• MaddieG

    Kom på oss

    Jag har strulat med min väns kille några gånger. Förra helgen så var min sambo bortrest pga svensexa och min kompis var på hos hennes släkting. Jag och min väns kille spenderade hela helgen i deras lägenhet och vi hade sex. Min vän hade sagt till sin kille att hon skulle komma hem på söndagkväll så vi visste när jag skulle gå så hon inte misstänkte något.

    Problemet var att hon kom hem i Söndagsmorse och vi hörde inte att hon kom. Hon kom på oss i våran akt och blev helt hysterisk, skrek till oss båda att vi är äckliga svin mm. Sedan när jag skulle gå så skrek hon samma sak till mig och att hon aldrig mer vill se mig hon bokstavligen kickade mig i rumpan ( Gjorde riktigt ont), 
    Självklart förstår jag att hon är besviken men hennes beteende mot mig är inte ok.

    Min vän har skvallrat till min sambo som har slängt ut mig, han packade mina väskor utan att lyssna på vad jag hade att säga. Som sagt blivit behandlad som ett svin av dem båda.

    Jag har försökt att be min vän om förlåtelse men hon säger att hon inte vill prata med ett äckel som mig? Sedan lägger hon på luren. Men hennes kille har hon inte ens slängt ut?

    Känns som de bara är jag som har blivit straffad i de hela. Och tycker att jag inte skulle få så mycket skit.

    men jag vill verkligen bli vän med min vän igen, tyvärr är de nog helt körd med mitt förhållande till sambo/ex.

    hur ska jag bete mig för att få hennes respekt?

  • Svar på tråden Kom på oss
  • MaddieG
    molly50 skrev 2022-05-28 17:18:45 följande:
    Jo,det har du. Och jag har konversationen kvar även om jag inte tänker lägga ut den här. 
    Nej, jag har ingen anledning att skicka pm till en gammal kärring och dessutom sätta  någon på plats
  • MammAmma
    MaddieG skrev 2022-05-28 19:01:19 följande:
    Jag heter Madde och inte Lisa
    MaddieG skrev 2022-05-28 19:18:45 följande:
    Hon vågar ju inte ta sitt riktiga nick utan kallar sig bara Maddis.

    LOL
  • Svennebanan75

    Gud, du låter som en tvättäkta narcissistist?

    Din fråga, hur ska jag göra för att få hennes respekt? Det är enkelt, du ska respektera henne, hon vill att du aldrig visar dig igen för du har varit ett svin. Din sambo säger sammma sak. Respektera det, förstå att det är du som gjort fel, de vill inte ha med dig att göra längre, respektera det!

  • MaddieG
    MammAmma skrev 2022-05-28 19:40:42 följande:
    MaddieG skrev 2022-05-28 19:18:45 följande:
    Hon vågar ju inte ta sitt riktiga nick utan kallar sig bara Maddis.

    LOL
    ?
  • MaddieG
    Svennebanan75 skrev 2022-05-28 20:16:03 följande:

    Gud, du låter som en tvättäkta narcissistist?

    Din fråga, hur ska jag göra för att få hennes respekt? Det är enkelt, du ska respektera henne, hon vill att du aldrig visar dig igen för du har varit ett svin. Din sambo säger sammma sak. Respektera det, förstå att det är du som gjort fel, de vill inte ha med dig att göra längre, respektera det!


    Men dem betyder ju mycket för mig också. De är inte så lätt att bara radera dem
  • molly50
    MaddieG skrev 2022-05-28 19:00:19 följande:
    Nej, jag har ingen anledning att skicka pm till en gammal kärring och dessutom sätta  någon på plats
    Du har inte gjort det nu,utan för nå´t år sen efter att du startat en av alla dina andra trådar.
    Och tydligen tyckte du att du hade anledning att "sätta mig på plats" 
    Och du använde exakt samma språkbruk då. 
    Så chansen att du inte skulle vara samma person är i det närmaste obefintlig. 
  • Gameofthrones

    Du har ingen insikt, självrespekt, etc. 

    Varför ältar du om samma sak? 

  • Tom Araya
    MaddieG skrev 2022-05-26 23:31:12 följande:
    Ja men vi var två om de
    Hur din vän och hennes kille hanterar detta sinsemellan är upp till dem, det har du inte att göra med.
  • Tom Araya
    MaddieG skrev 2022-05-28 00:05:02 följande:
    Jag skulle nog blivit rejält äcklad och verkligen talat om att de är svin båda två.

    Men jag tror jag skulle straffat dem lika mycket
    Du verkar tycka att din vän ska fungera som någon slags domstol som ska vara rättvis, men något sådant krav finns inte och du är den sista som kan ställa några krav här.

    Är det så att du hade hoppats på att din vän skulle bryta med killen så att du fick honom för dig själv?
Svar på tråden Kom på oss