Behöver råd!
Har en son på 10 mån med min ex sambo, vi flyttade i sär strax efter att sonen föddes,men har träffats ofta.
Dock endast hos mig då han inte låter oss komma till honom.
Har ju alltid funderat på varför så klart.
Jag står kvar på hyreskontraktet på lägenheten han bor i och har även kvar saker där som är mina som jag inte hämtat.
Haft dålig magkänsla en tid stt han inte mår bra och gjorde en fuling i går,kommer säkert få kritik för de jag gjorde men är orolig för vår sons skull men even min ex sambo.
Medan han är med vår son tar jag hans nycklar,säger att jag ska till affären men cyklar hem till honom .
Först brevlådan är total kaos brev och räkningar som ligger knökfullt så posten nästan trillar ut.
Går in i lägenheten och där är ännu mer kaos 😭 , soppåsar slängda på golvet överallt, kylskåp ska vi inte prata om där ligger mat som jag köpte innan jag flyttade ut alltså 8 mån sedan, luktar illa och jag vill snudd på kräkas.
Sovrummet ska vi inte prata om ,snabbmatlådor ,glas,burkar och flaskor överallt,hela golven fulla. Sons blöja sedan han var där 1 gång för flera månader sedan .
Och nu de värsta av allt pga detta har han flugor och fluglarver överallt i hela sovrummet.
Jag förstår ju nu varför vi inte får komma dit.
Men hur ska jag ta upp detta med honom? Han mår onekligen inte bra .
Vill hjälpa honom så han kommer på rätt väg och kan träffa vår son ,som bör ha rätt till båda sina föräldrar.
Överväger soc ,men är rädd att jag samtidigt gjort fel som gått in i lägenheten utan hans medgivande .
Men tror min sons pappa behöver hjälp, men vet inte hur.
SNÄLLA inga elaka påhopp då detta är nog jobbigt för mig och jag är extremt ledsen och mår dåligt pga detta.
Hans lägenhet är ren misär