• Morrhoppan1

    Delta i studie om samband mellan välbefinnande och fysisk aktivitet

    Jag är en psykologstudent vid Göteborgs universitet och genomför just nu en pilotstudie om sambandet mellan välbefinnande och fysisk aktivitet. Ni får gärna delta om ni har lust. Är tacksam för alla svar jag får in. Mer info hittar ni i min bifogande enkät. 

    https://samgu.eu.qualtrics.com/jfe/preview/previewId/a71689e9-0c94-4c83-a49f-054f788c7793/SV_dgMmW8Nw8z4nGGW?Q_CHL=preview&Q_SurveyVersionID=current

  • Svar på tråden Delta i studie om samband mellan välbefinnande och fysisk aktivitet
  • Mentat

    Jag kan inte svara. Du frågar efter aktivitet de senaste 7 dagarna men det har varit julhelg och den här veckan är inte representativ. Om jag hade svarat hade det blivit direkt missvisande jämfört med övriga året.

  • Anonym (morot)
    Mentat skrev 2022-12-26 21:08:33 följande:

    Jag kan inte svara. Du frågar efter aktivitet de senaste 7 dagarna men det har varit julhelg och den här veckan är inte representativ. Om jag hade svarat hade det blivit direkt missvisande jämfört med övriga året.


    Same.

    Den här veckan sitter man mest inspärrad med släkten och trycker i sig allt mellan himmel och jord...
  • Mentat
    Anonym (morot) skrev 2022-12-26 21:24:01 följande:
    Same.

    Den här veckan sitter man mest inspärrad med släkten och trycker i sig allt mellan himmel och jord...
    Nåja, då har vi kanske tillsammans lärt studenten något om hur man lägger upp en enkät för att få relevanta svar!
  • Morrhoppan1

    Tack för era ytterst rimliga synpunkter. Resultatet kommer inte att användas till någon forskning utan syftet är att vi studenter ska få chansen att öva på att genomföra studier men det är verkligen något att ha i åtanke längre fram och något jag ska diskutera med min handledare.

Svar på tråden Delta i studie om samband mellan välbefinnande och fysisk aktivitet