Anonym (Fel) skrev 2023-03-02 14:16:21 följande:
I den här tråden ja. Det är bara för att jag gjort den.
I en annan aktuell tråd så säger en annan användare samma som mig. Vi är fler som ser den här skillnaden. Att kvinnor inte vill medge att det ser ut såhär, det är ingen överraskning.
Men vad skönt för dig att du fick någon som höll med dig, då kan ni grotta ner er i tillsammans om hur hemska kvinnor är som förlöjligar män, män som blir offer för den hemska kvinnorna, att kvinnor långt mer än män beter sig dåligt. Många män får höra saker ifrån kvinnor men sällan att män gör så mot kvinnor.
Vad bra det måste kännas för dig att någon tyckte som du!
Att de flesta andra inte tycker som ni spelar ju ingen roll, ni sitter på sanningen om kvinnor. Att många andra män och kvinnor inte har samma upplevelser som ni är ju helt ointressant.
Vi andra som lever bland personer som inte håller på och hackar och kritiserar och förlöjligar ser annorlunda på kvinnor och män än du och några få till.
För du representerar inte män som grupp och vad dom tycker, du ställer hela tiden kvinnor mot män.
Vet du jag är gift med en bra man och när jag frågade honom fattar inte han din inställning till kvinnor, han ser precis som mig att det finns individer som håller på och individer som drabbas.
Men vi lever bland vänner och släkt, arbetskompisar m fl som inte håller på som du beskriver.
Hm undrar vilken man jag tror har en rätt inställning till kvinnor och män och hur dom beter sig. DU eller min man? absolut min man som är en vettig person som inte har en sneddriven kvinnosyn.
Men medans jag vet att de flesta kan skilja på personer och inte tror att kvinnor i stort behandlar män illa får du ju glädjas åt att du fick någon som höll med dig och hade samma åsikt som du och som du kan diskutera med om hur män blir offer för elaka kvinnor. Ni som inte lever med kvinnor vet mer om kvinnor än dom män som lever med kvinnor och vet mer om kvinnor än kvinnor själva.
Måste kännas så bra för dig att äntligen en eller ett par män håller med dig när så många andra inte håller med dig men dom sållar du ju bort och vill bara läsa dom som håller med dig.
Er sanning är ju rätt, spelar ingen roll vad kvinnor säger, ni vet bättre vad kvinnor gör än kvinnor.
Jag är så fruktansvärd glad att jag lever i hop med en man som har en sund kvinnosyn.
Tror att du kommer att ha svårt att hitta en kvinna om du bara ältar om hur hemska kvinnor är hela tiden, varför vill du ens ha en kvinna när de flesta är så hemska? så gott som alla kvinnor har ju förlöjligat dig säger du vad är det då för mening?
Vad trist det måste vara att leva på det sätter du gör och känna ett sådant agg mot kvinnor och tro att alla är som din familj. Att hela tiden känna att man måste skriva om och älta om kvinnors dåliga sidor, vilket trist liv att hela tiden ta upp dåliga saker istället för goda sidor och saker.
Du verkar ha övervägande negativa känslor för kvinnor, det negativa är så mycket större än det positiva, vad tråkigt att leva så.
Trist för dig att känna en sådan bitterhet mot kvinnor, det gör ju inte de flesta män.
Hela ditt liv verkar handla mer om negativa saker än positiva mer negativitet än positivitet i ditt liv.
Måste vara trist att leva så. Fast du verkar inte vilja ändra på det heller, lättare att leva kvar i det trygga och det är att klaga på kvinnor och inte ta ansvar för att försöka ändra det dåliga i sitt liv.