Liten liten brun flytning vid BIM och mensvärk, gravid?!
Halloj!
Jag har en tid känt på mig att jag är gravid, dels då jag är upp på nätterna och kissar (Inte UVI) och dels då min sambo upplever att min bröst blivit större.
Jag kunde inte hålla mig från att testa så vid BIM - 6 tog jag ett ultratidigt test som var negativt, dock ej taget med morgonurin.
Dagen innan BIM fick jag mensvärk, vilket jag alltid brukar få och tänkte att mensen är på G och satte in en tampong under natten. På morgonen hade jag pyttepyttelite ljusbrunt på tampongen och då hade den varit inne 12h. De följande 3 dagarna var det samma sak, ytterst ytterst lite på tampongen så jag gick utan och kom inget i trosan. I vanliga fall har jag väldigt riklig mens och mensvärk samt att mensen är väldigt punktlig och håller i sig i 4-5 dagar.
Nu har ?flytningarna? avtagit men jag har fortfarande mensvärk/en molande värk i nedre delen av magen och på sidorna.. Har någon annan varit med om detta? Har det varit graviditet eller mens som spökar? Missfall?
Bör jag ta ett nytt test? Avvakta och testa nu vid nästa BIM? Greppar jag efter halmstrån?