• Michella

    HJÄLP mig!!

    Nån där ute som kan hjälpa mig med en sak. Det är så att mina nya bluetooth hörlurar av märket JBL Tune 230 NC TWS har fastnat i mono mode (hörs bara i ena hörluren) SÅ nu undrar jag om någon vet Hur växlar man från mono mode till stereo mode? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-02-10 22:03
    Funderar på att åka till Giganten eller nåt kanske dom kan hjälpa mig , tro?!

  • Svar på tråden HJÄLP mig!!
  • Ruter

    Ta ur båda hörlurarna ur laddningafodralet och se till så att båda hörlurarna startar. Så blir det stereo mode

  • November Rain

    Om inte senaste tipset fungerar, lägg tillbaka dom i laddaren/hållaren, för om batteriet i den har tagit slut så ladda upp den igen och sen ta ur båda ur den efter fulladdat, så ska det bli stereo igen.

  • November Rain
    Michella skrev 2023-02-10 22:00:59 följande:

    Har provat med allt men fungerar inte ändå att växla. Har googlat en hel del


    Trasiga?
  • Michella

    Vet inte. Det kommer nog ljud ur båda beroende på vilken av dom som slår på mono modet. Som sagt så går det bara att lyssna ur den ena

  • November Rain
    Michella skrev 2023-02-10 22:09:58 följande:

    Vet inte. Det kommer nog ljud ur båda beroende på vilken av dom som slår på mono modet. Som sagt så går det bara att lyssna ur den ena


    Gjort fabriksåterställning?
  • November Rain
    Michella skrev 2023-02-10 22:42:26 följande:

    Hur gör man det?


    Står i manualen, någon knapp man ska hålla in i 5 sekunder
  • Trent

    Mono innebär inte att ljudet bara hörs i en hörlur. Mono är att samma ljud hörs i båda lurarna. 

Svar på tråden HJÄLP mig!!