Inlägg från: Perjonsson |Visa alla inlägg
  • Perjonsson

    Kommer du enbart av vaginal stimulering?

    MammAmma skrev 2022-05-28 14:33:11 följande:

    Jag KAN komma så, det har hänt liksom.  Men det hör till ovanligheterna.
    T ex, ett ONS för ett par år sedan var jättedålig i sängen, han juckade som en uppspeedad kanin och var awkward. Av en ren tillfällighet lyckades han träffa just rätt och jag kom på under 2 min av enbart penetration. 


    Bra exempel.
    Jag är nog ganska nördige som alltid försöker utveckla tjejens sexliv och hitta den där njutningen hon inte visste hon hade.
    Jag har haft flera Gf som aldrig fått ren vaginal orgasm och accepterat att de inte har den förmågan. Men jag har i alla fall hittat hemligheten efter ett tag och deras min är oslagbar när de blir överraskade av sin första. 
    Tjejer är olika och det är ett detektivarbete att lyckas hitta de rätta ställningarna, vinkel, djup mm som plötsligt ger effekt. Vid senare sex vet både hon och jag tekniken och lär sig få orgasm lättare och fler gånger.

    För mej är det en kick att träffa någon som man för alltid förändrat sexlivet för.
  • Perjonsson
    Anonym (Elin) skrev 2022-05-31 20:43:43 följande:
    Haha skryt lagom. Lovar att dom fejkar. Jag spänner och slappnar av i underlivet så killen ska tro de är sammandragningar från orgasm. Alla har trott på mig och brukar berömma killen för att göra han stolt 
    Jag tror du har fel där helt ärligt. 
    Man känner ju sin partner och helheten av relationen.
    Många gånger har det hänt att hon inte kommer eller säger att orgasmfönstret gått förbi mej uppmanar mej att fortsätta till sprut. Hur fejkar man muskelspasmer och massa andra indikationer.
    Dessutom för vi dialog där hon vet hur vidrigt jag skulle reagera om det fejkade. Det hade varit slut. 

    Att du ens överväger fejkade gör dej bara till en tragisk o falsk.
  • Perjonsson
    Anonym (komma???) skrev 2022-06-11 16:58:58 följande:

    Har i mitt 50-åriga liv aldrig kommit vaginalt och endast ett fåtal ggr med annan stimulering. Om sex baserades på antalet orgasmer så hade det varit en ytterst olönsam affär i mitt liv. Vilket jag ju knappast gäller för dem jag haft sex med. Tror aldrig jag varit med en man som inte kommit. Snacka om ojämställt;)


    Hur pass intresserad är du av att åtgärda detta och hitta din teknik till orgasmer
Svar på tråden Kommer du enbart av vaginal stimulering?