• Anonym (Anonym)

    Män, vad tycker ni om att äta röv?

    Ja, vad tycker ni om att äta en tjejs röv? Äckligt eller nice?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, vad tycker ni om att äta röv?
  • Anonym (Sabine)
    Anonym (Bl) skrev 2023-03-30 20:32:29 följande:

    Jag förstår inte hur man kan vilja slicka en tjej eller kille i rövhålet 


    Hur de provat så du vet vad du talar om!
  • Anonym (Bl)
    Anonym (Sabine) skrev 2023-03-30 22:56:53 följande:
    Hur de provat så du vet vad du talar om!
    Jag har inte provat   
  • Anonym (Sabine)
    Anonym (Bl) skrev 2023-03-31 06:31:12 följande:
    Jag har inte provat   
    Ok - om du provar så får du erfarenhet och blir intressantare att diskutera med
  • Anonym (Sss)

    Det är inga problem för djur så det är säkert bara att människor inte är vana vid det. Smaken från fekalier är nog något alla kan vänja sig vid.

  • Anonym (Röfslickare)
    Anonym (Bl) skrev 2023-03-30 20:32:29 följande:

    Jag förstår inte hur man kan vilja slicka en tjej eller kille i rövhålet 


    Nä, och det är ju helt ok det med. Självklart!
    Anonym (Sabine) skrev 2023-03-31 09:28:58 följande:
    Ok - om du provar så får du erfarenhet och blir intressantare att diskutera med

    Fast Anonym (BI) svarade på ts fråga och det är väl helt ok att tycka så som han (?) gör. Man måste inte prova allt om man inte vill. Finns mycket på det sexuella området jag inte alls är intresserad av att prova. Bli dominerad t.ex. Eller vara en cuck som låter min tjej ha sex med andra män. Eller att slicka en tjej jag inte attraheras av i röven för den delen för att inte tala om att slicka en man.


    Finns mycket jag inte bara är ointresserad av utan absolut inte kan tänka mig att överhuvudtaget prova på. Och så är det säkert för de allra flesta människor och inget man behöver oja sig över. Så länge alla kan respektera andras rätt att göra det de vill sexuellt (vuxna frivilliga individer emellan!).

  • Anonym (Sabine)
    Anonym (Röfslickare) skrev 2023-03-31 16:32:36 följande:
    Nä, och det är ju helt ok det med. Självklart!
    Anonym (Sabine) skrev 2023-03-31 09:28:58 följande:
    Ok - om du provar så får du erfarenhet och blir intressantare att diskutera med

    Fast Anonym (BI) svarade på ts fråga och det är väl helt ok att tycka så som han (?) gör. Man måste inte prova allt om man inte vill. Finns mycket på det sexuella området jag inte alls är intresserad av att prova. Bli dominerad t.ex. Eller vara en cuck som låter min tjej ha sex med andra män. Eller att slicka en tjej jag inte attraheras av i röven för den delen för att inte tala om att slicka en man.


    Finns mycket jag inte bara är ointresserad av utan absolut inte kan tänka mig att överhuvudtaget prova på. Och så är det säkert för de allra flesta människor och inget man behöver oja sig över. Så länge alla kan respektera andras rätt att göra det de vill sexuellt (vuxna frivilliga individer emellan!).


    Har du ett fritt val står det dig fritt att prov eller att avstå.

    För min egen del tycker jag att det är intressantare att diskutera med personer som använder egen erfarenhet som bas och inte bara sitt tyckande.
  • Tom Araya
    Anonym (Röfslickare) skrev 2023-03-30 20:26:09 följande:
    Jag har förstått det.
    CleoX skrev 2023-03-30 15:41:46 följande:

    Du (TS) uttrycker dig vulgärt och äckligt om något som kan vara sensuellt, spännande och njutbart. Jag gillar när killarna slickar min söta rumpa, men skulle någon säga något om att ?äta röv? skulle han få dra upp byxorna bums och gå hem?


    Nu är vi ju helt inne på sexuella preferenser och då finns det väl egentligen inget rätt eller fel så länge det utövas frivilligt mellan myndiga personer. Man kan reagera negativt på ts eller undertecknads grövre språkbruk, men faktum är att för somliga av oss skall sex vara just rått och snuskigt, det är så vi gillar't. Ni å andra sidan uttrycker er mindre rått och det är så ni vill ha det, det är det ni gillar - och det är för mig förstås lika ok.


    Jag respekterar era preferenser fullt ut och tänker inte argumentera emot vilka ord ni önskar använda för det di lärde kallar anilingus. Och jag hoppas att ni också kan respektera att jag använder andra uttryck för att det är så jag vill ha det. Det handlar helt enkelt om olika preferenser.



     


    Jovisst, men använder man ett starkt uttryck, långt ifrån neutralt, så får man finna sig i att andra reagerar och kommenterar det.

    Vad Urban och Lise-Lotte använder sins emellan skiter jag i.
  • Tom Araya
    Anonym (Sss) skrev 2023-03-31 09:39:46 följande:

    Det är inga problem för djur så det är säkert bara att människor inte är vana vid det. Smaken från fekalier är nog något alla kan vänja sig vid.


    Inget som inte tvål och vetten löser.

    Vi som gillar att ge henne oralsex gillar inte smaken av urin, generellt sett.

    Man kan undra vad det är för människor som kommenterar genom att referera till ohygieniska människor... representerar det er och era partners?
  • Anonym (Röfslickare)
    Anonym (Sabine) skrev 2023-03-31 16:47:29 följande:
    Har du ett fritt val står det dig fritt att prov eller att avstå.

    För min egen del tycker jag att det är intressantare att diskutera med personer som använder egen erfarenhet som bas och inte bara sitt tyckande.

    Fast frågan var ju vad man tycker om att slicka röv. Och den här personen tycker väl helt enkelt det är så pass motbjudande att den inte är intresserad att prova. 
    Är du, Sabine, verkligen beredd att prova allt bara för att ha erfarenheten? Äta bajs eller låta dig bli piskad blodig? 


    För min del skall sex vara en källa till njutning och inget där jag måste ha testat allt. Jag är öppensinnad, men inte personligen nyfiken på alla sexuella varianter; däremot respekterar jag allas rätt att utöva det sex de gillar.


    Tom Araya skrev 2023-03-31 18:15:09 följande:
    Jovisst, men använder man ett starkt uttryck, långt ifrån neutralt, så får man finna sig i att andra reagerar och kommenterar det.

    Vad Urban och Lise-Lotte använder sins emellan skiter jag i.
    Javisst, och du får vara lika beredd på att andra reagerar på ditt sätt att uttrycka dig. Om det inte skulle handla om en kontext där vi diskuterade rent medicinska aspekter av ex. anilingus eller juridik kring sexuella övergrepp e.d. Då bör man eftersträva ett mer korrekt och neutralt språkbruk. 

  • Anonym (Sabine)
    Anonym (Röfslickare) skrev 2023-03-31 21:49:42 följande:

    Fast frågan var ju vad man tycker om att slicka röv. Och den här personen tycker väl helt enkelt det är så pass motbjudande att den inte är intresserad att prova. 
    Är du, Sabine, verkligen beredd att prova allt bara för att ha erfarenheten? Äta bajs eller låta dig bli piskad blodig? 


    För min del skall sex vara en källa till njutning och inget där jag måste ha testat allt. Jag är öppensinnad, men inte personligen nyfiken på alla sexuella varianter; däremot respekterar jag allas rätt att utöva det sex de gillar.


    Tom Araya skrev 2023-03-31 18:15:09 följande:
    Jovisst, men använder man ett starkt uttryck, långt ifrån neutralt, så får man finna sig i att andra reagerar och kommenterar det.

    Vad Urban och Lise-Lotte använder sins emellan skiter jag i.
    Javisst, och du får vara lika beredd på att andra reagerar på ditt sätt att uttrycka dig. Om det inte skulle handla om en kontext där vi diskuterade rent medicinska aspekter av ex. anilingus eller juridik kring sexuella övergrepp e.d. Då bör man eftersträva ett mer korrekt och neutralt språkbruk. 

    Vi njuter av olika saker helt enkelt.

    Den som har ett öppet sinne och provar olika blir rikare.
  • Anonym (Röfslickare)
    Anonym (Sabine) skrev 2023-03-31 22:39:15 följande:
    Vi njuter av olika saker helt enkelt.

    Den som har ett öppet sinne och provar olika blir rikare.
    Ja jo, men är du alltså beredd att prova allt? Ex. de grejer jag nämnde - äta bajs eller bli piskad blodig - som alltså inte är något jag är intresserad av, men det trots allt finns människor som tänder på?
    Du svarade nämligen inte på min fråga ang. det.
  • Anonym (Sabine)
    Anonym (Röfslickare) skrev 2023-04-01 00:30:53 följande:
    Ja jo, men är du alltså beredd att prova allt? Ex. de grejer jag nämnde - äta bajs eller bli piskad blodig - som alltså inte är något jag är intresserad av, men det trots allt finns människor som tänder på?
    Du svarade nämligen inte på min fråga ang. det.
    Jag har ännu inte provat det du frågar om och det lär kanske inte bli av heller.

    Däremot njuter jag mycket av wet - både ge och få - och slicka rumpa på både killar och tjejer jag har legat med 
  • Anonym (Bl)
    Anonym (Sabine) skrev 2023-03-31 09:28:58 följande:
    Ok - om du provar så får du erfarenhet och blir intressantare att diskutera med
    Det finns ett ställe som är mycket trevligare att slicka 
  • Anonym (Sabine)
    Anonym (Bl) skrev 2023-04-01 20:17:36 följande:
    Det finns ett ställe som är mycket trevligare att slicka 
    Grattis - gör det du tycker om
  • Anonym (Undran)

    Blir det inte lite smånasty om ni stöter på en hemorrojder? 

Svar på tråden Män, vad tycker ni om att äta röv?