• Anonym (Friskt vågat)

Jag försökte i alla fall. Har du stött på/skrivit till de

som du var intresserad av?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag försökte i alla fall. Har du stött på/skrivit till de
  • Anonym (Kvinna60)
    Anonym (Friskt vågat) skrev 2023-02-18 08:26:33 följande:
    Jag skrev till en kvinna som är svart. Vi är grannar och har hälsat på varann. Hon svarade inte. Jag har varit intresserad av ett par andra svarta kvinnor, men de var upptagna. Annars hade jag stött på dom.
    Anonym (Friskt vågat) skrev 2023-02-18 10:31:14 följande:

Jag stötte på en tjej som är från Kroatien eller Serbien också.
    Jag har inte stött på nån tjej med asiatiskt ursprung, men skulle göra det om jag träffade nån jag blir intresserad av. Jag har varit intresserad av arabiska tjejer också.

Hmmm, finns det några etniciteter kvar som du än så länge inte har lagt ann på?? Indisk tjej? Gillar du inte svenska kvinnor överhuvudtaget?
  • Anonym (Friskt vågat)
    Anonym (Kvinna60) skrev 2023-02-18 12:30:50 följande:
    Anonym (Friskt vågat) skrev 2023-02-18 10:31:14 följande:

Jag stötte på en tjej som är från Kroatien eller Serbien också.
    Jag har inte stött på nån tjej med asiatiskt ursprung, men skulle göra det om jag träffade nån jag blir intresserad av. Jag har varit intresserad av arabiska tjejer också.

Hmmm, finns det några etniciteter kvar som du än så länge inte har lagt ann på?? Indisk tjej? Gillar du inte svenska kvinnor överhuvudtaget?
    Ja, en hel del. De flesta jag stött på är svenska. Men jag bryr mig inte så mycket om hudfärg och ursprung.
  • Anonym (Coffeedragon)

Jag har stött på rymdvarelser också. Men det blev inget napp. Lika bra det. Folk är så dömande mot män som är ihop med rymdvarelser.

• Anonym (Friskt vågat)
    Anonym (Coffeedragon) skrev 2023-02-18 12:55:47 följande:

Jag har stött på rymdvarelser också. Men det blev inget napp. Lika bra det. Folk är så dömande mot män som är ihop med rymdvarelser.

Jag har sett en del sexiga på film. Skulle nog stöta på nån om jag träffade på irl. Species och Min fru är en utomjording är två exempel.
  • Anonym (Friskt vågat)
    Anonym (Friskt vågat) skrev 2023-02-18 12:59:29 följande:
    Jag har sett en del sexiga på film. Skulle nog stöta på nån om jag träffade på irl. Species och Min fru är en utomjording är två exempel.
    Tyvärr var de för unga såg jag. Hon i Species var 20, Kim Basinger var 35.
  • Anonym (Troll)
    Anonym (Coffeedragon) skrev 2023-02-18 12:55:47 följande:

Särskilt systrar.
  • Anonym (Kvinna60)
    Anonym (Friskt vågat) skrev 2023-02-18 12:42:35 följande:
    Ja, en hel del. De flesta jag stött på är svenska. Men jag bryr mig inte så mycket om hudfärg och ursprung.

En allätare alltså! Thi hi. Skämt åsido är det gott att höra ingen diskriminering här. Glad 

Själv brukar jag gå på en viss typ av man jag är attraherad till. Sen kan min smak ändras om jag möter en intressant kille med ett för mig nytt spännande sätt eller look.

• Anonym (Efterbliven)

Kaffedraken sök vård för dina diagnoser asperger schizofreni så vi slipper ditt ältande. Samt för incest med din syrra. Detta är ingen dejting sida när ska du få in det i din trångsynta hjärna.

• Anonym (Friskt vågat)
    Anonym (Kvinna60) skrev 2023-02-18 23:51:49 följande:

En allätare alltså! Thi hi. Skämt åsido är det gott att höra ingen diskriminering här. Glad 

Själv brukar jag gå på en viss typ av man jag är attraherad till. Sen kan min smak ändras om jag möter en intressant kille med ett för mig nytt spännande sätt eller look.

Det finns mycket gott i Sverige. Men även från andra platser. Mat och musik t ex, finns mycket att upptäcka.

Jag har ingen typ, gillat olika sorters tjejer.Smala, runda, mörka, ljusa.  Det de hade gemensamt dock, var att de var snälla.
  • Tom Araya
    Anonym (Ja, pga att jag måste) skrev 2023-02-18 00:54:14 följande:

Nu nätraggar jag inte men motsvarande i verkliga livet. Ja, pga att jag känner att jag måste. Jag vill egentligen inte skylla på hudfärg men jag skyller på hudfärg :D Män kommer inte fram till mig för att jag är svart, alternativt för att jag är otrevlig eller tusen andra skäl men vi säger att det är för att jag är svart. Så jag lärde mig tidigt att är jag intresserad av någon så måste jag agera på det. Kan inte vänta för då händer inget. Det fungerar 50% av gångerna (ungefär) att jag lyckas få en man intresserad tillbaks av mig om jag tex stöter på en kollega/kompis/bekant och kan lägga lite tid på det.

Skulle jag bara gå fram till någon tex. på en krog och försöka så sjunker nog chansen till max 25%

Så man måste kunna ta ett nej.

50 och 25 % är fan bra utdelning! PlusSkål
    Hade du varit man så får du dividera dina värden av utdelning med 10.
  • Anonym (Efterbliven)

Thi hi brukar du skriva i dina andra desperata trådar, humor när du svarar till/mot dig själv under andra nicks med dina miljoner andra extra konton på FL. Dina vårdgivare på ditt gruppboende kan hjälpa dig på jakten som oskuld 50+ att hitta en 20 åring.

• Anonym (Kvinna60)
    Anonym (Friskt vågat) skrev 2023-02-19 06:56:00 följande:
    Det finns mycket gott i Sverige. Men även från andra platser. Mat och musik t ex, finns mycket att upptäcka.

Jag har ingen typ, gillat olika sorters tjejer.Smala, runda, mörka, ljusa.  Det de hade gemensamt dock, var att de var snälla.

Ja, snällhet eller vänlighet är en riktig deal breaker! Vill lägga till en öppenhet och flexibilitet i personens tanke, sinne och i hens värderingar. 

Tom Araya skrev 2023-02-19 07:32:20 följande:
    50 och 25 % är fan bra utdelning! PlusSkål
    Hade du varit man så får du dividera dina värden av utdelning med 10.
    Exakt! Glad Sade typ samma till signaturen (Ja, pga att jag måste). Många killar skulle glädjas åt den statistiken. Modigt av henne att försöka göra något åt situationen med hjälp av egna initiativ och därmed sätta bollar i rullning. 
  • Anonym (Kvinna60)
    Anonym (Efterbliven) skrev 2023-02-19 07:54:31 följande:

Thi hi brukar du skriva i dina andra desperata trådar, humor när du svarar till/mot dig själv under andra nicks med dina miljoner andra extra konton på FL. Dina vårdgivare på ditt gruppboende kan hjälpa dig på jakten som oskuld 50+ att hitta en 20 åring.

Thi hi? Mitt konto du hänvisar till? Har ett medlemskap här på Familjeliv. Jo men visst, helt klart finns ett par medlemmar som har flera konton (hur många som har det är oklart). Märks speciellt när drevet går i en tråd eller när diskussionen hettar till. Stödinlägg uppstår på en sekund. 

Märkligt med misstänkliggörande på basis av att jag chattar med TS. Vad menar du med syster incest? Vad talar du om? Det ena påståendet efter det andra. Förtydliga!
  • Anonym (Troll)
    Anonym (Kvinna60) skrev 2023-02-19 09:21:41 följande:
    Thi hi? Mitt konto du hänvisar till? Har ett medlemskap här på Familjeliv. Jo men visst, helt klart finns ett par medlemmar som har flera konton (hur många som har det är oklart). Märks speciellt när drevet går i en tråd eller när diskussionen hettar till. Stödinlägg uppstår på en sekund. 

Märkligt med misstänkliggörande på basis av att jag chattar med TS. Vad menar du med syster incest? Vad talar du om? Det ena påståendet efter det andra. Förtydliga!
    Personen anspelar på Kaffedraken, en ökänd användare som under olika nick ältar sin problematik.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Troll) skrev 2023-02-17 21:23:44 följande:
    Man kan alltid fråga Drakens syrra, hon vet nog hur man gör ;)
    Hon vågar inte själv, men tycker att män ska våga.

Jag brukade chansa förr, vågade mer, och det är nog inte så fel. Friskt vågat...
    Antingen så finns det nåt där eller inte. Antingen så vill hon eller inte. Antingen så funkar det eller inte.
    Vi lever ju bara en gång.
  • Anonym (Kvinna60)
    Anonym (Troll) skrev 2023-02-19 09:23:05 följande:
    Personen anspelar på Kaffedraken, en ökänd användare som under olika nick ältar sin problematik.
    Okej, då fattar jag helt och hållet. 
Svar på tråden Jag försökte i alla fall. Har du stött på/skrivit till de