Bara få ge eller att få oralsex?
Anonym (Sugen) skrev 2022-04-18 14:21:01 följande:
Du försöker nog vara ironisk men anar inte hur rätt du har. Många gillar det säkert men går inte att bortse från att många gillar det inte men låter sig bli slickade ändå. Orsak? För att killen gillar det och man låter honom hållas, man vill inte han ska bli besviken, tycka att jag är tråkig i sängen, han vill tro han är bra på att tillfredsställa fast det han gör kanske inte alls är skönt, jag förväntas tycka det är skönt och låter mig bli slickad en stund bara för att det hör till.
Det här går på ett vis att likställa med frågan om kvinnans orgasm och varför det fejkas.
Det går åt bägge hållen. Kvinnor i allmänhet kan inte suga. De är också extremt fokuserad på kuken även fast män har minst lika många erogena zoner som kvinnor.
Ironiskt att ha åsikter åt ena hållet om hur partnern ska uppföra sig och inte göra detsamma själv.
Det är upp till var och en att lära sig sin partner hur man vill bli sugen/slickad. Dit kommer man såklart aldrig om man ligger och låtsas njuta för partners skull.