• Anonym (Ljung)

Ha sex med någon annans fru - framför mannen?

Hur ställer du dig till att ha sex med någon annans fru eller flickvän framför mannen / pojkvänmen?. Dvs. paret använder dig i sin fantasi som går ut på att hon har sex med någon annan. 

Känner du dig bekväm att prestera inför publik och att bli använd lite som en mänsklig sexleksak? 

Att prestera inför publik är ju en annan sak än att vara själv och kan sätta sig på erektionen bland annat. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ha sex med någon annans fru - framför mannen?
  • Gameofthrones
    wolf666 skrev 2022-04-16 13:54:12 följande:
    Visst om alla inblandade är okej med det så ...angående att ?bli kär?...blir man verkligen kär bara efter att ha haft samlag med en person? För mig krävs det iallafall betydligt mer än så
    Tex man ser kvinnor!/män på vägen, arbetet, etc. Nångång upplever man det där elektriska känslan. När man ser varandra.utan att prata med varandra, bara blicken 

Det har hänt mig, det är naturligt att det blir så. Jag har tagit det som en komplimang inte mer än så.
  • CTP
    wolf666 skrev 2022-04-16 11:12:23 följande:
    Skulle du göra det igen Glad?
    Yes, lätt Tungan ute

Om han tände på det, för jag gör det
  • wolf666
    CTP skrev 2022-04-16 20:12:54 följande:
    Yes, lätt Tungan ute

Om han tände på det, för jag gör det
    Önskar jag får träffa en kvinna som dig någon gång 
  • CTP
    wolf666 skrev 2022-04-16 21:10:35 följande:
    Önskar jag får träffa en kvinna som dig någon gång 
    På riktigt? Jag är inte lättfotad om du inbillar dig det

• Anonym (....)

Jag och min kk gör det här ibland och jag är förvånad att alla parter löser det så bra!

• wolf666
    CTP skrev 2022-04-16 21:55:23 följande:
    På riktigt? Jag är inte lättfotad om du inbillar dig det
    En kvinna SOM dig. Inte du. Övertolka inte är du snäll
  • Gbgman73a

Jag har varit den extra mannen tillsammans med några olika par. Ljuvligt skönt när alla är trygga i detta. Sensuellt med prydliga "vanliga" fruar som njuter till max av och med mig. Ibland har mannen bara tittat. Ibland har mannen hjälpt till. Bara alla är med på detta så är det ljuvligt. 

• Anonym (Coupe)

Som det hela beskrivs i trådstarten signalerar det om en extremt tråkig människosyn. Kvinnan är ett objekt som ägs av sin man men som lånas ut till någon annan. Alternativt: kvinnan är ett objekt och den äkta mannen förnedras genom att någon annan får använda henne. Det är alltför besläktat med hederskulturer och en extremt ålderdomlig syn på kvinnor och deras sexualitet (som existerande bara i förhållande till mannens önskemål) som får mig att bli helt avtänd. 

• Anonym (Ljung)

@Coupe

Hur tänkte du när du skrev ditt inlägg? Det handlar varken om det ena eller det andra. Frågeställningen kommer från att vi pratat om detta hemma men att vi haft en dialog om hur många män som är bekväma med att prestera inför publik. Tanken med en extra man är ju att han ska prestera för det blir ju lite antiklimax om han inte får upp den i stundens hetta. Det handlar inte om förnedring av mannen och det handlar inte heller om en förlegad människosyn. Jag har fantiserat om detta och min sambo också, det är alltså en gemensam fantasi vi har och vi båda benämner en v extra man som en sexleksak som är till för oss först och främst. Såklart vill vi kunna kommunicera och trivas tillsammans med honom och jag vill såklart att min tjej ska tycka att han är intressant och attraktiv. Jag vet inte vad i texten som gjorde att du tolkade det som att vi har en förlegad människosyn eller att det ska förnedras? 

• Pippo06
    Anonym (Coupe) skrev 2022-04-17 11:54:59 följande:

Som det hela beskrivs i trådstarten signalerar det om en extremt tråkig människosyn. Kvinnan är ett objekt som ägs av sin man men som lånas ut till någon annan. Alternativt: kvinnan är ett objekt och den äkta mannen förnedras genom att någon annan får använda henne. Det är alltför besläktat med hederskulturer och en extremt ålderdomlig syn på kvinnor och deras sexualitet (som existerande bara i förhållande till mannens önskemål) som får mig att bli helt avtänd. 

Känns som det är du som har en skev kvinnosyn, som tror att dagens kvinnor inte har en egen vilja och lustar?  Du skulle bara veta vad många kvinnor som går igång på detta
  • Svennebanan75

Kanon säger jag, har varit med om situationen flera gånger, och även andra typer av situationer med ännu fler åskådare. När jag var yngre blev jag nervös av situationen och det var inte särskilt lätt att behålla erektionen. Men idag som 40+ är det bara ren njutning. Jag är nog inte exhibitionist, men jag känner mig väldigt trygg i min förmåga och sexualitet, och njuter ändå lite av att ta för mig inför andra.

• Anonym (Kanske?)

Skulle kanske kunna ha igen och har haft det. Har säkert berättat förut men kortversion: Är kvinna. Träffade en väldigt stilig man. Blev kär. Fick reda på att han vr gift, gjorde slut, men förlät och gick tillbaks. Hans fru visste om mig och tyckte jag var söt. Hon tittade på när vi hade sex nästa gång deltog hon. Enda tjejsexet jag haft. Nån gång tittade han på en stund innan han deltog.

Skulle kanske kunna göra det igen. Men vill nog då veta redan innan, inte lockas stegvis av först en man och att det byggs på till det...utan istället att jag vet från början då.

Svar på tråden Ha sex med någon annans fru - framför mannen?