Vilken kroppsdel är sexigast på en tjej?
HAHAHA, jag brukar funderar på detta och undrar vad ni tycker?!
HAHAHA, jag brukar funderar på detta och undrar vad ni tycker?!
Går inte att välja..
Det är helheten som gör en människa attraktiv.
'Lagom' storlek på kropp, lagom vältränad, vackert ansikte och hår. En intressant personlighet.. karisma.
Ett par fina ögon betyder ingenting om inte flera andra aspekter av en person är tilltalande, enligt mig.
Går inte att välja..
'Lagom' storlek på kropp, lagom vältränad, vackert ansikte och hår. En intressant personlighet.. karisma.
Ett par fina ögon betyder ingenting om inte flera andra aspekter av en person är tilltalande, enligt mig.
Var är alternativen för:
Rumpan
Ljumskarna
Låren
Vaderna
Händerna
En smal midja
De där små groparna i ryggslutet precis ovanför rumpan
Hals och nacke
Axlarna
Munnen
Ögonen
Osv osv...
Gör en ordentlig omröstning istället om det nu är så intressant!
Har inte röstat då alternativen inte passar mig.
Sexigast hos henne är:
1. Hjärnan
2. Rumpan
3. Håret (om hon har långt hår på huvudet).
4. Läppar, bröst och ögon får nog dela plats.
Sämsta omröstningen på länge
Sämsta omröstningen på länge
Jag tycker det här blev larvigt! Ni tar det ju inte på allvar?
Går inte att välja..
Så är det ju. Nu skrev jag visserligen röven och fötterna, men givetvis är ju en tjej en helhet. En snygg, tajt röv och så fötterna är för mig ointressanta om inte hela tjejen ser bra ut - och då menar jag inte att hon måste vara perfekt i alla avseenden utifrån gyllene snittet eller så, utan bara att jag gillar det jag ser.
Ett sött ansikte med fina ögon och vackert, helst långt hår och en hyfsat slank kropp - vilket inte betyder anorektiskt mager e.d. - är vad jag attraheras av. Och som del av det hennes rumpa och hennes fötter, men de kommer mest och bäst till sin rätt om/när man får möjlighet att bli mer närgången.
Om det sedan handlar om mer än ren rå, sexuell attraktion, är det ju förstås viktigt att hon också är trevlig, sympatisk och intressant som person. Jag menar, klart jag kan bli tänd på tjejer strikt utifrån utseendet, men det betyder ju inte att en sådan skönhet nödvändigtvis är någon jag vill vara med för livet och bilda familj med.
Men nu var ju ts fråga vilken kroppsdel som är sexigast på en tjej och det var det jag svarade på i mitt föregående inlägg.
Håret. Får inte se gammalt ut. Sen blygdläpparna