Anonym (Hh) skrev 2024-12-24 23:02:28 följande:
Jag är också kvinna och har också blivit anklagad att vara man både en och två gånger när jag kommenterat i sexforumet. Det för ju inte diskussionen vidare att gapa "fredagstråd!", "runktråd!" så fort man inte håller med om något - häng inte i sexforumet då om sex enbart ses som en synd som ska utföras under täcket med lampan släckt (om ens då)!
Jag gillar också extravagant sex och har gjort en del kinky saker och diskuterar gärna med andra med kinky erfarenheter. Brukar inte skriva porrnoveller me än pratar gärna om sex.
Det handlar inte så mycket om vad som diskuteras utan mer hur det ?diskuteras? tycker jag. Man kan diskutera något ovanligt eller kinky på ett sätt som att man faktiskt diskuterar det, det kan vara intressant att diskutera och läsa om även om det inte är något man själv brukar göra. Och man kan skriva om helt normalt heterosexuellt sex på ett sätt som att man sitter och håller på med sig själv eller skriver en sexnovell eller sexchattar.
Till exempel en tråd där någon pratade om att komma i tjejen , finns väl inget mer ?normalt ? än det när det gäller sex.. Och då är det folk som skriver typ ?Åååh det är så härligt när sperman rinner ut bla Bla bla?. Det måste ju du också hålla med om att det inte hör hemma på ett diskussionsforum utan någon annanstans?
Går man igång på att sexchatta kan man antingen försöka hitta nån som också går igång på det (borde verkligen inte vara omöjligt , speciellt om man verkligen är tjej) eller så får man helt enkelt betala, jag har själv sålt både cam och sexchatt med bilder förut. Förstår inte varför man måste göra det på ett diskussionsforum, är det att man får något ut av att andra blir irriterade eller äcklade?