Hcg vecka 12?
Hej! Jag var hos kvinnokliniken i måndags, och där tog de lite prover på mig osv. Jag läste nu precis följande i min journal under provsvar:
P-hcg fri betakedja
Resultat 31,4 IE/L
Antar att svaret måste vara förkortat så att det är 31400 eller? blev bara väldigt nojig nu. Går in i vecka 13 imorgon och ska på kub ultraljud på fredag, har verkligen känts som en evig väntan.
tycker ni resultatet verkar ok? Vad hade ni i vecka 12?

tack snälla du
jag har ett myom i livmodern, det visste jag då en läkare kikade för 3 veckor sen. Den läkaren för 3 veckor sen sade att den inte sitter dumt till men att de skulle kolla på den nu vid KUB men hon som gjorde ultraljudet igår hade ingen erfarenhet av myom och hon var ingen läkare.. så nu måste jag dit på torsdag igen. Men hon igår trodde inte heller att myomet skulle ställa till det något. Har du någon erfarenhet av myom i livmodern svansmamman?
jag har ett myom i livmodern, det visste jag då en läkare kikade för 3 veckor sen. Den läkaren för 3 veckor sen sade att den inte sitter dumt till men att de skulle kolla på den nu vid KUB men hon som gjorde ultraljudet igår hade ingen erfarenhet av myom och hon var ingen läkare.. så nu måste jag dit på torsdag igen. Men hon igår trodde inte heller att myomet skulle ställa till det något. Har du någon erfarenhet av myom i livmodern svansmamman?