Du som är man - attraheras du av tjocka kvinnor?
Denna omröstning riktar sig till män.
Tänder du på tjocka kvinnor? Låt säga kvinnor som har mer än bara 2 kg övervikt..
Tänder du på tjocka kvinnor? Låt säga kvinnor som har mer än bara 2 kg övervikt..
Nej, jag tycker att det är kolossalt ofräscht och lite äckligt. Då menar jag inte 3-4 kg övervikt givetvis, utan när det blir liksom 25 kg eller mer. Själv tränar jag i princip varje dag och skulle aldrig förlåta mig själv om fick gubbmage eller hängrumpa. Så jag ställer samma krav på mina kvinnliga partners.
jag kan få stånd, men jag kan inte komma
Älskar mulliga kvinnor. Det är insidan som räknas.
Nej inte alls.
Föredrar vältränade atletiska kvinnor dels för de ser bättre ut samt vet vad de vill och kan arbeta mot det sätt över tid.
Älskar mulliga kvinnor. Det är insidan som räknas.
Inte feta eller tjocka men mulliga/fylliga .........mmmmmm
Jag undrar om dem som skriver att dem gärna vill ha en kvinna med "extra" allt. Och då menar jag inte att man vill ha någon med stora bröst och rumpa, det kan en smal kvinna också ha.
Jag menar att kvinnan ska vara mer mullig/tjock, att det har lite med hur dem själva ser ut.
Tveksam till att det är så många BMI 19 män som vill ha en BMI 30 kvinna. Däremot BMI 30 män vill det och kan tjänna sig direkt obekväma med en kvinna som en "normal" BMI
Nej, jag tycker att det är kolossalt ofräscht och lite äckligt. Då menar jag inte 3-4 kg övervikt givetvis, utan när det blir liksom 25 kg eller mer. Själv tränar jag i princip varje dag och skulle aldrig förlåta mig själv om fick gubbmage eller hängrumpa. Så jag ställer samma krav på mina kvinnliga partners.
Ja, det gör jag - men även smala och "mellan-kvinnor". Den jag älskar har några kg mer än snittet. Vill fortsätta vara trogen henne. Älskar ju henne, oavsett om hon är rund eller smal eller mellan.
jag tycker det är vackert med kvinnliga former. Samtidigt vill jag ju att den jag älskar ska leva länge, inte få diabetes 2,stroke, hjärtinfarkt, cancer och annat som övervikt ökar risken för.
Det är det viktigaste. "Feeders" tycker jag är att jämställa med mördare som söker göra den de säger sig "älska" överviktig av själviska lustskäl.