Män som har stött på eller träffat mycket yngre
kvinnor, tror dom att alla unga kvinnor vill ha dom?
kvinnor, tror dom att alla unga kvinnor vill ha dom?
Suck, snacka om att det finns många porrskadade män här inne. men sitt där och dröm om ungdomens dagar och att unga kvinnor ska få er och känna er yngre och levande. vi andra fortsätter och leva i verkligheten där vi kan finna njutning trotts ålder och brister.
Ps. vissa av oss har sex på riktigt, andra inte ;)
wonder why?
Suck, snacka om att det finns många porrskadade män här inne. men sitt där och dröm om ungdomens dagar och att unga kvinnor ska få er och känna er yngre och levande. vi andra fortsätter och leva i verkligheten där vi kan finna njutning trotts ålder och brister.
wonder why?
wonder why?
Jag har jobbat tillsammans med flera mycket yngre kvinnor. Såhär föreställer sig många kvinnor att det kan se ut då:
När jag pratar med den unga kvinnan så önskar hon att jag kunde lyfta blicken lite.
Jag har svårt att sluta kommentera hennes kropp och tar varje tillfälle att låtsas snubbla till så att jag "råkar" nudda vid hennes bröst och rumpa.
Jag bröstar upp mig och pumpar mina biceps extra mycket när jag vet att jag ska träffa henne nästa dag.
Jag har försökt få alla yngre kvinnor i säng. För det var jag säker på att dom ville. Allihopa.
Med äldre som spanar på mina syskonbarn, perverst får peddo vibbar. Sök vård Kaffedraken och leta dig ett annat forum för schizofrena så slipper vi att du för och skapar dialoger med dig själv.