• Anonym (Toppen)

Sola topless?

Idag när jag kom hem från jobbet så såg jag dottern och två av hennes kompisar ligga och sola topless på vår altan. De tog på sig snabbt när de hörde att jag var hemma, altanen är insynsskyddad så det är väl ingen fara på det sättet men är detta något nytt som blivit populärt igen?  Hoppas inte.

• Svar på tråden Sola topless?
  • gemig
    Anonym (Nfnf) skrev 2022-07-19 20:03:05 följande:
    Men lägg ner det är barn på 14 år det handlar om. Klart man reagerar . 14 år är man inte ens byxmyndig så vem ska man vara solbränd på där för då.
    Finns även något idag som tydligen heter burka.
  • Anonym (Eh va?)
    Men lägg ner det är barn på 14 år det handlar om. Klart man reagerar . 14 år är man inte ens byxmyndig så vem ska man vara solbränd på där för då.
    För sig själv? 
  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (Eh va?) skrev 2022-07-19 20:08:16 följande:
    För sig själv? 
    Ja kanske men jag brydde mig tex inte om string förrän jag började ha killar.
  • Anonym (Nfnf)

Men, alla är olika. Själv tycker jag det är snyggt med randen som blir 

• Anonym (Löser man lätt!)
    wilmajansson skrev 2022-07-19 18:07:47 följande:
    Detta måste vara det gubbsjukaste idag. Förstår att du skulle vilja gå och titta på tjejer som ligger med tuttarna i vädret. En normal man hade inte gått ut under några som helst omständigheter, kanske på 80-talet när det var helt normaliserat att sola topless. 
    Anonym (Toppen) skrev 2022-07-19 18:20:20 följande:
    Håller med, jättemärkligt inlägg. Min man har sett hennes byst tidigare och jag såg hur obekväm han blev. Han skulle aldrig göra något sånt.

Själva grejen är ju att det skall bli pinsamt, det är därför man mutar eller övertalar gubben att gå ut istället för att göra det själv givetvis...duh??
  • wilmajansson
    Har nog inte så mycket med att göra ett en pojkvän ska dom.
    De flesta 14-15åringar är nog hel rakade idag och det har inte så mycket med att en kille ska gå ner på dem att göra.
  • Tom Araya
    Anonym (Löser man lätt!) skrev 2022-07-19 20:15:51 följande:
    Håller med, jättemärkligt inlägg. Min man har sett hennes byst tidigare och jag såg hur obekväm han blev. Han skulle aldrig göra något sånt.

Själva grejen är ju att det skall bli pinsamt, det är därför man mutar eller övertalar gubben att gå ut istället för att göra det själv givetvis...duh??
    Jag som man hade varit omutbar i det fallet.
  • wilmajansson

Varför ska man göra det pinsamt då? Gör väl inget om de solar topless när det är insynskyddat?
  • Anonym (Nfnf)
    wilmajansson skrev 2022-07-19 20:27:48 följande:
    Har nog inte så mycket med att göra ett en pojkvän ska dom.
    De flesta 14-15åringar är nog hel rakade idag och det har inte så mycket med att en kille ska gå ner på dem att göra.
    Nej det har du rätt i. Det det tänkte jag inte på faktiskt. En annan ville ju inte heller visa upp världens buske i duscharna i skolan Haha.
  • Anonym (Tuttar)
    Tom Araya skrev 2022-07-19 20:28:59 följande:
    Jag som man hade varit omutbar i det fallet.
    Förstår det. Tror säker en del skulle vilja se sin dotters kompisars tuttar men det är nog ganska få.
  • Anonym (Toppen)

Varför ska det bli pinsamt då? 
  • Tom Araya
    Anonym (Tuttar) skrev 2022-07-19 20:32:58 följande:
    Förstår det. Tror säker en del skulle vilja se sin dotters kompisars tuttar men det är nog ganska få.
    Ja och dessutom vara gubben/pappan som framkallar den pinsamma situationen för både dottern och hennes kompisar... för vad, till vilken nytta?
  • wilmajansson
    Tom Araya skrev 2022-07-19 21:22:41 följande:
    Ja och dessutom vara gubben/pappan som framkallar den pinsamma situationen för både dottern och hennes kompisar... för vad, till vilken nytta?
    Ja jättemärkligt.
Svar på tråden Sola topless?