Bara få ge eller att få oralsex?
Om du bara fick välja ett alternativ, skulle du alltid ge eller få oralsex. Du kan inte få båda?
Om du bara fick välja ett alternativ, skulle du alltid ge eller få oralsex. Du kan inte få båda?
Inte förtjust i oralsex men ger hellre än får,
Det är ett svårt val. Få oralsex är väldigt skönt och ge oralsex är roligt och intressant (Har ju ingen snopp själv så snoppar är fascinerande).
Med väldigt liten marginal väljer jag ändå få. Men det hade vart trist att välja bort det.
Eller näe förresten. Det blir nog ge ändå. Fuck vilket jäkla svårt val!
Det går åt bägge hållen. Kvinnor i allmänhet kan inte suga. De är också extremt fokuserad på kuken även fast män har minst lika många erogena zoner som kvinnor.
Ironiskt att ha åsikter åt ena hållet om hur partnern ska uppföra sig och inte göra detsamma själv.
Det är upp till var och en att lära sig sin partner hur man vill bli sugen/slickad. Dit kommer man såklart aldrig om man ligger och låtsas njuta för partners skull.
Svårt att säga.
Jag gillar att både ge och få. Är kille och gillar att få och ge med både tjejer och killar
Jag har helt valt bort att bli slickad, jag tycker inte det är skönt och har aldrig tyckt det trots ganska många olika sexpartners. Det känns för lite för att det ska ge något och dessutom är det ofta skäggstubb som rivs och sticks. Helt bortkastad tid.
Jag älskar dock att suga och kan komma när jag gör det. Skulle aldrig kunna vara utan att få suga eller att bli penetrerad.
Jag har helt valt bort att bli slickad, jag tycker inte det är skönt och har aldrig tyckt det trots ganska många olika sexpartners. Det känns för lite för att det ska ge något och dessutom är det ofta skäggstubb som rivs och sticks. Helt bortkastad tid.
Jag älskar dock att suga och kan komma när jag gör det. Skulle aldrig kunna vara utan att få suga eller att bli penetrerad.
Älskar att ge men då jag aldrig fått så röstar jag på att få