• Anonym (Oral)

Bara få ge eller att få oralsex?

Om du bara fick välja ett alternativ, skulle du alltid ge eller få oralsex. Du kan inte få båda?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bara få ge eller att få oralsex?
  • Anonym (Bara ge)
    Anonym (Oral) skrev 2022-04-18 06:33:42 följande:
    Bara få ge eller att få oralsex?

Om du bara fick välja ett alternativ, skulle du alltid ge eller få oralsex. Du kan inte få båda?

Bara ge. Tycker inte om att bli slickad men suger väldigt gärna, det är upphetsande 
  • Anonym (Måste välja? Ok få då)

Det är ett svårt val. Få oralsex är väldigt skönt och ge oralsex är roligt och intressant (Har ju ingen snopp själv så snoppar är fascinerande).

Med väldigt liten marginal väljer jag ändå få. Men det hade vart trist att välja bort det.

Eller näe förresten. Det blir nog ge ändå. Fuck vilket jäkla svårt val!  

• Anonym (En annan kvinna)
    Anonym (disapisa) skrev 2022-04-18 19:58:34 följande:
    Låter verkligen konstigt! Har aldrig hört att en kvinna tycker så förut. Alla mina kompisar och jag själv tycker det är helt underbart med oralsex men trist med samlag! Förstår att dom, män du har träffat tycker det är perfekt!
    Jag älskar att suga kuk och skulle ha väldigt svårt för att aldrig få ha vaginalt sex. Att få oralsex är däremot ganska ointressant, även av män som är väldigt bra på det. 
  • Anonym (VP)
    Anonym (Sugen) skrev 2022-04-18 14:21:01 följande:
    Du försöker nog vara ironisk men anar inte hur rätt du har. Många gillar det säkert men går inte att bortse från att många gillar det inte men låter sig bli slickade ändå. Orsak? För att killen gillar det och man låter honom hållas, man vill inte han ska bli besviken, tycka att jag är tråkig i sängen, han vill tro han är bra på att tillfredsställa fast det han gör kanske inte alls är skönt, 
    jag förväntas tycka det är skönt och låter mig bli slickad en stund bara för att det hör till. 

Det här går på ett vis att likställa med frågan  om kvinnans orgasm och varför det fejkas. 

Det går åt bägge hållen. Kvinnor i allmänhet kan inte suga. De är också extremt fokuserad på kuken även fast män har minst lika många erogena zoner som kvinnor. 

Ironiskt att ha åsikter åt ena hållet om hur partnern ska uppföra sig och inte göra detsamma själv. 

Det är upp till var och en att lära sig sin partner hur man vill bli sugen/slickad. Dit kommer man såklart aldrig om man ligger och låtsas njuta för partners skull. 

• Anonym (Bara ge)
    Anonym (En annan kvinna) skrev 2022-04-19 16:59:16 följande:
    Jag älskar att suga kuk och skulle ha väldigt svårt för att aldrig få ha vaginalt sex. Att få oralsex är däremot ganska ointressant, även av män som är väldigt bra på det. 
    Håller med
  • Anonym (Kvinna1)

Jag har helt valt bort att bli slickad, jag tycker inte det är skönt och har aldrig tyckt det trots ganska många olika sexpartners. Det känns för lite för att det ska ge något och dessutom är det ofta skäggstubb som rivs och sticks. Helt bortkastad tid.

Jag älskar dock att suga och kan komma när jag gör det. Skulle aldrig kunna vara utan att få suga eller att bli penetrerad.

• Anonym (Sugen)
    Anonym (Kvinna1) skrev 2022-04-20 18:44:19 följande:

Jag har helt valt bort att bli slickad, jag tycker inte det är skönt och har aldrig tyckt det trots ganska många olika sexpartners. Det känns för lite för att det ska ge något och dessutom är det ofta skäggstubb som rivs och sticks. Helt bortkastad tid.

Jag älskar dock att suga och kan komma när jag gör det. Skulle aldrig kunna vara utan att få suga eller att bli penetrerad.

Håller med varje ord. Jag tycker inte det är skönt. Känns för lite och jag blir uttråkad och vill bara han ska sluta. En man gör det bra. En enda under 40 år som aktiv. 
Svar på tråden Bara få ge eller att få oralsex?