• Anonym (Man 36)

Fantiserar om otrohet

Jag har haft långa förhållanden, och aldrig har jag riktigt agerat på det. Men tanken av det gör mig så kåt.

Jag älskar kvinnan jag är med och vårt liv utveckla åt rätt håll, det håll jag vill. Det är henne jag vill bli gammal med. Men trots detta så kan jag inte skaka av mig fantasin av att ligga med någon annan. Det är som att min partner inte riktigt finns när den sidan kommer fram i mig.

Det svåra här är nog att jag inte försöker undvika det. Jag söker mig till det.

Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Fantiserar om otrohet
  • Anonym (Ja)

Ja jag fantiserar om  en specifik man som jag känner. Kan undra hur de skulle vara att ligga med honom. Bli kåt av tanken. Jag är gift sedan 17 år och min man är min 1a och ända sexuella kontakt, så jag är väldigt nyfiken hur de skulle vara med en annan. 

• Anonym (Man 36)

Intressant när man läser hur man tänkte för två år sedan i denna tråd. Inget har dock förändrats.

• Anonym (44)
    Anonym (Man 36) skrev 2024-06-28 23:55:22 följande:

Intressant när man läser hur man tänkte för två år sedan i denna tråd. Inget har dock förändrats.

Jag är likadan. Nu som singel vill jag ligga med upptagna personer. Alltså, jag gör det inte, men det är något jag verkligen går igång på. Allt man inte får, ställen man inte borde göra det på, jag tänder på själva tanken att inte vara rationell och bara förlora kontrollen.

Finns en gift man jag velar ha i 2 år nu, vi delar bilder o text ibland, och ses ibland, men han är väldigt rädd att gå över gränsen. Hade han rört mig lite mer än han gör eller kysst mig hade det blivit explosivt, det vet jag. Bara han rör mig lite på foten eller axeln känns det elektriskt. 
  • Anonym (Man 36)
    Anonym (44) skrev 2024-06-30 02:27:00 följande:
    Jag är likadan. Nu som singel vill jag ligga med upptagna personer. Alltså, jag gör det inte, men det är något jag verkligen går igång på. Allt man inte får, ställen man inte borde göra det på, jag tänder på själva tanken att inte vara rationell och bara förlora kontrollen.

Finns en gift man jag velar ha i 2 år nu, vi delar bilder o text ibland, och ses ibland, men han är väldigt rädd att gå över gränsen. Hade han rört mig lite mer än han gör eller kysst mig hade det blivit explosivt, det vet jag. Bara han rör mig lite på foten eller axeln känns det elektriskt. 
    Intressant att ni lyckats hålla er ifrån det i 2 år.
  • Anonym (44)
    Anonym (Man 36) skrev 2024-06-30 09:28:52 följande:
    Han har redan haft en affär för några år sedan, hans fru vet om den. Han har väldigt hög självkontroll, och jag rör honom aldrig,han rör mig ibland. Jag vill prova att röra honom på det sättet, men vet inte vad som skulle hända, hade han knuffat bort mig? Då kan vi inte längre låtsas vara bara vänner (och kollegor).
  • Anonym (44)
    Anonym (Man 36) skrev 2024-06-30 09:28:52 följande:
    I sin förra affär låg han heller inte med henne direkt, då väntade han ett år. Nu är han nog mer försiktig.
  • Anonym (Amanda)

Känner igen min man. Vi är väldigt öppna och pratar om allt. Efter några års äktenskap berättade att han älskade mig överallt annat på jorden och ville bli gammal med mig men kände ändå att andra lockade rent sexuellt. Först blev jag ledsen och trodde att jag var dålig i sängen men så var det inte alls. Hade inget med mig att göra. När jag vä förstått det tänkte jag efter och gav honom tillåtelse att ha sex med andra så länge det inte påverkade vårt sexliv eller äktenskapet. 
    Detta har förstärkt vårt förhållande. Han får även ha sex med sina älskarinnor här hemma. Tycker det både låter och ser härligt ut när de har sex och han mår väldigt mycket bättre. Detta har blivit något riktigt bra för oss båda.

• Anonym (44)
    Anonym (Amanda) skrev 2024-06-30 14:13:02 följande:

Känner igen min man. Vi är väldigt öppna och pratar om allt. Efter några års äktenskap berättade att han älskade mig överallt annat på jorden och ville bli gammal med mig men kände ändå att andra lockade rent sexuellt. Först blev jag ledsen och trodde att jag var dålig i sängen men så var det inte alls. Hade inget med mig att göra. När jag vä förstått det tänkte jag efter och gav honom tillåtelse att ha sex med andra så länge det inte påverkade vårt sexliv eller äktenskapet. 
    Detta har förstärkt vårt förhållande. Han får även ha sex med sina älskarinnor här hemma. Tycker det både låter och ser härligt ut när de har sex och han mår väldigt mycket bättre. Detta har blivit något riktigt bra för oss båda.

Så som jag är, hade jag inte tänt på den mannen då. Det är det man inte får jag tänder på.
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (44) skrev 2024-06-30 15:31:51 följande:
    Så som jag är, hade jag inte tänt på den mannen då. Det är det man inte får jag tänder på.
    Ja så kan det ju vara. 
    Han har ett par älskarinnor som tänder på att jag är närvarande. Tur att smaken är olika!
  • Anonym (Just do it)

Ts, I hear you, då jag varit i samma situation som du. Dvs lockats av tanken att ha sex med andra, utan min partners vetskap.
    Och så går åren, utan att man vågar agera på sin längtan.
    Men, när jag mötte min nya kollega, en ung, het och mycket attraktiv man bestämde jag mig till slut för att våga.
    Länge trodde jag att jag inbillade mig att även han verkade attraherad, 

Det var inte inbillning.

Till slut blev han min älskare, han ger mig det jag behöver i sängen. Och jag känner mig så mycket mer levande nu.
    Det är klart att jag får dåligt samvete gentemot min man. Men i förlängningen har jag tänkt föreslå öppet förhållande. 
    Sensmoral av min anekdot?
    Våga följa ditt hjärta. Om du vill ha sex med andra, ha det. Visst, bäst är såklart att prata med sin partner först.
    Mitt vad det är, kanske även din fru vill ligga med andra?
    Oavsett, se till att göra något.
    En fråga i all vänlighet: nu är det två år sedan du startade den här tråden, och du har ännu inte uppfyllt din önskan. Vill du att det ska vara samma status quo om ytterligare två år, när du tittar in i tråden igen? :)
    Nej, se till att följa mitt råd: just do it.
    Varmt lycka till. 

• Anonym (Man 36)
    Anonym (Just do it) skrev 2024-06-30 22:18:06 följande:

Ts, I hear you, då jag varit i samma situation som du. Dvs lockats av tanken att ha sex med andra, utan min partners vetskap.
    Men, när jag mötte min nya kollega, en ung, het och mycket attraktiv man bestämde jag mig till slut för att våga.

Det var inte inbillning.

Till slut blev han min älskare, han ger mig det jag behöver i sängen. Och jag känner mig så mycket mer levande nu.
    Det är klart att jag får dåligt samvete gentemot min man. Men i förlängningen har jag tänkt föreslå öppet förhållande. 
    Våga följa ditt hjärta. Om du vill ha sex med andra, ha det. Visst, bäst är såklart att prata med sin partner först.
    En fråga i all vänlighet: nu är det två år sedan du startade den här tråden, och du har ännu inte uppfyllt din önskan. Vill du att det ska vara samma status quo om ytterligare två år, när du tittar in i tråden igen? :)
    Varmt lycka till. 

Tack för ditt inspel!
    Jag tror att åren kan gå, utan förändrat läge. Men jag har en rädsla - att dö utan att ha utforskat.
    Jag får se hur jag gör, men tack för ditt råd!
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Just do it) skrev 2024-06-30 22:18:06 följande:

Det var inte inbillning.

Varmt lycka till. 

Varför lockades du att vara med någon annan? Är maken tråkig i sängen eller har andra brister? Eller får du helt enkelt utlopp för en längtan efter mer spänning?
  • Anonym (44)
    Anonym (Man 36) skrev 2024-07-04 09:02:08 följande:
    Tack för ditt inspel!
    Jag tror att åren kan gå, utan förändrat läge. Men jag har en rädsla - att dö utan att ha utforskat.
    Jag får se hur jag gör, men tack för ditt råd!
    Ja, för mig har åren gått med den här gifta personen jag gillar. Vi avancerar i och försej lite långsamt, men vi har aldrig legat eller kysst varandra. Vi har sovit tillsammans, råkat ta på varandra, antytt en massa, skickat bilder, osv
  • Anonym (Just do it)
    KimLinnefeldt skrev 2024-07-04 15:32:10 följande:
    Varför lockades du att vara med någon annan? Är maken tråkig i sängen eller har andra brister? Eller får du helt enkelt utlopp för en längtan efter mer spänning?
    Jag lockades av flera anledningar.
    Dels har jag och min man det inte så bra i äktenskapet just nu (men ska inte skilja oss), dels kände jag nog en leda: även om jag älskar min man kändes tanken på att This is it dränerande.
    Sen handlade det nog om bekräftelse, jag vet att jag ser mkt bra ut och ville se om jag kunde få användning av mitt utseende. Och att som 40+ både få uppleva och få utlopp för ömsesidig attraktion och kemi med min allra hetaste kollega var och är en skön boost, efter att ha levt präktigt i så många år.
    Jag behövde/behöver få busa lite, helt enkelt, inser att jag inte vill dö nyfiken. ❤️ 
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Just do it) skrev 2024-07-05 09:28:51 följande:
    Jag lockades av flera anledningar.
    Dels har jag och min man det inte så bra i äktenskapet just nu (men ska inte skilja oss), dels kände jag nog en leda: även om jag älskar min man kändes tanken på att This is it dränerande.
    Sen handlade det nog om bekräftelse, jag vet att jag ser mkt bra ut och ville se om jag kunde få användning av mitt utseende. Och att som 40+ både få uppleva och få utlopp för ömsesidig attraktion och kemi med min allra hetaste kollega var och är en skön boost, efter att ha levt präktigt i så många år.
    Jag behövde/behöver få busa lite, helt enkelt, inser att jag inte vill dö nyfiken. ❤️ 
    Fullt förståeligt. Hoppas du kan få den kittlingen i livsnerven utan att du behöver riva ner allt som faktiskt är bra.

Ungefär hälften av alla äktenskap/samboenden tar slut. Det kan vara precis rätt ibland. För bägge parter. Mindre för barnen, men det är inte så kul för dem heller att leva med föräldrar som inte älskar varandra.
  • Anonym (Just do it)
    KimLinnefeldt skrev 2024-07-05 12:07:53 följande:
    Fullt förståeligt. Hoppas du kan få den kittlingen i livsnerven utan att du behöver riva ner allt som faktiskt är bra.

Ungefär hälften av alla äktenskap/samboenden tar slut. Det kan vara precis rätt ibland. För bägge parter. Mindre för barnen, men det är inte så kul för dem heller att leva med föräldrar som inte älskar varandra.

Precis, här och nu har jag det så himla bra. 🙏🏻
    Jag får utlopp för min längtan efter lite äventyr tillsammans med min sexiga kollega, samtidigt som jag stannar kvar i äktenskapet och våra barn behåller sin trygghet. 
    Givetvis inser jag att min man inte skulle bli glad när/om min otrohet uppdagas men känner samtidigt en trygghet i att vi inte kommer att skiljas och så är min plan som sagt att förekomma honom med förslag om öppet förhållande.
    Även om mamma och pappa upptäcker nytt i sängkammaren, kanske tillsammans med nya partners, är det viktigaste av allt att alltid prioritera barnens trygghet, mitt bidrag i detta är att fortsätta leva med min make tillika barnens far, som jag trots allt älskar, samtidigt som jag har sex vid sidan av med min kollega.
    Livet är så kort, ut och njut är min paroll. 😊

• Anonym (M)

Nej, det är inget jag känner igen mig i. En partner räcker gott och väl och har man behov av att pippa runt så hör man inte hemma i en seriös relation att. De flesta vill inte vara tillsammans med horbockar liksom. Bättre att förbli singel isåfall så behöver du inte såra någon. 

Svar på tråden Fantiserar om otrohet