Jag försökte i alla fall. Har du stött på/skrivit till de
som du var intresserad av?
som du var intresserad av?
Jag stötte på en tjej som är från Kroatien eller Serbien också.
Jag har inte stött på nån tjej med asiatiskt ursprung, men skulle göra det om jag träffade nån jag blir intresserad av. Jag har varit intresserad av arabiska tjejer också.
Jag stötte på en tjej som är från Kroatien eller Serbien också.
Jag har inte stött på nån tjej med asiatiskt ursprung, men skulle göra det om jag träffade nån jag blir intresserad av. Jag har varit intresserad av arabiska tjejer också.
Jag har stött på rymdvarelser också. Men det blev inget napp. Lika bra det. Folk är så dömande mot män som är ihop med rymdvarelser.
Jag har stött på rymdvarelser också. Men det blev inget napp. Lika bra det. Folk är så dömande mot män som är ihop med rymdvarelser.
En allätare alltså! Thi hi. Skämt åsido är det gott att höra ingen diskriminering här.
Själv brukar jag gå på en viss typ av man jag är attraherad till. Sen kan min smak ändras om jag möter en intressant kille med ett för mig nytt spännande sätt eller look.
Kaffedraken sök vård för dina diagnoser asperger schizofreni så vi slipper ditt ältande. Samt för incest med din syrra. Detta är ingen dejting sida när ska du få in det i din trångsynta hjärna.
En allätare alltså! Thi hi. Skämt åsido är det gott att höra ingen diskriminering här.
Själv brukar jag gå på en viss typ av man jag är attraherad till. Sen kan min smak ändras om jag möter en intressant kille med ett för mig nytt spännande sätt eller look.
Nu nätraggar jag inte men motsvarande i verkliga livet. Ja, pga att jag känner att jag måste. Jag vill egentligen inte skylla på hudfärg men jag skyller på hudfärg :D Män kommer inte fram till mig för att jag är svart, alternativt för att jag är otrevlig eller tusen andra skäl men vi säger att det är för att jag är svart. Så jag lärde mig tidigt att är jag intresserad av någon så måste jag agera på det. Kan inte vänta för då händer inget. Det fungerar 50% av gångerna (ungefär) att jag lyckas få en man intresserad tillbaks av mig om jag tex stöter på en kollega/kompis/bekant och kan lägga lite tid på det.
Skulle jag bara gå fram till någon tex. på en krog och försöka så sjunker nog chansen till max 25%
Så man måste kunna ta ett nej.
Thi hi brukar du skriva i dina andra desperata trådar, humor när du svarar till/mot dig själv under andra nicks med dina miljoner andra extra konton på FL. Dina vårdgivare på ditt gruppboende kan hjälpa dig på jakten som oskuld 50+ att hitta en 20 åring.
Ja, snällhet eller vänlighet är en riktig deal breaker! Vill lägga till en öppenhet och flexibilitet i personens tanke, sinne och i hens värderingar.
Thi hi brukar du skriva i dina andra desperata trådar, humor när du svarar till/mot dig själv under andra nicks med dina miljoner andra extra konton på FL. Dina vårdgivare på ditt gruppboende kan hjälpa dig på jakten som oskuld 50+ att hitta en 20 åring.