• Metalbrutta

    Vad vill han med mig egentligen?

    Hej tjejer och ickebinära. Har hamnat i en jätte jobbig situation som jag inte vet hur jag ska varken hantera eller komma ur. 
    Jag o en kille träffades via vårt jobb. Båda har förhållande men vi klicka och blev bra vänner men jag kände att vi hade en speciell kemi redan sen start 1. Sagt o gjort så började vi skriva privat och de kom fram hur snygg och attraherande jag är enligt honom. Han började bli väldigt på under våra konversationer och jag bara följde på eftersom de va helt ömsesidigt. Slutade med att vi skickade nudes och har även kysst varann i smyg på jobbet. 
    Problemet nudå. Jag har gått och blivit tokkär i den här killen. Men han vill inte ha några känslor inblandat eftersom han säger att han trivs med sin tjej men vill flörta med mig i smyg. Tycker detta låter så sjukt från min sida. Om han nu trivs i sitt förhållande, vad är jag för han då? Han är inte lika på i verkligheten utan de är mer jag, eftersom han är så rädd att nån ska märka något. Men han är väldigt flörtig. 
    Jag själv är i ett livlöst förhållande, jag älskar min sambo super super mycket men gnistan finns inte där längre. Jag ångrar djupt att jag har satt mig i denna situation. 
  • Svar på tråden Vad vill han med mig egentligen?
  • Metalbrutta
    Anonym (Glashus) skrev 2022-08-27 21:51:00 följande:
    Nä men det finns en naturlig förklaring till det: i hans ögon är du inte speciell. Tyvärr ts. Du har riskerat din relation för några härliga stunder och lite chattande. Ditt största problem är dock relationen, för om du verkligen känner att ni inte har någon gnista alls så kan du välja mellan att lämna honom, innan han lämnar dig, eller så jobbar ni gemensamt och aktivt på relationen.

    Tror du på riktigt att den där killen skulle erkänna att han har kontakt med fler som han sexchattar med samtidigt, och att det här absolut inte är första gången han är otrogen? ;) Nej ts, du är nog smartare än så.

    så långt har jag fattat. kanske du förstår min ångest nu? 

  • Metalbrutta
    Anonym (Glashus) skrev 2022-08-27 21:51:58 följande:
    Nej det är han inte. Han har inget ansvar för ditt liv, bara sitt eget.
    Jag menar att han har gjort lika fel. alltid lätt att skylla på tjejerna 
  • Anonym (Glashus)
    Metalbrutta skrev 2022-08-27 21:56:58 följande:
    Jag menar att han har gjort lika fel. alltid lätt att skylla på tjejerna 
    Ja det är klart han gör fel, men det är bara gentemot sin tjej, inte mot dig. Om du är så dum att du hakar på hans flörtiga meddelanden får du skylla dig själv.
    Metalbrutta skrev 2022-08-27 21:56:11 följande:

    så långt har jag fattat. kanske du förstår min ångest nu? 


    Så vad ska du göra åt situationen?
  • Metalbrutta
    Anonym (Glashus) skrev 2022-08-27 21:58:11 följande:
    Ja det är klart han gör fel, men det är bara gentemot sin tjej, inte mot dig. Om du är så dum att du hakar på hans flörtiga meddelanden får du skylla dig själv.
    Metalbrutta skrev 2022-08-27 21:56:11 följande:

    så långt har jag fattat. kanske du förstår min ångest nu? 


    Så vad ska du göra åt situationen?
    Jag tyckte vi hade kemi till en början. Men ja jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra 
  • Anonym (Glashus)
    Metalbrutta skrev 2022-08-27 22:00:40 följande:
    Jag tyckte vi hade kemi till en början. Men ja jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra 
    Vilken tur att jag kan berätta det för dig då :)

    1) Bryt kontakten med jobbkillen
    2) Prata med din sambo om att rädda relationen eller gå isär
  • Anonym (50/50)
    Anonym (Glashus) skrev 2022-08-27 21:51:58 följande:
    Nej det är han inte. Han har inget ansvar för ditt liv, bara sitt eget.
    Lika skyldig alltså. 50/50
  • Anonym (Glashus)
    Anonym (50/50) skrev 2022-08-27 22:03:49 följande:
    Lika skyldig alltså. 50/50
    Det är en sanning med modifikation. Han är skyldig gentemot sin tjej, inte mot ts. I den situationen är ts 100 % skyldig för sin del gentemot sin sambo.
  • Anonym (50/50)
    Anonym (Glashus) skrev 2022-08-27 22:10:10 följande:
    Det är en sanning med modifikation. Han är skyldig gentemot sin tjej, inte mot ts. I den situationen är ts 100 % skyldig för sin del gentemot sin sambo.
    Du missförstår mig. Han ansvarar för sitt beteende, ts för sitt. Varken ts eller mannen  kan säga att det var den andres fel. De har även eget ansvar  mot sina partners hemma. 
  • Anonym (Glashus)
    Anonym (50/50) skrev 2022-08-27 22:30:04 följande:
    Du missförstår mig. Han ansvarar för sitt beteende, ts för sitt. Varken ts eller mannen  kan säga att det var den andres fel. De har även eget ansvar  mot sina partners hemma. 
    Det har du rätt i, de har båda ansvar för sin del, men där blir det i mitt tycke 100 % vardera.
  • Anonym (S)
    Metalbrutta skrev 2022-08-27 22:00:40 följande:
    Jag tyckte vi hade kemi till en början. Men ja jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra 
    Ok, så du fattar inte att du ska sluta hålla på med denna kille?
  • Anonym (,,,)
    Metalbrutta skrev 2022-08-27 21:05:25 följande:

     


    snälla jag vet redan vad jag håller på med och att de är svinigt. men varför vill ha bekräftelse av mig om han trivs med sin tjej?


    Antagligen samma anledning till varför DU vill ha bekräftelse av honom, trots att du har en kille. 

    Men TS, du framstår som overkligt menlös. Det är DU själv som styr över ditt liv! Ta kommandot bara - sluta ha kontakt med honom! Om det skulle ta slut med din kille framöver, för att ni helt enkelt inte klarar av att ordna upp mellan er så är det en annan sak. Då kan du ut och dejta om du vill, förslagsvis singlar då. 
  • Metalbrutta
    Anonym (,,,) skrev 2022-08-28 07:52:31 följande:
    Antagligen samma anledning till varför DU vill ha bekräftelse av honom, trots att du har en kille. 

    Men TS, du framstår som overkligt menlös. Det är DU själv som styr över ditt liv! Ta kommandot bara - sluta ha kontakt med honom! Om det skulle ta slut med din kille framöver, för att ni helt enkelt inte klarar av att ordna upp mellan er så är det en annan sak. Då kan du ut och dejta om du vill, förslagsvis singlar då. 
    Ja absolut att jag bara kan sluta men har ju blivit as kär i killen, olyckligt kär? tänker på han hela tiden 
  • Anonym (D)

    Vad jobbar ni inom? Går det att undvika honom på jobbet?

Svar på tråden Vad vill han med mig egentligen?