• Anonym (Kaffedraken)

Män som har stött på eller träffat mycket yngre

kvinnor, tror dom att alla unga kvinnor vill ha dom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män som har stött på eller träffat mycket yngre
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Bskit) skrev 2022-12-22 21:50:44 följande:
    Fast man kan faktiskt jobba på sina tankar när det gäller attraktion och välja att utvecklas. Känner massa män som inte suktar efter 25åringar, då de vandrat vidare och utvecklats själva.
    om man bara har en eller få sexuella erfarenheter i livet och de skedde när man var i den åldern så kan jag förstå att man "dröjer" sig kvar där i tankarna. Men de flesta växer vidare tillsammans med en eller flera partners och vänner i samma ålder och attraktion följer med uppåt (speciellt när man gått egna barn).

Det känns som vissa män är fast i någon tro att det enda sexiga, vackra och attraktiva är ungdomens kroppar. För mycket reklam, tv och yttre påverkan kanske, där vi matas att ålderstecken (speciellt på kvinnor) är negativt och oönskat. Där allt ska vara rosaskimrande och korkat fnittrande.
    Väx upp, attraktion är så mycket mer än blottad slät hud!
    Ja. Ibland attraheras man av en välformad rumpa. Påklädd.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Fast man kan faktiskt jobba på sina tankar när det gäller attraktion och välja att utvecklas. 
    Eller så attraheras man av det man attraheras av. Det bara händer.
  • Anonym (Nej??)
    Fast man kan faktiskt jobba på sina tankar när det gäller attraktion och välja att utvecklas. Känner massa män som inte suktar efter 25åringar, då de vandrat vidare och utvecklats själva.
    om man bara har en eller få sexuella erfarenheter i livet och de skedde när man var i den åldern så kan jag förstå att man "dröjer" sig kvar där i tankarna. Men de flesta växer vidare tillsammans med en eller flera partners och vänner i samma ålder och attraktion följer med uppåt (speciellt när man gått egna barn).

Det känns som vissa män är fast i någon tro att det enda sexiga, vackra och attraktiva är ungdomens kroppar. För mycket reklam, tv och yttre påverkan kanske, där vi matas att ålderstecken (speciellt på kvinnor) är negativt och oönskat. Där allt ska vara rosaskimrande och korkat fnittrande.
    Väx upp, attraktion är så mycket mer än blottad slät hud!
    Det är bara i undantagsfall jag tycker att en jämnårig är attraktiv, och då är det nästan synonymt med att hon ser mycket yngre ut. Men vissa damer verkar åldras så, ser ut att vara mycket yngre i bra många år, sedan snabbt förfall istället för mer jämnt åldrande :) Som att äsch, åldras väntar jag med 10-15 år, sedan åldras jag 10-15 år över ett enda år istället. Etappvis åldrande.

Är inte så mycket ungdomens kroppar som attraherar mig utan ett slags magiskt stadie som kommer efter det. Där man ser att hon inte är tonåring längre men ändå väldigt ung. Hade samma redan när jag först började bli förtjust i flickor. Då tyckte jag tonårstjejer kunde vara attraktiva, men inte alls lika mycket som tjejer mellan teen och milf (för att låna terminologi från porren för att beskriva tjejer som har svårt att få porrjobb om de inte är riktiga stjärnor för de är för gamla för att spela tonåringar men för unga för att spela milf. Infaller tydligen vid ca 25 års ålder ) den magiska åldern :D
  • Anonym (Bskit)

Suck, snacka om att det finns många porrskadade män här inne. men sitt där och dröm om ungdomens dagar och att unga kvinnor ska få er och känna er yngre och levande. vi andra fortsätter och leva i verkligheten där vi kan finna njutning trotts ålder och brister.

Ps. vissa av oss har sex på riktigt, andra inte ;) 
    wonder why?

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Bskit) skrev 2022-12-22 23:28:59 följande:

Suck, snacka om att det finns många porrskadade män här inne. men sitt där och dröm om ungdomens dagar och att unga kvinnor ska få er och känna er yngre och levande. vi andra fortsätter och leva i verkligheten där vi kan finna njutning trotts ålder och brister.

wonder why?

Jag tror det är för att ni har en partner att ha sex med.
  • Anonym (Nej??)
    Anonym (Bskit) skrev 2022-12-22 23:28:59 följande:

wonder why?

Kul för dig att gubbe med tantsex funkar att hålla känslan av att livet är förbi borta med.

För mig så kan jag tycka det är väldigt trevligt för stunden, men det blir bara en tillfällig distraktion. Det fyller inte samma behov, något liknande men inte riktigt rätt. Som att äta kycklingkorv istället för vanlig hot dog. Kycklingkorven påminner, är väl rätt ok men är inte rätt.
  • Anonym (inget stort problem för det flesta)
    Anonym (Nej??) skrev 2022-12-23 07:06:56 följande:
    Kul för dig att gubbe med tantsex funkar att hålla känslan av att livet är förbi borta med.

För mig så kan jag tycka det är väldigt trevligt för stunden, men det blir bara en tillfällig distraktion. Det fyller inte samma behov, något liknande men inte riktigt rätt. Som att äta kycklingkorv istället för vanlig hot dog. Kycklingkorven påminner, är väl rätt ok men är inte rätt.
    Pratar du om tillfälligt sex eller förhållande?

Om du menar tillfälligt sex är det ju mer intressant med utseende och ren attraktion. Om man vill ha ett stadigvarande förhållande är det ju så mycket mer man söker.
    Många runt 50 årsåldern (inte alla) vill ju leva i hop med någon som har ungefär samma erfarenheter av livet, dvs för länge sen pluggat klart och jobbat länge och har den erfarenheten även om man kan skola om sig och byta jobb, man är inte ny när det gäller osäkerheten kring jobbsökande eller att man måste visa att man gör allt för att jobba upp sig, man är ofta klar med det. Man har  ofta ordnad ekonomi. Många har haft familj och barn och gått igenom småbarns år och tonårstid, men delar just erfarenheter av familjeliv.
    Man är nu mer fri att göra saker tillsammans då ingen har småbarn som tar all ens tid, de allra flesta i den åldern vill heller inte ha fler barn som kanske en ung partner vill ha osv.
    Man har andra erfarenheter som 50 åring som man delar med andra i samma ålder osv.

Det är inget fel på förhållanden med olika ålder men många vill ju ha mer än bara än ung kropp man vill även ha en person med ungefär samma livserfarenheter som än själv.

Vad är det som gör att du enbart vill en ung kvinna? är det bara den unga kroppen? eller om det är ett förhållande du är ute efter, varför då bara unga kvinnor förutom kroppen?

Känns ju tråkigt om du redan känner att du är passé när du har halva vuxenlivet kvar. De flesta njuter i många år till.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (inget stort problem för det flesta) skrev 2022-12-23 07:25:43 följande:
    Det är inget fel på förhållanden med olika ålder men många vill ju ha mer än bara än ung kropp man vill även ha en person med ungefär samma livserfarenheter som än själv.
    Ja, kroppen är inte viktigast. Även om många kvinnor anser att män tycker det.
    Det viktigaste är nog hur man trivs ihop, att man har kul, och tänder på varann. Och nej, det handlar inte bara om kroppen.
  • Anonym (Nej??)
    Anonym (inget stort problem för det flesta) skrev 2022-12-23 07:25:43 följande:
    Pratar du om tillfälligt sex eller förhållande?

Om du menar tillfälligt sex är det ju mer intressant med utseende och ren attraktion. Om man vill ha ett stadigvarande förhållande är det ju så mycket mer man söker.
    Många runt 50 årsåldern (inte alla) vill ju leva i hop med någon som har ungefär samma erfarenheter av livet, dvs för länge sen pluggat klart och jobbat länge och har den erfarenheten även om man kan skola om sig och byta jobb, man är inte ny när det gäller osäkerheten kring jobbsökande eller att man måste visa att man gör allt för att jobba upp sig, man är ofta klar med det. Man har  ofta ordnad ekonomi. Många har haft familj och barn och gått igenom småbarns år och tonårstid, men delar just erfarenheter av familjeliv.
    Man är nu mer fri att göra saker tillsammans då ingen har småbarn som tar all ens tid, de allra flesta i den åldern vill heller inte ha fler barn som kanske en ung partner vill ha osv.
    Man har andra erfarenheter som 50 åring som man delar med andra i samma ålder osv.

Vad är det som gör att du enbart vill en ung kvinna? är det bara den unga kroppen? eller om det är ett förhållande du är ute efter, varför då bara unga kvinnor förutom kroppen?

Känns ju tråkigt om du redan känner att du är passé när du har halva vuxenlivet kvar. De flesta njuter i många år till.
    Själva grejen är att jag inte vill ha en ung kvinna heller egentligen. Jag har prövat det och det kändes som att det var nån slags trygghetsgrej. Som att jag inte bara var hennes...poj..gubbvän utan även skulle fylla nåt slags behov av en snäll pappa och vara nån slags stabilitet i hennes liv. Jag är iofs snäll men rätt neurotisk och inte rätt person att hantera någon annan med problem. hade vi "bara" vart ett par hade det vart nice men kan inte vara den där personen med det enorma ansvaret.

Jag tror det är så, det finns unga damer som gillar gamla gubbar men som ändå inte är goldddiggers. Men det är något annat än guld de gräver efter. Hade väl vart en sak om jag var rik, då hade jag kunnat ha hur många unga tjejer som helst helt skamfritt, men nu är jag inte det (har en stabil ekonomi men är inte rik på något sätt som räknas) och då finns det ingen om jag inte är beredd att utnyttja nån stackars brud med daddyissues.

Så blir mest att jag söker efter jämnåriga med stora tuttar och gör mitt bästa att fokusera på stora tuttar istället för ungdom.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Nej??) skrev 2022-12-23 07:52:35 följande:
    Så blir mest att jag söker efter jämnåriga med stora tuttar och gör mitt bästa att fokusera på stora tuttar istället för ungdom.
    Jag är attraherad av en yngre granne med stora tuttar. Flera här reagerade negativt på att jag var tvungen att nämna att hon har stora tuttar. Jag gjorde det utan att tänka på det. Det är bland det första jag la märke till när jag såg henne. Hon gillar att framhäva dom själv också.
    När kvinnor nämner yngre mäns vältränade kroppar, då regerar få negativt.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-23 08:14:33 följande:
    Jag är attraherad av en yngre granne med stora tuttar. Flera här reagerade negativt på att jag var tvungen att nämna att hon har stora tuttar. Jag gjorde det utan att tänka på det. Det är bland det första jag la märke till när jag såg henne. Hon gillar att framhäva dom själv också.
    Jag vet ju vad det beror på. Mannen ska skuldbeläggas. Alltid.
    Män är ytliga som ser att en ung kvinna har stora tuttar, och att han tänder på det. En kvinna är mer än bara tuttar. Hon har faktiskt känslor.
    Det är mäns fel att unga kvinnor framhäver sina former. Det är vi män som kräver det av unga kvinnor.
    Om en man skulle vilja ligga med en ung kvinna för att han tänder på hennes unga kropp, så är det fel och äckligt.
    Det är inte alls samma sak som när kvinnor vill ligga med unga män.
    Nej, det är det inte.
  • Anonym (inget stort problem för det flesta)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-23 08:14:33 följande:
    Men det tror jag beror på att en vältränad kropp inte behöver mena enbart sexuellt. Kvinnor kan absolut tycka att vältränade män är vackra utan att mena att dom vill ha sex eller ser det sexuellt, en vältränad kropp hos både män och kvinnor är ju ofta snyggt, kvinnor tycker att vältränade kvinnor också kan vara vackra.
    Det visar på välmående att man tar hand om sig och är snygg, men behöver inte mena sex. Kvinnor tycker att andra kvinnor är snygga men känner ju inte att man vill ha sex med dom, givetvis finns det kvinnor som vill ha sex med vältränade män och kvinnor precis som det finns män som vill ha sex med vältränade män och kvinnor men att säga att någon är snygg och vältränad är ju ofta menat som en komplimang.

Att prata om någons bröst blir ju mer sexuellt utpekande, pratar kvinnor om mäns penisar blir det likvärdigt, kvinnor som pratar om penisars storlek gör ju precis som män som pratar om bröst. Då blir det sexuellt.

En del kvinnor tycker om att ha stora bröst men många tycker också att det är besvärligt och vill inte höra kommentarer om sina bröst, andra gillar det, det är olika. En del blir besvärade när någon pratar om deras bröst. 

Men väldigt få tycker illa om att höra att man är vältränad och har en snygg kropp, det kan man säga utan att det ligger något sexuellt i det, det är mer än komplimang. 
  • Anonym (Kaffedraken)

Jag har jobbat tillsammans med flera mycket yngre kvinnor. Såhär föreställer sig många kvinnor att det kan se ut då:
    När jag pratar med den unga kvinnan så önskar hon att jag kunde lyfta blicken lite.
    Jag har svårt att sluta kommentera hennes kropp och tar varje tillfälle att låtsas snubbla till så att jag "råkar" nudda vid hennes bröst och rumpa.
    Jag bröstar upp mig och pumpar mina biceps extra mycket när jag vet att jag ska träffa henne nästa dag.
    Jag har försökt få alla yngre kvinnor i säng. För det var jag säker på att dom ville. Allihopa.

• Anonym (Äckligt)

Med äldre som spanar på mina syskonbarn, perverst får peddo vibbar. Sök vård Kaffedraken och leta dig ett annat forum för schizofrena så slipper vi att du för och skapar dialoger med dig själv.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (inget stort problem för det flesta) skrev 2022-12-23 08:32:32 följande:
    Men det tror jag beror på att en vältränad kropp inte behöver mena enbart sexuellt. Kvinnor kan absolut tycka att vältränade män är vackra utan att mena att dom vill ha sex eller ser det sexuellt, en vältränad kropp hos både män och kvinnor är ju ofta snyggt, kvinnor tycker att vältränade kvinnor också kan vara vackra.
    Det visar på välmående att man tar hand om sig och är snygg, men behöver inte mena sex. Kvinnor tycker att andra kvinnor är snygga men känner ju inte att man vill ha sex med dom, givetvis finns det kvinnor som vill ha sex med vältränade män och kvinnor precis som det finns män som vill ha sex med vältränade män och kvinnor men att säga att någon är snygg och vältränad är ju ofta menat som en komplimang.

Att prata om någons bröst blir ju mer sexuellt utpekande, pratar kvinnor om mäns penisar blir det likvärdigt, kvinnor som pratar om penisars storlek gör ju precis som män som pratar om bröst. Då blir det sexuellt.

En del kvinnor tycker om att ha stora bröst men många tycker också att det är besvärligt och vill inte höra kommentarer om sina bröst, andra gillar det, det är olika. En del blir besvärade när någon pratar om deras bröst. 

Men väldigt få tycker illa om att höra att man är vältränad och har en snygg kropp, det kan man säga utan att det ligger något sexuellt i det, det är mer än komplimang. 
    Du borde läsa trådarna där kvinnor träffar mycket yngre män. Skulle bli en ögonöppnare för dig Skrattande

Nej, brukar låta tvärom här. Bröst är inte sexuella, och kan inte jämföras med att prata om kukar.

Ja, finns kvinnor som lider av att ha tunga bröst. Sen så finns det som känner sig kvinnliga när dom har stora. Och som gärna visar upp sina behag.
Svar på tråden Män som har stött på eller träffat mycket yngre