• Frökensson

    Blod efter samlag?

    Hej

    Jag slutade ta mina p-piller för 1 månad sedan. Jag mådde väldigt konstigt efter att jag hade slutat med massa ?graviditetssymtom ? med illamående, ont i brösten och molande värk i ryggslutet med mera. Jag har två barn sedan tidigare och symtomen kom så tidigt efter avslutet med piller att jag förstod att jag inte kunde vara gravid (tog även negativt test).

    Jag tror eventuellt att jag hade ägglossning för 2 veckor sedan pga speciella flytningar men jag började inte ta äl-test förrän efter det och inga äl-test har varit positiva.

    Igår efter samlag kom det blod. Inte mycket men ändå klart och rött blod. Jag tänkte att det var mensen som startade men nu har det gått ett dygn och det har inte kommit en gnutta mer blod. 


    Jag har aldrig fått blod vid sex förutom just i början av graviditet vad jag minns. Men då mer som en rosa flytning efter. 


    Jag har gjort cellprov helt nyligen så det bör inte vara något allvarligt men vad sjutton kan det vara. Jag tog ett gravidtest senast igår som var negativt och jag har inga andra syntom på en graviditet.

    Då min cykel inte tydligt kommit igång efter jag slutat med p-piller vet jag knappt när jag ska testa mig eller hur jag ska tänka. 

  • Svar på tråden Blod efter samlag?
  • Frökensson
    Ocdmänniska skrev 2022-07-16 20:27:43 följande:

    Kan ju vara spottning bara? Och mensen kommer senare 


    Ja det kanske det kan vara???? Har aldrig haft det innan så tyckte det var konstigt. 
  • Frökensson
    callmepreggoornot skrev 2022-07-16 20:56:49 följande:

    Kan vara ett sår.


    Kan man få ett sår bara sådär? Ja. Kanske 

  • Ocdmänniska

    Går inte att citera.
    Det kanske blir lite annorlunda nu när du slutat med p piller så kanske inte händer saker som är nya 

Svar på tråden Blod efter samlag?