• Puffisen

    Behöver tips till julklapp

    Hej! 
    Finns hur många trådar som helst med olika tips och förslag på julklappar osv..  
    Och jag brukar inte ge något förutom till barnen. 
    Men det här året tänkte jag försöka mig på att ge något till mina föräldrar på cirka 60 år. Funderar på att köpa någon trälåda och lägga i saker. Men det står helt stilla. Har sökt å sökt Men hittar inget som sticker ut. Har tänkt mig tillexempel något roligt te, eller annorlunda kaffe. Kanske en chokladask. Men sen har jag absolut ingen aning. Så ni får gärna bomba Med förslag. På kanske lite annorlunda saker som är kul att ha blandat med bra att ha.

  • Svar på tråden Behöver tips till julklapp
  • AndreaBD

    Vi fick en massagemaskin förra julen. Ser ungefär ut som en pistol med olika huvuden att sätta på, och masserar väldigt intensivt. Otroligt bra om man har ont på några ställen, det löser upp spänningarna snabbt. 

  • Anonym (Deli)

    Åk till närmsta delikatessbutik och shoppa loss! Brukar finnas kul/goda grejer som svart spaghetti, biscotti, småburkar med marmelad, chutney mm. Men var beredd på att det kostar en hel del. Och så en sån där guldkanin från Lindt på toppen! 

  • Anonym (H)

    Hemmaspa grejer (tex skumbad/olja, ansiktsmask, Duschkräm) , bubbel/champange, chikladtryfflar, kroppskräm och ljus.

     tillbehör till en fin middag m dryck

    Värmefilt, pocket, godsaker, ljus

  • Anonym (H)

    Det finns tex små ölprovar böcker, köp olika ölsorter, korv och nötter. Och kanske ölprovarglas

  • Anonym (Deli)

    Eller spritkök, tändstickor, yllefilt och vevradio. 

Svar på tråden Behöver tips till julklapp