Anonym (Ella) skrev 2022-07-06 20:18:36 följande:
Men igår försvann en stor del av min "gravidhjärna", blev mer pigg och klar och kände att mina molvärk i magen och träningsvärk/bubblande försvann. Som att något bara dog. Fy hade så sist när jag fick MF så är rätt för det nu med.
Eller är det möjligt att plussa på bim med något tydligt streck, trött som tusan, seg och sämst på besluttagande/trög och att det vänder efter några dagar och allt försvinner nästan helt?
Ska testa ta ett digital exalt en vecka efter eller dagen efter för se om det stegrar. Men de små stickorna jag köper från gravidkollen har alltid stregrat efter tredje dagen och inte denna gången tyvärr...
Runt tredje dagen efter bim låter rätt för stegring, de borde ha blivit starkare vid det laget! Men jag har också sett folk på forum som har haft jättelåga hormonvärden och ändå gått bra för!
Ibland känner man på sig tycker jag. Vid min andra graviditet hade jag aldrig en bra känsla, fast testen steg som de skulle, även de med veckoindikator. Men symptomen var svagare och molvärken knappt där jämfört med första graviditeten. Och när jag var på ultraljud i vecka 6+5 så visade det sig att känslan var rätt tyvärr.