• Anonym (Don Juan)

    Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män

    Jag var på en tillställning där jag började prata med en singelkvinna. Är själv gift.

    Under samtalets gång berättade hon att hon aldrig skulle kunna vara intim med en gift man. Några timmar senare kysstes vi? ?Det råkade bli så??, som det heter. Men sex skulle hon absolut inte ha med en gift man?

    Jag kommer att hamna i situationer framöver där vi kommer att träffas igen. Undra var gränsen går?

    Är ni tjejer överlag sådana att ni säger en sak och gör en annan? Om ni svarar ärligt alltså.

  • Svar på tråden Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Fredagskänsla) skrev 2022-06-30 09:01:36 följande:
    Men varför kan man inte bara ha casual sex med en upptagen man? 
    Jag förstår inte frågan. Varför skulle "man" inte kunna det för att jag inte har det?
  • Anonym (Fredagskänsla)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-06-30 09:44:12 följande:
    Jag förstår inte frågan. Varför skulle "man" inte kunna det för att jag inte har det?
    Nej precis Cool
  • Anonym (Kimchi)

    Hur kom ni in på den diskussionen vid ett första socialt möte på en fest? 

    Vad är hang up:en någonstans? Att hon sa att hon aldrig skulle vara med en gift man? Vad menade hon med att vara? Vara älskarinna? Eller några stulna kyssar på en fest? Det är väl gängse uttalande och inställning att inte vara med någon som är gift. Sedan händer saker. HON har inte gjort något fel. Det är DU som gjorde fel och lät det hända. Du borde ha vänligt men bestämt avböjt. Inte gett henne signaler som ledde fram till kyssen. Att småflirta på en fest, hålla en jargong är annat. Du ska inte göra något som du inte kan göra med din fru stående bredvid. Inte säga något heller. 


    Du gjorde ett klavertramp. Skyll inte på kvinnan. Du är fullt ansvarig för ditt beteende. 

  • Anonym (Älskarinna)

    Jag är bara intim med gifta, eller iallafall "upptagna", män.
    Är inte intresserad av något mer än det intima och risken att de vill mer är så mycket mindre när det kommer till dessa män.

    Vi utnyttjar varandra helt enkelt.
    Frun är hans problem, jag är singel.

    Sen kan det hända att vi ses igen, men då bara för att utnyttja varandra för njutningens skull.
    Vardagen kan frun ta hand om.

  • Anonym (Fredagskänsla)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2022-06-30 11:10:04 följande:

    Jag är bara intim med gifta, eller iallafall "upptagna", män.
    Är inte intresserad av något mer än det intima och risken att de vill mer är så mycket mindre när det kommer till dessa män.

    Vi utnyttjar varandra helt enkelt.
    Frun är hans problem, jag är singel.

    Sen kan det hända att vi ses igen, men då bara för att utnyttja varandra för njutningens skull.
    Vardagen kan frun ta hand om.


    Håller med, upptagna män är bäst. Bäst sex, och inga hang-ups efteråt.
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Fredagskänsla) skrev 2022-06-30 11:19:54 följande:
    Håller med, upptagna män är bäst. Bäst sex, och inga hang-ups efteråt.
    Ja, så är det.

    Här på sajten har jag fått fan för detta, men det struntar jag i. Det är inte jag som bryter några löften.
  • Anonym (jag)
    Anonym (Don Juan) skrev 2022-06-30 00:03:50 följande:
    Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män

    Jag var på en tillställning där jag började prata med en singelkvinna. Är själv gift.

    Under samtalets gång berättade hon att hon aldrig skulle kunna vara intim med en gift man. Några timmar senare kysstes vi? ?Det råkade bli så??, som det heter. Men sex skulle hon absolut inte ha med en gift man?

    Jag kommer att hamna i situationer framöver där vi kommer att träffas igen. Undra var gränsen går?

    Är ni tjejer överlag sådana att ni säger en sak och gör en annan? Om ni svarar ärligt alltså.


    Min gissning är att hon förmodligen är en svag och ryggradslös individ precis som du. Hon påstår saker som hon sen inte klarar av att hålla.... ser sig själv på ett sätt som stämmer med hur hon skulle vilja vara men som inte stämmer ett dugg med den hon faktisk är.
  • Anonym (qqq)
    Anonym (Don Juan) skrev 2022-06-30 00:03:50 följande:
    Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män

    Jag var på en tillställning där jag började prata med en singelkvinna. Är själv gift.

    Under samtalets gång berättade hon att hon aldrig skulle kunna vara intim med en gift man. Några timmar senare kysstes vi? ?Det råkade bli så??, som det heter. Men sex skulle hon absolut inte ha med en gift man?

    Jag kommer att hamna i situationer framöver där vi kommer att träffas igen. Undra var gränsen går?

    Är ni tjejer överlag sådana att ni säger en sak och gör en annan? Om ni svarar ärligt alltså.


    Frågan här är väl inte vad hon gör utan vad DU gör? Du är gift. Varför kysste du henne? Låter på dig som att du hoppas saker ska ske när ni möts fler gånger. 
  • Anonym (jag)
    Anonym (Fredagskänsla) skrev 2022-06-30 09:01:36 följande:
    Men varför kan man inte bara ha casual sex med en upptagen man? 
    Den frågan kan översättas till:
    Varför kan man inte bete sig som ett egoistiskt rövhål som skiter i vad ens egen njutning får för konsekvenser för andra?

    Svaret är: Det är klar att du kan, det du inte kan är att bete sig som ett egoistiskt rövhål och ändå anses vara en ok person. Beter du dig på det sättet så kommer du såklart bedömas därefter.
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Fredagskänsla) skrev 2022-06-30 09:01:36 följande:
    Men varför kan man inte bara ha casual sex med en upptagen man? 
    Givetvis kan man det, helt problemlöst när han traskar hem till frun efteråt.
    Är han riktigt het så kanske han kan få komma på återbesök.

    Dock ligger jag bara med kondom, är han otrogen med mig så kan han mycket väl vara det med andra. Eller så kan ju tanten vara det och... tja och så vidare.

    Några sjukdomar vill jag inte dra på mig. Så utan gummi, inget sex.
  • Anonym (Fredagskänsla)
    Anonym (jag) skrev 2022-06-30 15:31:15 följande:
    Den frågan kan översättas till:
    Varför kan man inte bete sig som ett egoistiskt rövhål som skiter i vad ens egen njutning får för konsekvenser för andra?

    Svaret är: Det är klar att du kan, det du inte kan är att bete sig som ett egoistiskt rövhål och ändå anses vara en ok person. Beter du dig på det sättet så kommer du såklart bedömas därefter.
    Jag har inga problem med att bli "bedömd" på det viset. Det har lett till ännu mer sex med gifta karlar (men även ogifta) för min del. Om dom sen pratar skit om mig bakom ryggen, det bryr jag mig inte om. För jag vet vad dom egentligen tycker. Dom som pratar skit är dom som nästan är ännu kåtare än andra. Kanske du också Cool??

    Dom tycker jag är spännande, att jag bejakar min lust. 
  • Anonym (jag)
    Anonym (Fredagskänsla) skrev 2022-06-30 15:40:14 följande:
    Jag har inga problem med att bli "bedömd" på det viset. Det har lett till ännu mer sex med gifta karlar (men även ogifta) för min del. Om dom sen pratar skit om mig bakom ryggen, det bryr jag mig inte om. För jag vet vad dom egentligen tycker. Dom som pratar skit är dom som nästan är ännu kåtare än andra. Kanske du också Cool??

    Dom tycker jag är spännande, att jag bejakar min lust. 
    Dåså då finns väl inte så mycket mer att tillägga. Du bedöms efter hur du agerar.

    Gubbarna som knullar runt bakom ryggen bakom ryggen på sin partner är ju precis lika egoistiska och då är det ju kanske inte så förvånande att de kommer hålla med dig..... lika barn leka bäst.
  • Anonym (jag)
    Anonym (Fredagskänsla) skrev 2022-06-30 15:40:14 följande:
     Dom som pratar skit är dom som nästan är ännu kåtare än andra. Kanske du också Cool??
    Nä, jag tycker sånt beteende är oerhört vidrigt och avtändande så risken att jag skulle bli kåt är lika med noll. Föredrar ärliga människor som tar hänsyn till andra.
  • Nybörjare L

    troligen uppfattar hon inte en kyss som att vara intim. 


    vet inte själv om jag skulle kunna kyssa en gift man. Men helt säker på att jag aldrig skulle ha sex med ngn. Min exman var otrogen mot mig, och jag skulle aldrig kunna bidra till att såra en annan kvinna på det sättet. Det blir direkt avtändande. Hon känner nog lika. Så bara för att hon kysst dig innebär det inte att hon är oärlig. Det är ju du som är. Lämna din fru, sluta såra henne. Hon mår bättre utan dig, o så kan du ligga runt så mycket du vill. För du uppskattar och respekterar henne helt klart inte.

Svar på tråden Kvinna som säger att hon inte är intim med gifta män