• Smutsamy

    Kan jag ha haft en nidblödning???

    5 dagar efter ägglossning så hade jag en liten liten fläck blod på pappret. Klar rött blod. Sen inget mer. Igår var detta. Ni som haft nidis hur bar era? Hur långt efter ägglossning fick ni de? Och när efter nidis plussa ni? :)

  • Svar på tråden Kan jag ha haft en nidblödning???
  • Jag är bara jag

    Skulle kunna vara. Testa när mensen ska komma för säkrare resultat. Man får inte tidigare plus även om man haft en nidblödning.

  • Teriz

    Jag har haft liknande igår. Då var det oxå ÄL +5. Ljusrosa på pappret, en röd prick färskt rött blod i trosskydd. Oxå kännt lite molvärk och upplevde en stöt/stick i underlivet. 


    MEN vill så gärna bli gravid så ibland känns det som jag överanalyserar allt. 
    hur gick det för dig?
  • Smutsamy

    Ååh vet precis hur du känner!! 

    Nä de var inget för mig det var mensen :p men var himla skumt för hade en cykel på ca 3 veckor den månaden. Jätte kort :p

  • Teriz
    Smutsamy skrev 2023-03-09 17:32:38 följande:

    Ååh vet precis hur du känner!! 

    Nä de var inget för mig det var mensen :p men var himla skumt för hade en cykel på ca 3 veckor den månaden. Jätte kort :p


    Va skumt! 


    Min Cykel var oxå bara 21 dagar den gången! Jag plussade faktiskt men började blöda sen så tror det var en kemisk graviditet. 


    Lycka till i fortsättningen 🥰

Svar på tråden Kan jag ha haft en nidblödning???