Tycker tjejer med mellanöstern bakgrund att Svenska killar är ointressanta?
Tycker många tjejer så?
Tycker många tjejer så?
Tinder, jobb och gym.
Tycker många tjejer så?
Jag är inte från mellanöster men i alla fall en invandrarkvinna.. Jag tycker svenska män är sååå snygga. Men mitt problem med dem är att de är för mesiga. Å nu pratar jag inte om att mannen ska bestämma över kvinnan -nej. Men med svenska män känns det som att de väntar på att kvinnan ska bestämma allt. Jag tappar attraktion just för att det känns att de är så rädda för allt. Jag hade en svensk manlig kompis som tyckte om mig men istället för att prata med mig eller bjuda ut mig han gick bara runt å var så försiktig att jag tappade lusten att flörta med honom. Han berättade sen till våra gemensamma bekanta att han hade känslor för mig men asså? Han gjorde ju ingenting å väntade på att jag ska göra hela jobbet? Nej tack.
Jag är inte från mellanöster men i alla fall en invandrarkvinna.. Jag tycker svenska män är sååå snygga
Jag är inte från mellanöster men i alla fall en invandrarkvinna.. Jag tycker svenska män är sååå snygga. Men mitt problem med dem är att de är för mesiga. Å nu pratar jag inte om att mannen ska bestämma över kvinnan -nej. Men med svenska män känns det som att de väntar på att kvinnan ska bestämma allt.
Det är bra också för då vet man om hon har förmågan att leva bra och fint, eller om dom vill tillbaka in bland klegget där det var så mycket kaos...
Du vet bland alla dom där som skriker hela dagarna för absolut minsta lilla.. Det är säkert jättekul för alla säger de är "jätte manliga".
Är själv tjej från Mellanöstern. Alltid dragits till svenska män, gift med en. Skulle aldrig tänka mig en man från Mellanöstern.
Är själv tjej från Mellanöstern. Alltid dragits till svenska män, gift med en.
Är själv tjej från Mellanöstern. Alltid dragits till svenska män, gift med en.
Några andra som vill svara på frågan?