• Anonym (Hunken)

    Mitt ex övervakar mig

    Mitt ex och jag gjorde slut för ca 2 veckor sedan. Hon dumpade mig för att hon inte ville vara i ett förhållande och tydligen inte har känslorna där. 

    Nu är det så att mitt ex jobbar som anläggningsansvarig på mitt gym. Det finns kameror i receptionen som övervakar entrén och sittplatserna. Jag försöker alltid träna när hon inte jobbar så att jag slipper träffa henne. 

    Jag ringde henne kl 02 på en fredagkväll för att fråga om hon ville ses men hon va ej vaken då tydligen. Hon ringde upp mig dagen efter och frågade vad jag ville och ja svarade att jag tänkte på henne o ville ses. sedan säger hon att hon har sett mig på kamerorna där jag sitter vid receptionen och svajpar på Tinder och säger att hon vet om att jag var där kl 10 på en fredag.


    Vad innebär detta? Är hon irriterad för att jag försöker gå vidare? varför bryr hon sig om jag tindrar eller ej? för övrigt är det hon som har sagt att jag måste komma över henne.

  • Svar på tråden Mitt ex övervakar mig
  • Anonym

    Den som ringer exet klockan två på natten är dock jobbigast

  • Anonym (l)
    Anonym skrev 2023-02-06 20:03:15 följande:

    Den som ringer exet klockan två på natten är dock jobbigast


    Lite såhär

    och att bestämt sitta ner i en reception bara för att vara på Tinder och att detta går att se på kameror lol
  • Anonym (Inte normalt, konstigt)
    Anonym skrev 2023-02-06 20:03:15 följande:

    Den som ringer exet klockan två på natten är dock jobbigast


    Japp. Inte normalt att bete sig så.
  • EpicF

    Ts, seriöst! Man ringer inte sitt ex kl 2 på natten för att höra om att ses. 

  • Anonym (Hunken)

    Nja, alltså jag ringde henne för att jag hade för mig att hon skulle vara ute då men tydligen var hennes planer inställda.

  • Anonym (x)

    hon har själv inte bearbetat allt i ert förhållande tror jag så därför sänder hon ut dubbla signaler varav att ha koll på dig är en av dem. hon är alltså inte så stabil än efter allt.

Svar på tråden Mitt ex övervakar mig