• Metalbrutta

    Vi är kollegor och sexchattar trots egna familjer

    Okej, kan börja med att säga att varken jag eller han gör rätt för oss mot våra familjer. så ja vi är stora idioter. 

    det börja en kille på mitt jobb, det sa klick direkt och vi kom jätte bra överrens, vi börja skriva mer privat och nu sexchattar vi och skriver till varandra i smyg även när vi jobbar. 

    problemet är att detta gör så att jag inte kan fokusera på jobbet utan att tänka på han. Allt blir jätte konstigt. notera att vi aldrig har rört varandra, allt sker på telefon. Och han vill bara ha så. Men börjar fatta nu att han verkar bara va efter att se mig naken och sen är han nöjd. medans jag vil så mycket mer med han. Detta gör att Får sjukt mycket ångest och dåligt samvete mot min familj. känner Mig utnyttjad och vet inte hur jag ska ta mig ur detta . Hjälp 

  • Svar på tråden Vi är kollegor och sexchattar trots egna familjer
  • Anonym (Hmm)
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 19:32:29 följande:

     


    Vill inte byta jobb, brinner för mitt arbete! 

    Ock ja, jag skulle kunna bryta all kontakt om de inte vore för att vi jobbar tillsammans 


    Spelar ingen roll att ni jobbar tillsammans, det är bara en dålig undanflykt. Ni kan prata om ni måste samarbeta på något projekt eller vad ni gör men i övrigt undvika varandra.
  • Anonym (Hmm)
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 20:41:20 följande:
    De va han som börja hela grejen , så de va hans initiativ 
    Och du borde ha satt gränser redan då. Hoppas du har lärt dig något.
  • Metalbrutta
    Anonym (Ordning) skrev 2022-08-24 21:45:45 följande:
    Varför undrar du över det?
    Anonym (Ordning) skrev 2022-08-24 21:45:45 följande:
    Varför undrar du över det?

    Det måste ju finnas en anledning?
  • Anonym (Hmm)
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 21:35:39 följande:

    Någon mer som kan typ förklara för mig varför han gör såhär med mig, vad saknar han från sin egna relation?


    1) Du behöver inte veta
    2) Ju mer du gräver ner dig i honom desto sämre för dig själv, du får bara svårare att släppa honom
    3) Det måste inte saknas något alls, vissa killar är skitstövlar och han verkar vara en
  • Metalbrutta
    Anonym (Hmm) skrev 2022-08-24 21:48:16 följande:
    Och du borde ha satt gränser redan då. Hoppas du har lärt dig något.

     


    jo men jag njöt väl av spänningen av de hela som jag inte har känt på många år 

  • Metalbrutta
    Anonym (Hmm) skrev 2022-08-24 21:49:36 följande:
    1) Du behöver inte veta
    2) Ju mer du gräver ner dig i honom desto sämre för dig själv, du får bara svårare att släppa honom
    3) Det måste inte saknas något alls, vissa killar är skitstövlar och han verkar vara en

     


    Känner mig så förnedrad.  Av han 

  • Anonym (Hmm)
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 21:50:30 följande:

     


    jo men jag njöt väl av spänningen av de hela som jag inte har känt på många år 


    Sexchatta med din partner istället då.
  • Anonym (Hmm)
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 21:52:33 följande:

     


    Känner mig så förnedrad.  Av han 


    Ja det är du nog också. Han leker ju bara med dig. Gå vidare med livet.
  • Metalbrutta
    Anonym (Hmm) skrev 2022-08-24 21:53:46 följande:
    Sexchatta med din partner istället då.
    De är ju de.. att vi har tappat kemin. de är nog därför jag hade så lätt att dras till nån som gav mig uppmärksamhet
  • Anonym (Hmm)
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 21:58:49 följande:
    De är ju de.. att vi har tappat kemin. de är nog därför jag hade så lätt att dras till nån som gav mig uppmärksamhet
    Så se till att göra nåt åt det då? Gräset växer där man vattnar det vet du.
  • cosinus

    Först och främst. Du är varken offer eller förnedrad. Du är vuxen och har gjort ett aktivt men oklokt val som du nu ångrar men det är inte någon annans fel.

    Ditt liv hade knappast blivit mindre komplicerat om han inte haft gränser och hållit sig till det. Ditt liv hade däremot blivit mindre komplicerat om du haft koll på dina egna gränser.

    Lär av dina misstag, tala om för honom att du inte är intresserad av att fortsätta sexchatta utan att ni numera enbart är kollegor.

  • Anonym
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 20:41:20 följande:
    De va han som börja hela grejen , så de va hans initiativ 
    Vad har det med något i mitt inlägg som du citerade att göra?
  • molly50
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 21:58:49 följande:
    De är ju de.. att vi har tappat kemin. de är nog därför jag hade så lätt att dras till nån som gav mig uppmärksamhet
    Då måste ni ju jobba på det.
    Ni lär ju inte få kemin tillbaka om du bygger upp kemin med andra.
Svar på tråden Vi är kollegor och sexchattar trots egna familjer