• Anonym (Skriv vad ni tycker)

Tycker tjejer med mellanöstern bakgrund att Svenska killar är ointressanta?

Tycker många tjejer så?

• Svar på tråden Tycker tjejer med mellanöstern bakgrund att Svenska killar är ointressanta?
    Anonym (N) skrev 2023-05-09 23:45:20 följande:
    Jag har alltid varit intresserade av svenska killar, 
    Har dina vänner samma killsmak är du ensam om det?
  • Anonym (Ung)
    Jag har alltid varit intresserade av svenska killar, men de var aldrig intresserad av mig för de ville inte vara med en svartskalle
    Oj känner du verkligen så låter deppigt. Har det påverkat ditt självförtroende 
  • Anonym (Mman)

Tinder, jobb och gym. 

Anonym (Ung) skrev 2023-05-09 22:19:58 följande:
    Aha träffades ni möjligtvis genom appar ? 
  • Anonym (Koz)
    Anonym (Skriv vad ni tycker) skrev 2022-12-29 14:57:57 följande:
    Tycker tjejer med mellanöstern bakgrund att Svenska killar är ointressanta?

Tycker många tjejer så?

Ja, svenska tjejer också. Svenska killar är omanliga.
  • Anonym (Anonym)

Jag är inte från mellanöster men i alla fall en invandrarkvinna.. Jag tycker svenska män är sååå snygga. Men mitt problem med dem är att de är för mesiga. Å nu pratar jag inte om att mannen ska bestämma över kvinnan -nej. Men med svenska män känns det som att de väntar på att kvinnan ska bestämma allt. Jag tappar attraktion just för att det känns att de är så rädda för allt. Jag hade en svensk manlig kompis som tyckte om mig men istället för att prata med mig eller bjuda ut mig han gick bara runt å var så försiktig att jag tappade lusten att flörta med honom. Han berättade sen till våra gemensamma bekanta att han hade känslor för mig men asså? Han gjorde ju ingenting å väntade på att jag ska göra hela jobbet? Nej tack.

• Anonym (Ung)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-05-10 07:42:41 följande:

Jag är inte från mellanöster men i alla fall en invandrarkvinna.. Jag tycker svenska män är sååå snygga

Är du ifrån Sydeuropa? Vad hände med din killkompis som du gillade?
    Bättre lycka nästa gång 
  • Ccplus
    Anonym (Anonym) skrev 2023-05-10 07:42:41 följande:

Jag är inte från mellanöster men i alla fall en invandrarkvinna.. Jag tycker svenska män är sååå snygga. Men mitt problem med dem är att de är för mesiga. Å nu pratar jag inte om att mannen ska bestämma över kvinnan -nej. Men med svenska män känns det som att de väntar på att kvinnan ska bestämma allt. 

Det där brukar jag göra med flit mot kvinnor som har problem med att låta män styra... 

Man säger att hon ska göra någonting, och sen bara för att så går hon och gör precis det motsatta.. Man frågar ut henne och hon försöker ändra på planerna eller hittar andra sätt att alltid trilskas.. 

Då slutar jag, sen håller jag med henne om precis allt och låter henne styra.. 

Orka försöka köra bil när någon idiot sitter bredvid och drar i ratten hela tiden.. 

Sen vaknar hon upp någon dag när hon är 40 och börjar inse att hon förmodligen kommer dö barnlös och ensam. 

För mig så är det humor. 
  • Ccplus

Det är bra också för då vet man om hon har förmågan att leva bra och fint, eller om dom vill tillbaka in bland klegget där det var så mycket kaos...

Du vet bland alla dom där som skriker hela dagarna för absolut minsta lilla.. Det är säkert jättekul för alla säger de är "jätte manliga". 

Anonym (Koz) skrev 2023-05-10 07:20:37 följande:
    Ja, svenska tjejer också. 
    Verkar inte som att alla riktigt tycker så 
    Jag har alltid varit intresserade av svenska killar, men de var aldrig intresserad av mig 
    Har alla killarna du pratat med sagt det till dig?  Du kanske kan göra nya försök 
  • Anonym (B)

Är själv tjej från Mellanöstern.  Alltid dragits till svenska män, gift med en. Skulle aldrig tänka mig en man från Mellanöstern.

Anonym (B) skrev 2023-05-27 15:01:55 följande:

Är själv tjej från Mellanöstern.  Alltid dragits till svenska män, gift med en. 

Hur många har du lyckats dejta innan du gifte dig? 
    Var du rätt så populär bland Svenska killar under skolåren högstadiet/gymnasiet.
    Vad skulle du säga till  tjejer som tror det är omöjligt att bli ihop med en Svensk
  • Anonym (Ung)
    Anonym (B) skrev 2023-05-27 15:01:55 följande:

Är själv tjej från Mellanöstern.  Alltid dragits till svenska män, gift med en. 

Har dina vänner olika åsikter kring det.
    Har du alltid haft lätt att få kontakt med Svenska män?

Några andra som vill svara på frågan?

• Anonym (Ung)
    Jag har alltid varit intresserade av svenska killar, men de var aldrig intresserad av mig för de ville inte vara med en svartskalle. 
    Låter som du har haft otur. Tror du på det?
    Anonym (N) skrev 2023-05-09 23:47:42 följande:
    Som jag nämnde ovanför så har jag aldrig varit med en svensk kille då de ofta inte är intresserade av utländksa tjejer. De vill inte bli tillsammans med en muslim och vår kultur är för mycket för de
    Så du tänker på Svenska killar i hemlighet dina vänner känner inte ens till det?
Svar på tråden Tycker tjejer med mellanöstern bakgrund att Svenska killar är ointressanta?