• Pervaryl

    Sanna svar från pendel

    Hej jag är en kvinna på 44 år som har en särskild begåvning. Jag har kontakt med själar genom en kristallpendel och har dessutom en del av min bortgångna farmors själ i mig.
    De levande själar som jag har kontakt med har berättat saker som endast visat sig stämma. Men det finns en själ som jag är osäker på. 
    Min fråga är om ALLA svar från pendeln stämmer i och med att pendeln alltid rör sig detsamma, eller om det bara är vissa svar som är sanna?

    /Lina

  • Svar på tråden Sanna svar från pendel
  • FuckGoggleAskMe

    Inga svar stämmer, eller statistiskt sett stämmer säkert något ibland. Men pendel är bara vidskepelse och ovetenskapligt fjanteri. Hokus Pokus. 

  • Anonym (Häxan)

    Jag brukar fråga min man, är jag fortfarande tveksam ställer jag samma fråga till katten.Flört

  • Pervaryl

    Nu sa inte jag att jag hör röster, utan jag får upp text med min pendel som stämmer med verkligheten.

  • Lynx123

    Okej du hör inte röster, men du tror att du kommunicerar med något du kallar själar. Det kan få allvarliga konsekvenser i ditt liv - som när barn tror att deras låtsaskompis fått dem att göra saker. Viktigt att kunna skilja på fantasi och verklighet; särskilt om du börjar fatta beslut efter vad din fantasi hittar på. Ta hand om dig.

Svar på tråden Sanna svar från pendel