• Anonym (Sugfunderaren)

    Till hetrokillar/män. Tycker ni om att få en avsugning av er partner?

    Ja killar/män, vad tycker ni om att få en avsugning av er partner som hon sväljer?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Till hetrokillar/män. Tycker ni om att få en avsugning av er partner?
  • Anonym (Man)

    Till alla tjejer! En avrunkning med glidmedel är minst lika bra som en avsugning ska dock tilläggas! 

  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Man) skrev 2023-01-06 19:16:19 följande:

    Till alla tjejer! En avrunkning med glidmedel är minst lika bra som en avsugning ska dock tilläggas! 


    Verkligen inte
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Det bästa) skrev 2023-01-06 17:02:22 följande:
    Hon har sexuella krav. Hon vill också få orgasm, helst både före och under samlag. Före är ganska lätt, men svårare under samlag när jag inte får fuska och smeka henne samtidigt och att det inte räknas då. Kan bli lite ångestladdat att känna att nu kan jag nog inte hålla så mycket längre, därför fuska men att det då inte räknas. Så samlag är givetvis skönt, men inte så skönt som jag tror det skulle kunna vara utan pressen och kraven.

    Så att bli avsugen är verkligen min grej, känner att det just är för mig jag behöver inte prestera och att jag kan tillåta mig att njuta fullt ut då.

    Men hon är underbar på många andra sätt. 
    Hon låter som en kvinnogris som blir sur om du inte presterar som hon vill. 
  • Anonym (Det bästa)
    Anonym (MR klister) skrev 2023-01-06 21:15:50 följande:
    Hon låter som en kvinnogris som blir sur om du inte presterar som hon vill. 
    Njae, det är lite hårt uttryck tycker jag. Ett fåtal karaktärsfel gör inte någon till en kvinnogris :)
  • Anonym (Sugfunderaren)
    Anonym (Det bästa) skrev 2023-01-06 17:02:22 följande:
    Hon har sexuella krav. Hon vill också få orgasm, helst både före och under samlag. Före är ganska lätt, men svårare under samlag när jag inte får fuska och smeka henne samtidigt och att det inte räknas då. Kan bli lite ångestladdat att känna att nu kan jag nog inte hålla så mycket längre, därför fuska men att det då inte räknas. Så samlag är givetvis skönt, men inte så skönt som jag tror det skulle kunna vara utan pressen och kraven.

    Så att bli avsugen är verkligen min grej, känner att det just är för mig jag behöver inte prestera och att jag kan tillåta mig att njuta fullt ut då.

    Men hon är underbar på många andra sätt. 
    Går det inte att pöka på i missionären med gnugg? Går för min alla dagar i veckan på det viset och ofta 2-4 gånger utan att varken överdriva eller att jag försöker slå något sorts Guiness-rekord.
  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Det bästa) skrev 2023-01-06 21:22:46 följande:
    Njae, det är lite hårt uttryck tycker jag. Ett fåtal karaktärsfel gör inte någon till en kvinnogris :)
    Kasta om könsrollerna så att det är mannen som skambelögger kvinnan av samma anledningar så skulle du nog tycka att han är en mansgris ;)
  • Anonym (Sugfunderaren)

    29 som svarat....skoj om det kunde bli fler...

  • Tom Araya

    Jag älskar när hon suger mig. Det är både skönt och upphetsande.
    Det kan vara för att få den hård inför knull, enbart en avsugning hela vägen, avsugning för att få mig att komma efter att vi knullat eller i ömsesidig oral tillfredsställelse i en 69'a. Jag får också de skönaste orgasmerna när hon suger mig igenom den.

  • Anonym (Sugfunderaren)

    40, blir det fler tro?

  • KimLinnefeldt

    Jag gillar att hon suger, men har aldrig kommit så. Alltså blivit oralsexad, men inte "avsugen". Inget jag längtar efter, det finns skönare sätt att komma.

  • Anonym (Avslut i munnen)

    Jag älskar att komma in munnen, jag får de mest intensiva och långa orgasmerna då. Sen älskar jag också att komma inne i kvinnan men det är skönt på ett annat sätt, mer på ett känslomässigt plan liksom.

    Däremot spelar det ingen roll för mig om hon sväljer. Jag föredrar nog nästan om hon inte gör det, men det spelar inte så stor roll.

  • Dominant66

    Nej. Jag har aldrig tyckt om avsugningar. Riktigt vrf vet jag inte men så är det.
    däremot ÄLSKAR jag att slicka och gör det mer än gärna!:)

  • Anonym (Sugfunderaren)

    Verkar va många som gillar det 😃

Svar på tråden Till hetrokillar/män. Tycker ni om att få en avsugning av er partner?