• Anonym (Gay?)
    Fri 20 May 2022 21:05
    4158 visningar
    24 svar
    24
    4158

    Är det här gay?

    Undrar åt två kompisar. Är det här gay? Att under en trekant, 2 män och en kvinna, att männen tittar varandra i ögonen när kvinnan är i mitten, den ene tar den andres händer, de flätar ihop händerna och säger Jag älskar fan dig, den andre säger jag älskar fan dig också. Alltså inte på ett homosexuellt sätt, utan för att de är bästa polare. Tränar kampsport ihop, raggar brudar ihop, har känt varandra sedan de var små pojkar och när den ena var FN soldat och i Afghanistan grät den andre och oroade sig varje dag. Tät vänskap.

    Sedan i ett kort ögonblick, kanske situationen som gjorde det, då kysser de varandra. Tjejen misstolkar och säger Jag visste det! Ni är fan gay! Blir sur, vill inte fortsätta utan klär på sig och går hem och det blir pinsam stämning. Inte att de fortsätter ensamma, utan tar varsin bärs och tittar på gamla UFC-matcher. Bryter arm och tar några bira till.

    Är mina kompisar Gay eller bara helt normalt vänskapligt i stunden?

  • Svar på tråden Är det här gay?
  • Anonym (Jorås­åatt)
    Fri 20 May 2022 23:27
    #11
    Anonym (Gay?) skrev 2022-05-20 23:12:11 följande:
    Jo men en persons muskler kan ju se olika ut beroende på pump, anspänning, belysning osv. Skuggor beroende på ljuskälla och detaljer man kanske inte noterat förut, tex. att den claviculära delen (övre delen) av bröstmusklerna syns extra tydligt i ljust det ljuset. Såna grejer.

    Om det är ångest över att vara gay hade väl bägge inte haft samma känsla för varandra, är väl inte så sannolikt att det skulle drabba två män samtidigt? Är ju inte så att de hade slutat vara bästa polare om någon av dem faktiskt var gay.
    Maggena skrev 2022-05-20 22:23:37 följande:

    Spelar väl ingen roll vad det är. Man behöver inte placera allting i fack


    Nej man behöver kanske inte det, tack. I jämförelse med vad? Allt som egentligen hände var ju en kyss, vid ett enda tillfälle. Ett speciellt ögonblick då delade en upplevelse och bondade och uttryckte sin osexuella kärlek till varandra. Att kyssa andra män är ju gay, men en enda gång?

    Du svarar på din egen fråga: att kyssa andra män är gay.

    Sen vill jag tillägga att all kärlek är bra kärlek.
  • Sat 21 May 2022 05:52
    #12

    Säger man bara ?no homo? i anslutning till det man gör så är man inte gay.

  • Sat 21 May 2022 07:04
    #13
    Ni verkar dras till varandra sexuellt i stundens hetta, inget fel i det. Ni kanske är bi. Ingen panik över det. Tråkigt att tjejen reagerade så negativt, men det handlar om henne, inte er. 
  • Sat 21 May 2022 07:12
    #14

    Troll. 

  • Sat 21 May 2022 07:28
    #15
    +1
    Anonym (Gay?) skrev 2022-05-20 21:36:00 följande:
    Men om bägge utav männen har väldigt stora och väldefinierade pecs (bröstmuskler) som spänns och ser absolut massiva ut vid tillfället? Inte på ett gay sätt utan bara beundran av varandras välutvecklade fysiker.

    Typ om den ena har pecs som har nästan lika djup skåra i mitten som kvinnan de är meds skinkor för att de är så massiva?
    Satte nästan morgonkaffet i halsen av skratt när jag läste detta, och då dricker jag inte ens kaffe.

    Inte på ett gay sätt? Jo tjena nog är ni gay alltid. Lycka till. 
  • Sat 21 May 2022 11:17
    #16
    -1 +1

    En sådan sjukt oviktig fråga om det är gay eller inte. Sexualitet är flytande och förändras. En dag gillar man ditten, nästa tänder man stenhårt på datten. 

    Utforska det ni gillar och låt er inte begränsas av vad andra tycker eller etiketter. 

    Gay, bi, homo, hetero? Bring it! 

  • Anonym (Vackr­a Vera)
    Sat 21 May 2022 11:28
    #17

    Solklart gay, tjejen gjorde helt rätt.

  • Anonym (Gay?) Trådstartaren
    Sat 21 May 2022 11:50
    #18
    Häegertz skrev 2022-05-21 11:17:38 följande:

    En sådan sjukt oviktig fråga om det är gay eller inte. Sexualitet är flytande och förändras. En dag gillar man ditten, nästa tänder man stenhårt på datten. 

    Utforska det ni gillar och låt er inte begränsas av vad andra tycker eller etiketter. 

    Gay, bi, homo, hetero? Bring it! 


    Men om det var så att det kanske är så att en eller bägge är pytte lite gay, typ 1% bara gay och en av dem börjar experimentera med det, blir inte det väldigt fel mot den andre då brudar är väl en sak men dela den där 0,5 till 1% procenten gay med en annan man än kompisen...ja det blir ju gay. Är väl mer en sån sak man tänker om det skall prövas enbart skall prövas med kompisen?

    Det är ju de som har en slags samhörighet och ett speciellt band. Inte bara pröva bli gay sådär i allmänhet. Är väl något de i sådana fall bör utforska tillsammans?
  • Anonym (Simba­)
    Sat 21 May 2022 13:22
    #20
    Häegertz skrev 2022-05-21 11:17:38 följande:

    En sådan sjukt oviktig fråga om det är gay eller inte. Sexualitet är flytande och förändras. En dag gillar man ditten, nästa tänder man stenhårt på datten. 

    Utforska det ni gillar och låt er inte begränsas av vad andra tycker eller etiketter. 

    Gay, bi, homo, hetero? Bring it! 


    Nej, det är precis som du skriver, det finns en massa etiketter som egentligen inte betyder något. Det närmaste är väl "pansexuell" dvs någon som kan känna en attraktion oavsett kön.

    Det är en tjej som skrev på en annan tråd (kommer inte ihåg vilken) att hon har öppet tungkyssts med en annan kvinna på en fest, trots att hon egentligen själv tycker att hon är straight, och att hela omgivningen enligt henne tog det med ro. Jag kan mycket väl tänka mig att en del killar till och med blev lite horny att se två tjejer hångla så där.

    Men om två killar hade gjort samma sak, så är de för evigt stämplade som gay, oavsett vad man tycker om det. Men ingen förutom möjligtvis andra homokillar hade tyckt att det var sexigt att se på. Och ändå påstår vi oss vara så öppensinniga i Sverige vad gäller sex och kön.
  • Anonym (Gay?) Trådstartaren
    Sat 21 May 2022 13:30
    #21
    Anonym (Simba) skrev 2022-05-21 13:22:51 följande:
    Nej, det är precis som du skriver, det finns en massa etiketter som egentligen inte betyder något. Det närmaste är väl "pansexuell" dvs någon som kan känna en attraktion oavsett kön.

    Det är en tjej som skrev på en annan tråd (kommer inte ihåg vilken) att hon har öppet tungkyssts med en annan kvinna på en fest, trots att hon egentligen själv tycker att hon är straight, och att hela omgivningen enligt henne tog det med ro. Jag kan mycket väl tänka mig att en del killar till och med blev lite horny att se två tjejer hångla så där.

    Men om två killar hade gjort samma sak, så är de för evigt stämplade som gay, oavsett vad man tycker om det. Men ingen förutom möjligtvis andra homokillar hade tyckt att det var sexigt att se på. Och ändå påstår vi oss vara så öppensinniga i Sverige vad gäller sex och kön.
    Det var dessutom i ett speciellt ögonblick, den ena var inne i kvinnan och den andre fick oralt av kvinnan, de beundrade varandras pecs i positionen, den ena sa att jag älskar dig, (fast inte sagt på ett gay sätt) den andre svarade med samma känsla (fast inte på ett gay sätt där heller) det blev en väldig stark känsla av vänskap och samhörighet även kärlek fast inte på ett gay sätt, sedan kysstes dem, i det ögonblicket. Är ju inte så att de kysser varandra till vardags.
  • Glinda från Oz
    Sat 21 May 2022 13:43
    #21
    +2

    Vad tror du att en bög är egentligen? Ens sexuella läggning påverkar inte utseendet (muskler och så) det avgör inte nödvändigtvis ens intressen heller (det finns väldigt macho bögar) och det påverkar definitivt inte vad man dricker och äter, en bög kan dricka öl liksom. Som bög kan man göra allt en heterosexuell kan inklusive kriga i Afghanistan (försvaret jobbar aktivt med inkludering)  

    Jag tycker det låter som att ni båda är bisexuella. Testa att utforska på egen hand och se vad som händer.

  • Sat 21 May 2022 17:40
    #22
    Anonym (Gay?) skrev 2022-05-21 13:30:39 följande:
    Det var dessutom i ett speciellt ögonblick, den ena var inne i kvinnan och den andre fick oralt av kvinnan, de beundrade varandras pecs i positionen, den ena sa att jag älskar dig, (fast inte sagt på ett gay sätt) den andre svarade med samma känsla (fast inte på ett gay sätt där heller) det blev en väldig stark känsla av vänskap och samhörighet även kärlek fast inte på ett gay sätt, sedan kysstes dem, i det ögonblicket. Är ju inte så att de kysser varandra till vardags.
    Gay eller inte, vem bryr sig, oavsett så är du kungen TS!
    eller ja förlåt, din kompis menar jag såklart. 
  • Anonym (S)
    Sat 21 May 2022 17:51
    #23
    Anonym (Gay?) skrev 2022-05-21 13:30:39 följande:
    Det var dessutom i ett speciellt ögonblick, den ena var inne i kvinnan och den andre fick oralt av kvinnan, de beundrade varandras pecs i positionen, den ena sa att jag älskar dig, (fast inte sagt på ett gay sätt) den andre svarade med samma känsla (fast inte på ett gay sätt där heller) det blev en väldig stark känsla av vänskap och samhörighet även kärlek fast inte på ett gay sätt, sedan kysstes dem, i det ögonblicket. Är ju inte så att de kysser varandra till vardags.
    Hur vet du allt detta? 
  • Sat 21 May 2022 18:00
    #24
    +1
    Anonym (S) skrev 2022-05-21 17:51:07 följande:
    Hur vet du allt detta? 
    Hans kompis har ju berättat, friends share liksom
    Tungan ute
Svar på tråden Är det här gay?