• Mini19

    behöver bara skriva av mig!

    Jag ska försöka hålla mig kort. 
    för 6 år sedan skiljde jag mig från min fd man, jag träffade en annan man ett par månader senare som även han låg i skilsmässa, jag hade fyra barn sedan tidigare äktenskap och han hade lika många.  
    Hans äktenskap bröts pga att hans partner var otrogen och valde att stanna med älskaren. hans fd fru hamna i tungt missbruk med sin nya vilket resulterade i att han och hans 4 barn flyttade in till mig på heltid utan att jag hann reflektera egentligen.
    det ena ledde till det andra och plötsligt hade vi ett gemensamt barn. 
    jag har alltid känt att vårt förhållande är tomt, det har alltid känts som att han är tillsammans med mig enbart för att ha någon som tar han om hans barn, städning, tvätt, handling, matlagning osv osv, det finns ingen kärlek, ingen närhet, inget sex, ingenting mellan oss egentligen, och jag har en relativt hög sexlust och hade egentligen velat ha sex minst en gång om dagen, men här är det han som inte vill, han väljer aktivt att runka istället fast han vet att jag vill, de senaste 2 åren har vi haft sex max 5 gånger! (har inte varit på honom eller jobbig osv gällande att jag vill ha sex så det är inte så att han känner sig pressad på något vis) snarare så tänder han inte på mig eller också så är han otrogen och får sitt någon annanstans! han är en man som inte alls kan ta kritik vilket innebär att varje diskussion man har med honom gällande att han inte hjälpertill i hemmet, att han spelar alltid eller bristen på närhet tex leder till att han ska gära slut! och i början blev jag alltid ledsen och bönade och bad honom att stanna kvar, men de senaste åren har jag inte brytt mig, jag har sagt till han att han vet var dörren är och kan gå om han vill! men det gör han aldrig! han stannar alltid kvar och blir istället förnärmad över att jag inte ens bryr mig om han vill lämna mig!, jag personligen skriker inombords efter kärlek, närhet, sex, gemenskap, jag längtar efter någon som bryr sig om mig, respekterar mig,längtar efter mig, någon som tänder på mig och som verkligen inte kan tänka sig ett liv utan mig, det har gått så långt att jag tom funderat över att vara otrogen för att få detta! jag har börjat söka ett nytt boende vilket han vet om, då plötligt vill han gifta sig och skaffa ett barn till!? och jag känner lite att det är det sistajag vill, vi har redan 9 barn hemma, ska jag ta hand om tiobarn ensam medans han bara sitter på sin feta röv och spelar tv spel?han hjälper inte till med barn eller hus och djur, jag är dessutom kroniskt sjuk och jobbar heltid.  varför vill han ha barn med någon han inte älskar? för att låsa mig? har förklarat för honom att han inte hade haft tid eller möjlighet att spela dag ut och dag in om han var ensamstående, att jag inte är hans mamma osv osv, men han ändrar inte sig! och när jag väl vill lämna så tror han att giftemål och ett barn till är lösningen på detta kärlekslösa förhållande! vad fan är det för fel på vissa karlar...

  • Svar på tråden behöver bara skriva av mig!
  • Magical

    Du vet ju redan vad lösningen är och det är att ni inte ska vara tillsammans. 

    Den där desperata idén att gifta sig och få fler barn är väl lite av en klassiker för att få någon att stanna. 

    Du måste genast få till en förändring för det där är inte bra alls. Han får ta hjälp av socialtjänsten för sina barn. Du ska fokusera på dina.

  • Kockobello

    Bara det att träffa någon två månader efter en separation där barn är inblandade är helsnurrigt. Ni har alltså fyra egna barn vardera samt ett gemensamt? Har ni alltså nio (!!!) barn?

  • AndreaBD

    Hur vore det med att tänka till lite om vad du egentligen håller på med? Då har du redan fyra barn, och "helt plötsligt" så har ni ett gemensamt? Trots att du alltid har tyckt att relationen inte var bra? Då är det verkligen dags att stanna upp och tänka till! 

    Nu är det väl bara att flytta isär och tänka på barnen i första hand. 

Svar på tråden behöver bara skriva av mig!