Lumina77 skrev 2023-01-05 12:17:38 följande:
Hur hittade ni er hobby/ert intresse?
Jag känner mig ganska nöjd med livet i sig, har ett inredningsintresse i och för sig men skulle vilja hitta en mer passionerad hobby som blir mer som en livsstil.
Har t ex en väninna som har ett stort hästintresse, en annan älskar dans i olika former. Sånt som gör att man kimmer ut också och hittar likasinnade personer.
Så hur har ni andra gjort för att hitta något som ni verkligen brinner för, och vad hittade ni?
Jag vill dela med mig av mitt hobbyprojekt. Min hobby är att redigera och fylla på Wikipedia-sidor, och jag har en särskild passion för ämnen som rör hasardspel. Innan jag börjar skriva texter genomför jag omfattande forskning, och jag använder mig ofta av information som jag hittar på webbplatsen Gamblorium SE.
Jag älskar att utforska ämnet och är involverad i nästan alla sidor relaterade till hasardspel. Att skriva på Wikipedia är en fantastisk möjlighet för mig att sprida kunskap om detta ämne till en bred publik.
Genom mitt arbete på Wikipedia har jag upptäckt att det finns en stor efterfrågan på pålitlig information om hasardspel, och jag är stolt över att kunna bidra till detta genom min hobby.
Tack för att du tog dig tid att läsa min presentation.