Svärmor vill ha ultraljudsbilder?
Jag börjar Kånns irritation emot min svärmor. Vet inte om det är gravid hormoner men jag tycker det börjar bli för mycket o börjar redan kånna att jag kommer störa mig när vårt barn är fött.
jag o min partner väntar bort första barn. För båda våra familjer kom det nog lite som en chock då de nog tänkte vi skulle hänga iaf ett år till. När jag berättade för min mamma kramade hon om mig o sa men så himla roligt. sen vill hon ju veta hur det gått på ultraljud o grejer när jag vart där. Min svärmor började dock störtböla när vi berättade. Hon skriver med till mig hela tiden att så spännande det är, är det inte??? Jo såklart jag tycker det.
det som irriterar mig nu dock är att hon vill ha en bild ifrån ultraljudet o sätta upp på sitt kylskåp. Min partner vill även ge bort bilder till sin mormor o grejer i julklapp. Till en början kändes det ok, men när jag tänker mer i mer Kånns det lite som att de vill jag ha för oss själva. Helt ok att visa de. Men vill man verkligen ge bort de o att de ska ha de på sitt kylskåp. ?
hade ni gett bort ultraljudsbilder till andra?