• Anonym (H)

Du som är man - attraheras du av tjocka kvinnor?

Denna omröstning riktar sig till män.
    Tänder du på tjocka kvinnor? Låt säga kvinnor som har mer än bara 2 kg övervikt.. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som är man - attraheras du av tjocka kvinnor?
  • Anonym (alba)

Nej, jag tycker att det är kolossalt ofräscht och lite äckligt. Då menar jag inte 3-4 kg övervikt givetvis, utan när det blir liksom 25 kg eller mer. Själv tränar jag i princip varje dag och skulle aldrig förlåta mig själv om fick gubbmage eller hängrumpa. Så jag ställer samma krav på mina kvinnliga partners.

• Anonym (Janne Olsson)
    Anonym (H) skrev 2023-01-11 17:15:52 följande:
    Du som är man - attraheras du av tjocka kvinnor?

Denna omröstning riktar sig till män.
    Tänder du på tjocka kvinnor? Låt säga kvinnor som har mer än bara 2 kg övervikt.. 

Bra med stora kvinnor såhär i energispartider.

Mulligt värmer!
  • Anonym (Go gubbe)

Älskar mulliga kvinnor. Det är insidan som räknas.

• Liberté

Nej inte alls. 

Föredrar vältränade atletiska kvinnor dels för de ser bättre  ut samt vet vad de vill och kan arbeta mot det sätt över tid. 

• Anonym (Mx)
    Anonym (Go gubbe) skrev 2023-03-05 17:45:30 följande:

Älskar mulliga kvinnor. Det är insidan som räknas.

Det du indirekt säger med den meningen är att utsidan inte är fin om man är tjock.
  • Anonym (??)

Inte feta eller tjocka men mulliga/fylliga .........mmmmmm

• Anonym (De finns)
    Genara skrev 2023-01-11 21:16:54 följande:

Jag undrar om dem som skriver att dem gärna vill ha en kvinna med "extra" allt. Och då menar jag inte att man vill ha någon med stora bröst och rumpa, det kan en smal kvinna också ha. 
    Jag menar att kvinnan ska vara mer mullig/tjock, att det har lite med hur dem själva ser ut. 
    Tveksam till att det är så många BMI 19 män som vill ha en BMI 30 kvinna. Däremot BMI 30 män vill det och kan tjänna sig direkt obekväma med en kvinna som en "normal" BMI

Jag kan bara tala för mig själv men jag är en kvinna med ett ex antal kg övervikt. Jag har MINST 15 kg till att gå ner och ha ett bmi på 34. Är väldigt kort och väger just nu 75kg. Jag går sakta men säkert ner men med stigande ålder så ta det tid. Min älskare är 190 cm lång och väger ca 80 kg med inte ett gram fett på kroppen. Lång och slank och senast sa han att jag var "sexig som fan" samt "att jag är en väldigt speciell kvinna som tänder honom något enormt" så visst finns det de män som har ett normalt bmi som fortfarande kan tända på kvinnor som inte är smala. (även om min älskare ha haft otroligt smala flickvänner, vet inte hur hans tidigare ligg har varit dock men jag har ju tydligen något som han finner sexigt iallafall.) 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (De finns) skrev 2023-03-05 20:51:14 följande:
    Jag kan bara tala för mig själv men jag är en kvinna med ett ex antal kg övervikt. Jag har MINST 15 kg till att gå ner och ha ett bmi på 34. Är väldigt kort och väger just nu 75kg. Jag går sakta men säkert ner men med stigande ålder så ta det tid. Min älskare är 190 cm lång och väger ca 80 kg med inte ett gram fett på kroppen. Lång och slank och senast sa han att jag var "sexig som fan" samt "att jag är en väldigt speciell kvinna som tänder honom något enormt" så visst finns det de män som har ett normalt bmi som fortfarande kan tända på kvinnor som inte är smala. (även om min älskare ha haft otroligt smala flickvänner, vet inte hur hans tidigare ligg har varit dock men jag har ju tydligen något som han finner sexigt iallafall.) 
    Jag har samma erfarenhet, 163/97 och min kk är muskulös utan någon övervikt. Han gillar att jag är mjuk och go, tycker att jag är sexig.  Byst och rumpa har jag och att jag även har stor mage bryr han sig inte om. 
  • Anonym (Attraheras av både mulliga och smala  och mellan)
    Anonym (alba) skrev 2023-02-27 11:08:40 följande:

Nej, jag tycker att det är kolossalt ofräscht och lite äckligt. Då menar jag inte 3-4 kg övervikt givetvis, utan när det blir liksom 25 kg eller mer. Själv tränar jag i princip varje dag och skulle aldrig förlåta mig själv om fick gubbmage eller hängrumpa. Så jag ställer samma krav på mina kvinnliga partners.

"Partners i plural".. Ligger du runt?
  • Anonym (Attraheras av både mulliga och smala  och mellan)

Ja, det gör jag - men även smala och "mellan-kvinnor". Den jag älskar har några kg mer än snittet. Vill fortsätta vara trogen henne. Älskar ju henne, oavsett om hon är rund eller smal eller mellan.

jag tycker det är vackert med kvinnliga former. Samtidigt vill jag ju att den jag älskar ska leva länge, inte få diabetes 2,stroke, hjärtinfarkt,  cancer och annat som övervikt ökar risken för.

Det är det viktigaste. "Feeders" tycker jag är att jämställa med mördare som söker göra den de säger sig "älska" överviktig av själviska lustskäl.

Svar på tråden Du som är man - attraheras du av tjocka kvinnor?