• MikNis

När en man är otrogen

När en man är otrogen då beror det oftast på att han har haft svårt att säga nej.   

• Svar på tråden När en man är otrogen
  • Anonym (Äntligen)
    Anonym (njet) skrev 2022-09-14 11:49:59 följande:
    Och du borde jobba på ditt samvete och värderingar.

The truth shall set u free....Cool
    Hmmm du verkar inte fri. Snarare inspärrad på Familjeliv Solig. Men så länge det är självvalt så Kyss
  • Anonym (njet)
    Anonym (Äntligen) skrev 2022-09-14 12:46:03 följande:
    Hmmm du verkar inte fri. Snarare inspärrad på Familjeliv Solig. Men så länge det är självvalt så Kyss
    Säger personen som själv sitter och skriver på FL.... på tal om självinsikt... LOL!
  • Anonym (Äntligen)
    Anonym (njet) skrev 2022-09-14 13:05:20 följande:
    Säger personen som själv sitter och skriver på FL.... på tal om självinsikt... LOL!
    Gå till dig själv och fundera på vem som skriver oöverträffat mest på FL. Jag tror till och med du kan räkna ut svaret Solig. Sök hjälp.
  • Anonym (njet)
    Anonym (Äntligen) skrev 2022-09-14 13:15:32 följande:
    Gå till dig själv och fundera på vem som skriver oöverträffat mest på FL. Jag tror till och med du kan räkna ut svaret Solig. Sök hjälp.
    Bevisligen har du ju läst det jag skrivit och du sitter ju själv här och skriver samtidigt som du gnäller över andras skrivande.... dvs NOLL självinsikt Drömmer

Har du hört talas om begreppet projicering? Jätteintressant läsning...
  • Anonym (Äntligen)
    Anonym (njet) skrev 2022-09-14 13:31:41 följande:
    Bevisligen har du ju läst det jag skrivit och du sitter ju själv här och skriver samtidigt som du gnäller över andras skrivande.... dvs NOLL självinsikt Drömmer

Har du hört talas om begreppet projicering? Jätteintressant läsning...
    Du diskuterar uppenbarligen med dig själv. Fint så.
  • Anonym (Äntligen)
    Anonym (njet) skrev 2022-09-14 14:20:34 följande:
    Nä jag diskuterar med dig, om du missat det så lider du inte bara av noll självinsikt utan även av ren verklighetsfrånvaro och bör söka vård snarast.
    Men du. Det låter faktiskt fortfarande som att du pratar med dig själv. Solig
  • Anonym (Äntligen)
    Anonym (njet) skrev 2022-09-14 14:46:39 följande:
    När jag citerar dig så är det dig jag pratar med och när du citerar mig så är det mig du pratar med... om du sen inbillar dig något annat eller har svårt att skilja på dessa så är det som sagt nog dags för ett besök till närmsta psyk.Tomte
    Läs om inläggen igen. Applicera på dig själv.
  • Anonym (njet)
    Anonym (Äntligen) skrev 2022-09-14 14:55:25 följande:
    Läs om inläggen igen. Applicera på dig själv.
    Gäsp... känns som att det är dags att sätta punkt för denna meningslösa "diskussion"

Bye bye
  • Anonym (Äntligen)
    Anonym (njet) skrev 2022-09-14 15:03:03 följande:
    Gäsp... känns som att det är dags att sätta punkt för denna meningslösa "diskussion"

Bye bye
    Instämmer. Du kan fortsätta prata med dig själv där ingen annan hör.
  • Anonym (M)
    Anonym (njet) skrev 2022-09-14 00:10:54 följande:
    Du menar att en skilsmässa, förlora halva tiden med vardera förälder och tvingas pendla mellan två hem inte alls vänder upp och ner på barnens tillvaro?

Jo det handlar absolut om att skydda vuxna när ett barn som är stort nog att förstå vad otrohet betyder frågar om anledningen till skilsmässan. Jag vet inte hur du fungerar och det är mycket möjligt att när du frågar saker så vill du att folk ljuger för dig men de allra flesta människor vill ha ett ärligt svar på sina frågor. 
    Allt beror på hur man väljer att sköta det. Barnen behöver inte alls ta någon skada utan en skilsmässa kommer de över.

Alltså det handlar inte om att ljuga utan vissa saker är helt inte relevant eller nödvändigt för mig att veta eftersom det är mellan två andra. Om någon inte vill redovisa sitt privata liv och relation för mig så är inte det att ljuga.
  • Anonym (M)
    molly50 skrev 2022-09-14 08:22:57 följande:
    Nej,men det är väl det ämnet som diskuteras i tråden. Otrohet. 
    Men nu var du enligt dig själv nyfiken på vad jag menade i mitt inlägg och jag nämnde ingenting om att träffa en ny.
Svar på tråden När en man är otrogen