• Anonym (3some)

    Fantiserat om en trekant..?

    Har du fantiserat om att du varit med om en trekant någon gång när du onanerat?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fantiserat om en trekant..?
  • Anonym (3some)

    Jämt skägg i omröstningen för mannen. Kvinnorna som röstat är ganska överens om att två killar vore grejen om man skulle ha en trekant. 

  • Tom Araya

    Ja, jag fantiserar om sex på 3, 4 och 5, både män och kvinnor. Är dock hetero och inte intresserad av män, men tänder på tanken att hon får två eller tre kukar att leka med.

  • Bingen
    Anonym (Lisa) skrev 2022-12-04 22:25:34 följande:

    Cluben du undrade över mitt önskemål.


    Lisa, jag är också nyfiken över ditt önskemål. Du får gärna berätta om du vill😊
  • Anonym (Cuckelikuk)
    6forfun skrev 2022-12-19 06:55:16 följande:

    Runkar ofta till trekantfantasier eller film. Ibland åt cuckoldhållet.


    Samma här. Jag och frugan har provat lite cuckold på swingerklubb, där hon låtit några killar vara med henne och jag sitter på sidan. För mig är det enormt tändande och se henne med andra män och även om jag blir lite svartsjuk så etsar sig hela akten fast i mitt sinne till värsta sexigaste runkminnet. sist vi gjorde det hade hon tre ivriga killar som turades om att knulla henne. Inte direkt några problem att hitta frivilliga. Våra jaktmarker när vi får feeling och hon ska busa är antingen swingerklubb eller Cinderella. Vi vill inte dra in någon vi känner eller umgås med, det skulle bli alldeles för konstigt och obekvämt. Tre killar är hennes rekord hittills och jag har nu fått se henne ha kuk i båda hål och mun samtidigt vilket varit en dröm länge. Hon var jätteorolig för hur jag skulle reagera men jag njöt av att se det och hon njöt av killarna. Win-win.
  • Anonym (Mannen)

    Min fru älskar när vi fantiserar om att ha trekant med en tjej. Så det har blivit en ständig fantasi här hemma. Vi har båda erkänt att vi onanerar till det nu. Märkligt det kan bli. Men jag går igång på att hon blir så vrålkåt av detta.

  • Anonym (Ptr81)

    Varför styr ni inte upp en trekant då!?
    Om ni bägge tror att ni skulle gilla det

  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Ptr81) skrev 2022-12-21 03:38:21 följande:

    Varför styr ni inte upp en trekant då!?
    Om ni bägge tror att ni skulle gilla det


    Känns rätt svårt att göra det. väl rätt ovanligt med tjejer som vill det eller?
  • Sugetpar

    Vi hade trekant inatt med en ung tjej :) och hon är fortfarande kvar hos oss :) Det är så skönt att vara flera:)

  • CTP

    I rätt förhållande så är jag galen Och då kan trekant vara vardagsmat

  • Anonym (Morw)

    Jo det har man fantiserat om kunde ju bara rösta på ett alternativ så MFM är väl det jag fantiserat mest på och skulle vilja prova mest men även MFF skulle funka men lockar inte lika mycket. 

  • Anonym (Sval)

    Jag, kvinna, drömmer om trekant med en man och en kvinna där vi kvinnor har mest fokus på honom men även lite lesbisk lek. 

  • Anonym (Man33)

    Jag o sambon har börjat använda en dildo när vi har sex o märker att hon blir riktigt kåt av att ha nåt i båda hålen. En härlig känsla att se henne njuta så:) 
    Btw så drömde man förr om att få knulla o bli avsugen av två tjejer samtidigt. 

  • Anonym (Nyfiken tjej)

    Fantiserar om en trekant med en yngre kille och en äldre man samtligt. Den äldre dominant. All inclusive då. MFM.

  • Sugetpar
    Anonym (Sval) skrev 2022-12-26 00:25:26 följande:

    Jag, kvinna, drömmer om trekant med en man och en kvinna där vi kvinnor har mest fokus på honom men även lite lesbisk lek. 


    Det är en underbar dröm/fantasi du har :)
    kyssar och smekningar // Lena 
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Sval) skrev 2022-12-26 00:25:26 följande:

    Jag, kvinna, drömmer om trekant med en man och en kvinna där vi kvinnor har mest fokus på honom men även lite lesbisk lek. 


    Precis det vi fantiserar om :) men det känns inte lätt att få till. Har du vägarna förbi är det bara att komma hem till oss ;) det skulle nog bli riktigt bra :)
Svar på tråden Fantiserat om en trekant..?