• Anonym (Snåli­smorsa­n)
    Thu 5 May 2022 21:05
    2657 visningar
    8 svar
    8
    2657

    Köpa Lindex-kläder fullt pris eller rea

    Nu finns det barnkläder från Lindex på deras webshop som jag har fastnat för. Dock är jag lite snål och vill gärna inte betala fullt pris för det. Vågar man vänta tills nån kampanj dyker upp eller inte. Har märkt i lindex- köp och sälj grupper att just det mönstret är populärt. 


    Hur gör ni, köper ni kläder till fullt pris på Lindex  eller brukar ni handla på kampanjpris

  • Svar på tråden Köpa Lindex-kläder fullt pris eller rea
  • Thu 5 May 2022 21:17
    #1

    Jag handlar nästan bara second hand till mitt barn (till mig också, men det är svårare att hitta rätt storlekar). De saker som jag köper nytt, tex undekläder, ytterkläder och skor blir ofta fullpris, liksom om det är något jag verkligen gillar i affären. 


    Nu när mitt barn börjar närma sig skolåldern och inte växer lika fort längre är det lättare att köpa saker på kanpanj i slutet av säsongen. Köpte får en månad sedan en jättebra vinteejacka mef 70% rabatt. 

  • Anonym (Loppi­s)
    Thu 5 May 2022 21:22
    #2

    Handlar bara kalsonger på vanliga affärer och resten på second hand. Så lite länge som kläderna används och så skitiga de blir varje dag och så usel kvalitet det är på såna där affärer skulle det aldrig falla mig in att handla där- vare sig på fullpris eller rea. På vår loppis betalade jag sist 40:- för byxor + tröja, 30:- för Findus-pyjamas, i vintras 45:- för en overall.

  • LFF
    Thu 5 May 2022 21:25
    #3
    Anonym (Snålismorsan) skrev 2022-05-05 21:05:32 följande:
    Köpa Lindex-kläder fullt pris eller rea

    Nu finns det barnkläder från Lindex på deras webshop som jag har fastnat för. Dock är jag lite snål och vill gärna inte betala fullt pris för det. Vågar man vänta tills nån kampanj dyker upp eller inte. Har märkt i lindex- köp och sälj grupper att just det mönstret är populärt. 


    Hur gör ni, köper ni kläder till fullt pris på Lindex  eller brukar ni handla på kampanjpris


    Om det är något jag verkligen vill ha (mönster på kläderna tex) skulle jag inte våga vänta till en rea/kampanj. Sannolikheten att man får tag i det man vill ha är liten. Är det något där det inte spelar någon roll (enfärgade byxor, ytterkläder etc) så har jag inga problem att vänta på rea/kampanj.
  • Glinda från Oz
    Fri 6 May 2022 08:21
    #4

    Linder har väldigt ofta 20% på hela sortimentet eller 20% på en viss produktkategori jag hade väntat tills dess men inte hoppats på att kläderna kom ut på vanliga rean. Anmäl dig till deras nyhetsbrev så du inte missar det.

  • Anonym (Köp)
    Thu 12 May 2022 20:44
    #5

    Lindex är ju billigt redan på ordinarie pris. Köp om det är något specifikt du vill ha ;) 

  • Anonym (A)
    Thu 12 May 2022 22:08
    #6
    Anonym (Köp) skrev 2022-05-12 20:44:22 följande:
    Lindex är ju billigt redan på ordinarie pris. Köp om det är något specifikt du vill ha ;) 
    Det tycker jag med.
  • Anonym (Malin­)
    Fri 13 May 2022 22:27
    #7
    Aliona skrev 2022-05-05 21:17:13 följande:
    Köpa Lindex-kläder fullt pris eller rea

    Jag handlar nästan bara second hand till mitt barn (till mig också, men det är svårare att hitta rätt storlekar). De saker som jag köper nytt, tex undekläder, ytterkläder och skor blir ofta fullpris, liksom om det är något jag verkligen gillar i affären. 


    Nu när mitt barn börjar närma sig skolåldern och inte växer lika fort längre är det lättare att köpa saker på kanpanj i slutet av säsongen. Köpte får en månad sedan en jättebra vinteejacka mef 70% rabatt. 


    Oj! Så olika vi tänker. Jag tyckte det var enklare att köpa saker i säsongsslut när de var mindre och följde sina kurvor. Som skolbarn har de hoppat mer i storlekar och ibland vuxit i saker tidigare än jag tänk - och vuxit ur dem med. Dessutom börjar de ha en egen åsikt på ett helt annat sätt. Än så länge är det okej med det jag köper/vi ärver, men ena barnet har inte alltid använt allt för att det var inte barnets stil. Det andra barnet börjar komma dit med... 
  • Um Hamza
    Sat 14 May 2022 09:12
    #8

    Ni som handlar på loppis, på våra loppisar i stan kostar allt samma som reapris eller dyrare, tex Emmaus och myrorna. Var hittar ni bra loppispriser? 

Svar på tråden Köpa Lindex-kläder fullt pris eller rea