Ägglossning utan att det syns på vul?
Hej alla
Jag har lite funderingar och undrar mest om någon varit i samma situation som jag med lyckat resultat (=graviditet)
Jag tog ut min hormonspiral i januari och har sedan dess haft väldigt oregelbunden mens, jag har sedan maj varje morgon tempat men får aldrig någon tydlig tempökning, utan tempen hoppar väldigt mycket från dag till dag.
Sist jag träffade en gynekolog för detta så sas det att jag endast hade enstaka folliklar. (har 2 barn, försöker nu med tredje, 36 år)
Nu till min fråga, den dagen jag gjorde ett vul och det bara sågs några folikllar så hade jag också väldigt låg temp som höjdes dagen efter och har sen varit ganska hög men lite hoppig, en vecka efter gynbesöket fick jag även ljus ljus rosa flytningar vid ett par tillfällen som varade i ett par dagar, det är nu drygt 2 veckor sedan gynbesöket.
Misstror inte vården men tror ni det finns möjlighet att man kan ha ägglossning precis innan ett vul som sen inte syns vid undersökning?
Nu känner jag att jag griper lite efter halmstrå men hade varit intressant att höra. Ska tillbaka till läkaren om några veckor
dagar