• MaddieG

Alltid otrogen

Jag  är alltid otrogen i mina förhållanden men har aldrig avslöjats. Jag har kommit på mig själv att jag tänder på hemligheten att bete mig som ett svin men aldrig någon anar att jag beter mig som ett. Dem jag känner tror snara tvärtom om mig. Dock skulle jag aldrig vilja att någon i min närhet vet eller får reda på att jag är otrogen för jag vill inte att dem ska se mig som ett svin.

Någon som känner likadant?

• Svar på tråden Alltid otrogen
  • Anonym (Viljan)

Hur gör du?  Jag är uppriktigt nyfiken (ej dömande).

har ni barn?  Hur ofta sker det?  Varför misstänker varken din partner el omgivning ngt?  Är du inte rädd att den du är otrogen med ska kontakta din partner?  Verkar alltid vara det som sker till slut? 

• Tukt
    MaddieG skrev 2022-05-04 01:31:59 följande:
    Alltid otrogen

Jag  är alltid otrogen i mina förhållanden men har aldrig avslöjats. Jag har kommit på mig själv att jag tänder på hemligheten att bete mig som ett svin men aldrig någon anar att jag beter mig som ett. Dem jag känner tror snara tvärtom om mig. Dock skulle jag aldrig vilja att någon i min närhet vet eller får reda på att jag är otrogen för jag vill inte att dem ska se mig som ett svin.

Tycker lite att du begår ett övergrepp då du indirekt blandar in andra som redskap i dina sexuella turn-ons, som de själva inte gett samtycke till.
  • Anonym (Vill också veta)

Ja hur gör du för att hålla allt hemligt? Vad använder du för kommunikations app? Är de du är otrogen med införstådda med din situation? Tar de kontakt med dig eller är det bara du som tar kontakt? Är lite i samma fast jag är den man är otrogen med.

• Anonym (Glädjedödaren)

Jag är också ständigt otrogen. Men betydligt äldre än dig. Tycker fortfarande det är lika härligt. 

Njut av livet flicka lilla Solig

• MaddieG
    Anonym (Viljan) skrev 2022-05-04 03:55:48 följande:

Hur gör du?  Jag är uppriktigt nyfiken (ej dömande).

har ni barn?  Hur ofta sker det?  Varför misstänker varken din partner el omgivning ngt?  Är du inte rädd att den du är otrogen med ska kontakta din partner?  Verkar alltid vara det som sker till slut? 

Jag är nog en jävel på att ljuga. Men nu är jag gravid och vet inte vem pappan är
  • Anonym (vanligt)
    MaddieG skrev 2022-05-04 01:31:59 följande:
    Alltid otrogen

Ska man döma efter alla ursäkter som otrogna kör med och hur arga de blir när de ifrågasätts eller kritiseras så skulle man väl kunna säga att i stort sett alla som är eller varit otrogna känner som du gör.

Man vill kunna bete sig som ett svin men ändå inte ses som en sån eller få kritik för det, äta kakan och ha den kvar. Så du är i gott sällskap kan man väl säga.
  • Anonym (vanligt)
    MaddieG skrev 2022-05-04 12:25:17 följande:
    Jag är nog en jävel på att ljuga. Men nu är jag gravid och vet inte vem pappan är
    Vad tänker du göra?
  • Anonym (Vill också veta)

Maddie, är det du som sköter kontakten eller kan killarna höra av sig till dig?

• Anonym (Sterilisera dig själv)

Sterilisera dig själv och gå aldrig in i ett förhållande igen.

• Anonym (Herpeace)

Är det någon av er som alltid är otrogna som har herpes? 

Svar på tråden Alltid otrogen