill ha sagt?
    Har du någon egen åsikt i det som diskuteras och vad är det i så fall?
    Du måste uppenbarligen lära dig läsa först. Vad jag vill ha sagt ser du i mina inlägg. Du får läsa dom i tur och ordning igen och försöka förstå.

Lycka till!
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tveksam) skrev 2022-04-19 16:25:52 följande:
    Du måste uppenbarligen lära dig läsa först. Vad jag vill ha sagt ser du i mina inlägg. Du får läsa dom i tur och ordning igen och försöka förstå.

Lycka till!
    Yada yada yada... samma intetsägande svammel men ingen förklaring för vad du vill ha sagt.
  • Anonym (Tveksam)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-19 16:36:04 följande:
    Yada yada yada... samma intetsägande svammel men ingen förklaring för vad du vill ha sagt.
    Solig Tycker lite synd om dig ändå. Gå ut i solen, andas lite. Sen kan du försöka igen.
Svar på tråden Min man ligga med min bästa vän