• Anonym (Anony­m)
    Sat 28 May 2022 12:40
    10521 visningar
    38 svar
    38
    10521

    Kommer du enbart av vaginal stimulering?

    Hur vanligt är det egentligen att kvinnor kommer enbart av vaginal stimulering. Penetration med k*k eller dildo.

    Låt oss ta reda på hur det ligger till om inte annat för alla män ska kännedom om detta. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kommer du enbart av vaginal stimulering?
  • Tue 12 Jul 2022 00:30
    #21

    Ja, varenda gång

  • Anonym (Engel­ska)
    Tue 12 Jul 2022 07:08
    #22
    -1

    Ni kvinnor är mera komplicerad, och det positivt.
    Ja en quickie är skön, ibland, och tror det känns great för båda.
    Oss män må ta hand om er, smeka, kyssa, ?go down under?
    Eller med liten dominans.
    Kanske andra gången vid penetrerande sex.

  • Anonym (Li)
    Tue 12 Jul 2022 07:35
    #23

    Jag kommer numera nästan alltid utan hjälp av fingrar. Min kille har lärt sig hur han ska göra, det är inte bara in och ut.

  • Anonym (eva)
    Tue 12 Jul 2022 07:44
    #24
    Perjonsson skrev 2022-06-08 21:46:39 följande:
    Jag tror du har fel där helt ärligt. 
    Man känner ju sin partner och helheten av relationen.
    Många gånger har det hänt att hon inte kommer eller säger att orgasmfönstret gått förbi mej uppmanar mej att fortsätta till sprut. Hur fejkar man muskelspasmer och massa andra indikationer.
    Dessutom för vi dialog där hon vet hur vidrigt jag skulle reagera om det fejkade. Det hade varit slut. 

    Att du ens överväger fejkade gör dej bara till en tragisk o falsk.
    Just so you know: Jag brukar inte fejka men jo, det är fullt möjligt. Jag har gjort det ibland i min ungdom, när jag helt enkelt inte orkat mer, och tänkt det var enklare att låta killen tro man kom, än att avbryta och se hans besvikna min. 
    Man kan fejka spasmerna och killarna har trott på mig. 

    Många män svarar precis som du:" det är omöjligt, jag skulle märka det" etc. Om tjejen är dålig på att fejka så märks det, men inte om man har lärt sig hur det görs. Är man i en långvarig relation hoppas jag att folk inte känner att de behöver göra det. En del gör så även i långa relationer, för att mannen inte riktigt kan hantera att kvinnan inte kommer trots "allt" han gör (istället för att reflektera över om han borde lyssna in henne mer) 
  • Anonym (eva)
    Tue 12 Jul 2022 07:44
    #25
    Anonym (Engelska) skrev 2022-07-12 07:08:42 följande:

    Ni kvinnor är mera komplicerad, och det positivt.
    Ja en quickie är skön, ibland, och tror det känns great för båda.
    Oss män må ta hand om er, smeka, kyssa, ?go down under?
    Eller med liten dominans.
    Kanske andra gången vid penetrerande sex.


    Vad menar du? Svårt förstå din text? 
  • Anonym (Komme­r varje gång)
    Tue 12 Jul 2022 08:09
    #26

    Jag har sex med min man varje dag (förutom 5 dagar i månaden när jag har mens) Jag kommer av det varje gång. Och vi kommer dessutom tillsammans samtidigt. Så för dem som säger att det inte går eller att ni inte tror på det. Synd att ni inte fått uppleva det... 

    Han brukar slicka mig först och sen har vi sex och jag kommer... kan dock inte komma i alla ställningar . Bara om ja e under och över . Inte bakifrån tex eller från sidan. Så tror att det har att göra med att han kommer åt klitoris och det funkar för mig i alla fall. 
    Men har hört att andra kvinnor kan komma av tex doggystyle men inte jag. Testa er fram...

  • Anonym (Engel­ska)
    Tue 12 Jul 2022 09:31
    #27
    Anonym (eva) skrev 2022-07-12 07:44:58 följande:
    Vad menar du? Svårt förstå din text? 

    Sorry, är en engelska man.
    Kvinnor måsta tas hand om på ett mera känslig sätt än män för att komma.
    Menar det viktigt för oss män att vi erkänner det. 


    Min erfarenhet är, att kanske en kvinna kommer andra gången vet penetrerande sex. första gången är stimulans med händerna, munnen.

    Att komma direkt vet penetrerande, då är det som oftast en quickie eller med liten mjuka makt.

  • Tue 12 Jul 2022 14:16
    #28
    +1
    Anonym (Engelska) skrev 2022-07-12 09:31:44 följande:

    Sorry, är en engelska man.
    Kvinnor måsta tas hand om på ett mera känslig sätt än män för att komma.
    Menar det viktigt för oss män att vi erkänner det. 


    Min erfarenhet är, att kanske en kvinna kommer andra gången vet penetrerande sex. första gången är stimulans med händerna, munnen.

    Att komma direkt vet penetrerande, då är det som oftast en quickie eller med liten mjuka makt.


    I had an Englishman as a lover for many years. Best sex ever! He knew exactly what he was doing
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Tue 12 Jul 2022 16:47
    #29

    Shit, riktigt jämt i omröstningen! 32 mot 32! Spännande att se hur det utvecklar sig. 

  • Anonym (A)
    Tue 12 Jul 2022 22:22
    #30

    Nej, aldrig.

  • Anonym (Aldri­g 2)
    Thu 21 Jul 2022 13:28
    #31

    Jag har aldrig i hela mitt 31 åriga liv fått en orgasm 

  • Thu 21 Jul 2022 13:34
    #32
    Anonym (Aldrig 2) skrev 2022-07-21 13:28:52 följande:

    Jag har aldrig i hela mitt 31 åriga liv fått en orgasm 


    Du är inte ensam. Jag var 48 första gången. 
  • Anonym (Aldri­g 2)
    Thu 21 Jul 2022 14:23
    #33
    Guldnovan skrev 2022-07-21 13:34:10 följande:
    Du är inte ensam. Jag var 48 första gången. 
    Har bar du dig åt för att få en orgasm?
  • Thu 21 Jul 2022 14:37
    #34
    Anonym (Aldrig 2) skrev 2022-07-21 14:23:17 följande:
    Har bar du dig åt för att få en orgasm?
    Började onanera för det hade jag heller aldrig gjort. Nu kommer jag lätt men aldrig under ett samlag. Det är ingen panik med det. Det är skönt hela vägen. 
  • Anonym (Aldri­g 2)
    Thu 21 Jul 2022 15:50
    #35
    +1
    Guldnovan skrev 2022-07-21 14:37:12 följande:
    Började onanera för det hade jag heller aldrig gjort. Nu kommer jag lätt men aldrig under ett samlag. Det är ingen panik med det. Det är skönt hela vägen. 
    Tack för tipset 
  • Thu 4 Aug 2022 13:30
    #36
    Anonym (komma???) skrev 2022-06-11 16:58:58 följande:

    Har i mitt 50-åriga liv aldrig kommit vaginalt och endast ett fåtal ggr med annan stimulering. Om sex baserades på antalet orgasmer så hade det varit en ytterst olönsam affär i mitt liv. Vilket jag ju knappast gäller för dem jag haft sex med. Tror aldrig jag varit med en man som inte kommit. Snacka om ojämställt;)


    Hur pass intresserad är du av att åtgärda detta och hitta din teknik till orgasmer
  • Thu 4 Aug 2022 13:32
    #37

    Frågan gäller även er andra med svårighet att få orgasm.

  • Thu 4 Aug 2022 16:04
    #38

    Exet hade aldrig kommit på 39 år av penetrering. Vårt rekord var 5ggr på raken av penetrering. Fattar fortfarande inte vad jag gjorde som ingen annan gjort men uppenbarligen tyckte hon om det

    Men vad spelar det för roll nu när hon är ett ex och allt man vill är att få tillbaka världens snällaste och underbaraste kvinna

Svar på tråden Kommer du enbart av vaginal stimulering?