Filma vid sex?
Har en kk som vill filma när man ligger, tydligen så har flera tjejer som han haft tidigare ställt upp på detta. Han använder det för runka sen?
Vad tänker ni om detta?
Skulle ni ställa upp?
Han är 31 och jag är 37 år.
Har en kk som vill filma när man ligger, tydligen så har flera tjejer som han haft tidigare ställt upp på detta. Han använder det för runka sen?
Vad tänker ni om detta?
Skulle ni ställa upp?
Vad tänker ni om detta?
Skulle ni ställa upp?
Hahaha! Seriöst?? Så att han kan publicera detta när jag gör slut? Skulle inte tro det.
Det som redan många sagt, att du vet inte var filmerna kommer att hamna. Men av andra skäl också.
Jag frågade min kvinna för ett tag sen om vi skulle filma någon någon gång när vi har sex. Hon tyckte att det lät spännande så hon gick med på det och så tog jag med min Gopro i sängen. Men jag kan berätta att det inte var särskilt kul att titta på det efteråt, varken för henne eller för mig. Mestadels satt vi bara med skämskudde framför ansiktet. Det är inte ett dugg sexigt att titta på sin egen tunga dregla över hennes blygdläppar i närbild och att lyssna på sina egna läten. Hon tyckte dessutom att hon bara såg allmänt kåtbrunstig ut på ett rätt oattraktivt sätt. Vi var bägge överens att radera filmen direkt, men jag kan säga att det satt i huvudet ett bra tag efteråt när vi skulle ha sex senare.
Dessutom, skulle du verkligen vilja att han senare satt och runkade till dina stönanden? Hade jag varit tjej, hade jag tyckt att det är rätt förnedrande.
Såhär.... jag har spelat in filmer med partners, skickat onanifilmer till ragg osv. Men jag har inga barn, jag har inget jobb som kan ta illa upp, jag är ashet på filmerna så för mig gör det noll om dom sprids.
Men hade jag inte varit ok med att detta sprids skulle jag ALDRIG spela in med en kk, som dessutom verkar försöka sälja in det på ett skumt sätt "många av mina tidigare går ju med på detta"-typ..
Gör sånt för din skull och om det inte gör något om det vandrar vidare, det som hamnat på internet försvinner inte så kan va ett helvete...
Vad tänker ni om detta?
Skulle ni ställa upp?
Det som redan många sagt, att du vet inte var filmerna kommer att hamna. Men av andra skäl också.
Jag frågade min kvinna för ett tag sen om vi skulle filma någon någon gång när vi har sex. Hon tyckte att det lät spännande så hon gick med på det och så tog jag med min Gopro i sängen. Men jag kan berätta att det inte var särskilt kul att titta på det efteråt, varken för henne eller för mig. Mestadels satt vi bara med skämskudde framför ansiktet. Det är inte ett dugg sexigt att titta på sin egen tunga dregla över hennes blygdläppar i närbild och att lyssna på sina egna läten. Hon tyckte dessutom att hon bara såg allmänt kåtbrunstig ut på ett rätt oattraktivt sätt. Vi var bägge överens att radera filmen direkt, men jag kan säga att det satt i huvudet ett bra tag efteråt när vi skulle ha sex senare.
Dessutom, skulle du verkligen vilja att han senare satt och runkade till dina stönanden? Hade jag varit tjej, hade jag tyckt att det är rätt förnedrande.
Då jag låter som en get och ser ut som en slags förståndshandikappad groda? under sex så har jag inte den minsta lust att filma det igen. Att se och höra det en gång var en gång för mycket.
Stunden där jag kommer borde visas på något slags seminarium för sexmissbrukare, sedan går alla, oavsett kön, i celibat.
Aldrig i livet!!
Exakt. Min kk sa att klippet han hade med sitt ex är runkmaterial. Han ville filma med mig, men det hann han aldrig och skulle aldrig få heller. Idiot.