• Anonym (Maggie)

    Nojjig inför pisseprov

    Hej! Jag fick i mig en dos amfetamin på Max 0,2 gram vid 03 inatt, & jag ska lämna pisseprov på måndag klockan 14, hinner det försvinna tills dess? Tänker med tanke på den lilla dosen & jag har aldrig tagit det förr

  • Svar på tråden Nojjig inför pisseprov
  • Anonym (Right)

    Du bara råkade få i dig detta strax innan urinprov, och det har aaaaldrig hänt förr? Vem tror du att du försöker lura, dig själv? 

  • Anonym (xx)

    Det är nog knappast så att du fick i dig utan du valde att ta, eller hur? 

  • klyban
    Anonym (Maggie) skrev 2022-05-14 16:09:46 följande:
    Hej! Jag fick i mig en dos amfetamin på Max 0,2 gram vid 03 inatt, & jag ska lämna pisseprov på måndag klockan 14, hinner det försvinna tills dess? Tänker med tanke på den lilla dosen & jag har aldrig tagit det förr

    LOL, råkade få i sig och när du redan vet du ska dit på måndag.


    Inte alls begåvat om det är sant.
    Men amfetamin på urinprov, så pratar vi om 2-4 dagar.
    Så kanske, om du nu inte råkar få i dig mer amfetamin i natt.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Maggie)

    Jag sa inte att jag råkade, det var väl klart att jag valde det själv & det var ju jäkligt dumt gjort. Jag lämnar pisseprov pågrund av thc, aldrig tagit amfetamin innan & det är därför jag undrar, givetvis dumt att riskera det, lätt att vara efterklok 

  • klyban
    Anonym (Maggie) skrev 2022-05-14 17:34:43 följande:
    Jag sa inte att jag råkade, det var väl klart att jag valde det själv & det var ju jäkligt dumt gjort. Jag lämnar pisseprov pågrund av thc, aldrig tagit amfetamin innan & det är därför jag undrar, givetvis dumt att riskera det, lätt att vara efterklok 

    2-4 dagar för dig, och ett lotteri om du klarar dig.
    Men möjligheten finns.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Nojjig inför pisseprov